NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

Wat een verhaal Bianca…ik hoop dat je snel een positive test en een beeb in je armen hebt…

Bianca, ik heb echt even gehuild bij het lezen van jouw verhaal, jullie verhaal. Ik duim en :pray: voor je dat jullie ook zo’n wonder in je armen mag krijgen! :-*

bedankt lieve meiden, ik heb nu sinds maanden weer een banner, staat toch wel cool dan hoor hhi liever een andere, zoals ieder wel weet zelf he,

deze maand mogen we er weer voor gaan ik hoop zo ontzettend graag dat het eens raak is ik heb er echt weer zin in :oops: ik bedoel zwanger zijn he, ja de sex ook maar dat hebben we ook gewoon hihih ,maar euh nu ja ja zwanger zijn dus hihi

Hoi hoi,

Bianca, geweldig hoor dat je er weer voor gaat en wat een verhaal zeg, ik heb het echt met tranen in mijn ogen zitten lezen. Wat erg wat jullie hebben meegemaakt.

Ik vroeg me alleen af of je tijdens je eerste zwangerschap gewoon ongestld bent geweest omdat je al 7 weken was toen je bij de ha kwam en zwanger bleek te zijn?!

Liefs en heel veel succes!!

Hoop!!!

toen ik bij de ha kwam , was dat al na het weekend dat ik het bloedverlies had gehad en de erge krampen.

Ik wist niet dat ik zwanger was, maar merkte het al snel, althans de vermoeden van miskraam. Ook hadden mijn man en ik gevoelsmatig al dagen dat we zeiden je bent zwanger…

Door mijn beschrijving, had mijn ha vermoeden idd, vastgesteld is het niet. De menstruatie die ik had idd eerder was wel “anders” dan anders.

Maar heb het gerekend als menstruatie. Maar zoals ik ook zei in mijn verhaal het is niet zeker, ach gevoelsmatig maakt het niet uit.

We zijn nu gewoon al weer 14 maand verder na de 2e zwangerschap die misliep , en we zijnnu sinds augustus echt weer bezig helaas tot op heden nog geen succes weer, hopelijk mag het snel zijn,maar dat gun ik ook heel veel andere lieve meiden toe.

:-* en bedankt voor het lezen van mijn verhala

Oke, dank je wel voor je uitleg.

Ik heb namelijk nu ook een vreemde mensturatie achter de rug en heb ook een vaag vermoeden dat ik misschien toch zwanger ben.

Ik had net voor mijn NOD opgezette borsten en gevoelige borsten. Ook had ik een zeurend gevoel in mijn buik. De menstruatie begon twee dagen vooro mijn NOD en duurde ruim 4 dagen (helderrood) daarna had ik telkens nog bruine afscheiding (nu al 5 dagen), wat steeds lichter van kleur wordt.

Dinsdag ga ik even naar de ha om te kijken wat het is/kan zijn!

Liefs,

Hoop

ben overtijd… :silenced: :silenced: :silenced:

beebiedroom ik zag het op BB spannend meid… ik duim heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

en natuurlijk ook voor de andere dames hier blijf ik heel hard duimen… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

psstt… nog niks hier… :silenced: :silenced: :silenced:

We duimen en hopen meid,

:-*

en we hebben juist geduimd, gelukkig meid en gefeli he, had ik al uitgebreid gedaan in je eigen topic maar toch.

Ik wou even melden dat ik vandaag ongi ben geworden ,

zonder piojn es een keer wel prettig hebnu wel pijn maar met een kruikje en een tabletje goed te doen.

Mijnnod voor volgende maand is ongeveer. de 20e mei.

Deze maand mogen we echt er weer voor gaan en wat voelt dat goed zeg, tuurlijk is het geen wedstrijd ,maar momenteel denk ik echt yes weer in de race hiiih

nou meiden hopelijk snel zwanger nu, want echt dat is gewoon iets waar je naar toe leeft ofzo denk ik ** zucht** hhi

Fijne paasdagen meiden :-*

nou meid… die datum kan niet beter… dat is mijn trouwdag… go for it!!! Dat jij ook heel snel zo’n mooie twee-streper vast mag en kan houden!!! :-* :-*

Bianca: Ik hoop dat jij in mei een positieve test in handen krijgt.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Jannigje

Beebie droom: Gefeliciteerd met je zwangerschap… Ik zie je banner nu ineens!!!

dank je, ik hoop et ook, ook al zijn er meiden hier die ik het net zo gun dan wel meer ms.

We gaan er gewoon voor :smiley:

@beebiedroom wrote:

nou meid… die datum kan niet beter… dat is mijn trouwdag… go for it!!! Dat jij ook heel snel zo’n mooie twee-streper vast mag en kan houden!!! :-* :-*

wauwwwwwwwwwwwww wat lees en zie ik nu. aan je balk!!!. je bent zwanger. ooooooohhh geweldig meid. het is je zo gegund. gefelciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:clap: :dance: :clap: :dance: Beebiedroom GEFELICITEERD !!! Geniet ervan !!!

:cry: Mijn nieuwe NOD is 13 mei.

:-* Klaziena

Beebiedroom GEFELICITEERD :dance:

spannend beebiedroom…

hier vandag meisje 3 geworden, EN mijn zus is bevallen om 18u van haar tweede…

beebiedroom een dikke proficiat…

:dance:

Hoi

De vorige maand ben ik na 9 dagen overtijd te zijn geweest toch ongesteld geworden ik zit weer nu bijna in het schuitje. Heel veel klachten al zoals een opgeblazen gevoel in de buik, vreetbuien en dat al halverwege de derde week.