NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

we hebben 1 keer getest maar kwam niks uit. Heb nu ook meer afscheiding ene keer is die wit dan weer creme kleurig voor de rest best moe al de hele week.

Spannend, de tekenen zijn goed als je het mij vraagt.

Anders een keer naar de ha om een bloedtest te laten doen???

Inderdaad zoals Inge zegt misschien eens naar huisarts gaan voor bloedtest…

hier ook rare cyclus… zo een 11-12 dagen geleden had ik vreselijke krampen en rekbaar slijm… ik dacht dus dat het mijn ei kon zijn, al bij al door de hele toestand van de laatste tijd… Maar nu heb ik sinds enkele dagen weer zo van dat plakkerig slijm en vandaag kon ik er weer draden mee trekken, heb wel geen krampen… Maar door zo"n toestanden geraak ik helemaal in de war…

dames ik duim heel hard voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

groetjes :: lunastar ::

Hoi dames hoe is het hier

mijn duimen blijven hier draaien… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hoi,

Ik heb de laatste dagen wat vage klachtjes. Maar durf er niet van uit te gaan dat ik misschien zwanger ben.

Heb een zeurend gevoel in mijn buik en gespannen borsten. En nu heb ik ook een beetje hoofdpijn (daar heb ik nooit last van)!

Nog 8 dagen, ik ben zo benieuwd, maar ga ervan uit dat ik toch maar weer ongi word!

Liefs,

Inge

:thumbup: :thumbup: :thumbup: Voor allemaal

spannend zeg,

martinx weet jij al meer?

ik moet deze maand al weeeeer overslaan tot diepe teleursteloling en verdriet, maar volgende maand hoop ik weer beter te zijn en medicijnvrij dan kunne wiij er weer tegen aan :inlove:

Inge vreselijk al die verschijnselen hé…

Bianca spijtig dat je ook deze maand niet verder mag, maar ik hoop dat je vlug mag beginnen en verder gaan met jullie kinderwens…

groetjes

:: lunastar ::

dank je

Als ik de gyn moet geloven moet ik vandaag een eisprong hebben, dus de

NOD wordt dan (ruim) 14 april…

Gezien de HSG die ik moet laten doen ga ik er niet vanuit dat er deze keer raak geschoten wordt :wink: , maar wil toch graag meedoen met de NOD.

Owwwwwwwww lieve meiden , ik moet dit gewoon even typen, ben best wel blij, ms beetje gek om het idee waarom ik danwel blij ben.

Ik heb mijn verhaal ( van andre en mij ) naar Ruud ( site kindje op komst ) gestuurd.

Eerst wou ik dus voor de column gaan maar daar hebben ze ook al voldoende mensen voor en weet ik toch niet hoe hetwerkt.

Maar het komtnu te staan bij vlinderverhalen op de site zelf dus.

Het is flink ingekort,maar de belangrijkste dingen en de gevoelens zoals ik ze had staan erin, en ik vindt dat zo gaaf dat dat mocht .

Nu ja, het is nog niet helemaal klaar maar zodra hij er is zal ik even linkje toevoegen voor diegene die willen lezen .

hoi dames

hier vandaag ongesteld geworden en bij de gyn geweest, alles zag er goed uit, dus verplichte rustperiode is gedaan, we kunnen er weer volop voor gaan, op naar de 4de IUI

Nieuwe nod 02/05(maximum)

hoi dames

Hoe is het hier? stil de laatste dagen…

ik blijf voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ben vanmiddag ongi geworden!

Nieuwe NOD 4 mei!! :cry:

he bahlen is dat zeg,

op voor volgende maand met meer kansen,

succes bianca,

wat spijtig Inge…ik blijf duimen en hopen dat het deze cyclus lukt meid :thumbup:

Hallo lieve meiden ,

Mijn verhaal is dan eindelijk geplaats ( niet dat ruud er lang overdeed maar gewoon zo van na zon tijd na het gebeuren) en staat bij vlinderverhalen.

In mijn ondertekst staat de link voor wie het graag wil lezen.

Liefs bianca.

krijg er tranen van in mijn ogen… moet meteen terug naar onze verdrietige ervaring denken… en heb nooit echo gehad en dat doet me zo een pijn, hebben ons beebje nooit kunnen aanschouwen om afscheid te nemen…

ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hallo,

Ik wil ook wel weer eens op het NOD-lijstje…

Ik verwacht mijn NOD 14 april.

:-* Klaziena

jahoeeeeeeeeeee ik heb eindelijk weer es een banner :dance: :dance: :dance:

Alles is weer aangepast… Zijn er nog aanvullingen?? Dan hoor ik het graag

Martin?? hoe is het nu afgelopen

Ennuh meissie?? ook al iets geheimzinnigs…