NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

Ja, het is jammer, maar we gaan gewoon weer proberen deze ronde. Dan is mijn eisprong in mei, dus wie weet… :mrgreen:

Bianca, ik duim voor je!!! :pray: :pray: Dat je temperatuur weer hoger is, is in ieder geval positief en dan heb je nog steeds een goede kans.

:-* Deedee

ik blijf ook voor jullie duimen

en bianca zoals deedee zegt het kan nog altijd hé, je temp wordt door veel omstandigheden beinvloed…

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hallo dames, ik ben er weer… Na een periode van pilgebruik, gaan we het weer proberen aan het einde van de maand.

Voor de dames die bijna aan het einde van hun “maand” zitten: succes! :pray: :pray:

Voor de andere dames: veel plezier met “klussen” :wink:

Voor de dames die deze maand duivels hebben gezien: een dikke :-*

Liefs,

leuk dat je er weer bent meid succes, liefs bianca

Danja, welkom terug!!! Veel succes en natuurlijk weer veel plezier!!

:-* Deedee

Goedemorgen Dames

Mijn naam is Indey en woon samen en hebben 2 kinderen en gaan nu voor een 3de.

Het is nog maar de 1rste ronde en vandaag moet ik ongesteld worden en ben bang dat het zo is.

Wilde vanmorgen een test doen omdat ik alle verschijnselen al heb en meer dan 2 weken misselijk

Dus mijn ochtendurine op gevangen en denk je jahoor ik veeg af en er zit bloed aan grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Dus heb niet meer getest en na een paar keer na de wc geweest te zijn lijkt het ook niet echt door te zetten en normaal heb ik bij de volgende wc bezoek meer bloed en nu veegde ik me af niks en wel bij het plassen bloed mee gekomen niet veel maar ja

Ik hoop dat het dan goed gaat doorzetten of mischien nog een kans maar ik denk dat ik door ga naar de juni maand meiden

Ik hou jullie even goed vandaag even op de hoogte

Groeten en wens je jullie een fijne dag vandaag

Indey

:o

Hoi dames

Hoe gaat het hier???

indey ik duim … spannend hé… :thumbup:

hoi luna, hier wel redelijk oke, we zitten in de klusdagen :inlove: :mrgreen: :stuck_out_tongue:

hoe is het met jou verder?

indey ik duim voor je dat de ongi verder wegblijft, maar het klinkt niet al te posi tief helaas, nou iig duim vboor jou meid

dames

het is toch doorgezet bij mij

en ik ga op naar juni

ik zet mijn schouders eronder en gaan vrolijk verder

op naar de 2 ronde

groeten van Indey

succes!

Jammer Indy, succes volgende maand!

Ik begin net aan mijn ongi-loze dagen, dus de klustijd komt er weer aan :wink:

hey danja spannend meid

ik ga voor je duimen en wachten het meer dan je best doen kan je niet

indey

:wink:

hey danja, succes meid,

hoe is het verder eigenlijk met je,

toen je hier eerder kwam spraken we elkaar wel zo regelmatig.

Nu ja knuf van mij,

Het gaat wel weer wat beter. Heb erg last van mijn hormonen gehad, waardoor ik de pil weer ging slikken, en het waren echt mijn hormonen, want ik heb er sindsdien geen last meer van gehad.

Gerben is nu naar school, hij is nu 4 en Thijmen krijgt ook zijn eigen willetje, pfff…

We gaan over 2 weken met vakantie, een kant-en-klare bungalowtent in de ardennen. Mijn ouders staan er tegenover met hun caravan. Henri brengt ons weg en gaat weer naar huis. Een week later komt hij ook voor een weekje. De honden gaan mee en we zijn net terug van het op halen van een franse hangoorkonijn… drukdruk, hihi!

Hoe is het met jou verder? Ik heb af en toe wat gelezen, maar niet echt gevolgd, sorry. :-*

fijn dat het op zich goed gaat met jou en de jongens, ja hormonen kunnen gekke dingen doen he?

Met mij redelijk, het gaat zo zijn gangetje, jemoet verder. De laatste tijd zijn er toch wel weer frustrerende dingen gebeurd waar je op zulke momenten even van onderste boven bent, maar al snel weet je ook dat je verder moet als je wat wilt,

helaas nog niet zwanger, en we zitten al weer in de 11e maand, loop inmiddels bij de gyn,maar ook dat loopt wat verkeerd.

Het nis ook al weer 15 maand na de missed abortion en dat raakt me wel.

Nu ja we houden moed he

nou toedels bianca

Oh meid, wat vervelend voor je. Inderdaad moet je verder, hoe spijtig ook. En dan is het nog vervelender dat het zelfs bij de gyn wat verkeerd loopt.

Heel veel sterkte in ieder geval. Het moet niet echt makkelijk zijn om ook hier de 1 na de ander zw te zien worden. Natuurlijk kun je het wel relativeren, maar het blijft niet leuk om te horen.

Een hele dikke knuf van hier.

hoi dames

indy spijtig… maar op naar de volgende ronde :thumbup:

danja, biancia… toi toi toi :thumbup: , bianca, ik ken dat hoor… daarom dat ik uiteindelijk met de mmm ben gestopt en terug op natuurlijke manier ga proberen…

Hier gaat het eigenlijk goed… maandje gestopt met mmm en ik voel me veel vrijer, ook de liefde tussen ventje en mij is weer 100%… dus het kan bijna niet beter, enkel een beebje zou alles perfect maken…

dames ik duim heel heel heel hard voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

groetjes

:: lunastar ::

meid geniet van de vrijheid meid

en wie weet als je het losser laat gaat het ook beter denk ik

maar we gaan allemaal op naar de volgende ronde

niet geschoten is altijd mis

Liefs Indey

Jammer Indy! Hopelijk meer succes de volgende ronde!

Hier is het weer erg spannend.

Normaal altijd last van mijn borsten vanaf mijn eisprong tot aan mijn menstruatie, maar nu helemaal geen last. Wel heb ik sinds vandaag het idee dat mijn borsten wat opgezwollen zijn.

Ik ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,

Hoop

Hoi Hoop

Ja het is inderdaad jammer maar ik begin er al een klein beetje aan te wennen.

Maar ik ga deze maand temperaturen en kijken of het helpt en nou ja hier ook nog even geduld voor we aan de slag kunnen :lol:

Meid wat je borsten betreft is dat ook niet iets wat elke maand terug komt als je ongi moet worden dat heb ik wel

maar kan nog komen en anders als je overtijd bent die kwalen elke keer is het anders

sterkte ermee

Indey