NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

Ongi week is net voorbij en vandaag al lekker geklust, hihi! Ik heb voor de zekerheid maar alvast 2 testen bij de etos gehaald. Als ik op vakantie ben, heb ik mijn NOD, en als die uitblijft, wil ik wel meteen kunnen testen(weet niet waar ik in Belgie die dingen moet halen, haha!) Ik weet het wel, maar mijn ouders staan naast mij en dan moet ik met mijn vader naar de drogist om het te halen, zie ik niet zo zitten…

@Indey wrote:

Meid wat je borsten betreft is dat ook niet iets wat elke maand terug komt als je ongi moet worden dat heb ik wel

Wij zijn al ruim een jaar bezig om zwanger te worden en ik heb altijd last van mijn borsten. (PMS). Twee maanden geleden had ik het niet en was ik zwanger (helaas mis gegaan in een heel vroeg stadium). Vorige maand had ik het wel weer gewoon.

Maar er zit niets anders op dan afwachten, komt goed!!

Liefs,
Hoop

ik moet wel zeggen nu ik hulp aan zoeken ben, en morgen naar de ha mag, ik al een stuk beter me voel en rustiger ben, andre lijkt ook ineens liever te zijn of ligt aanmij ik weet het niet,

ms stoppen ook wij met de mmm tijdelijk,maar anderszijds wil ik dat niet wantik wil toch wel eens weten wat er mis is, ofniet mis kanook nog

lunaster, jij bent ook voor je 1e kindje bezig toch?

indey jij bent toch pas bezig om de kinderwens te vervullen, vindt je het dan plezierig om al te gaan tempen?

Of heb ik verkeerd begrepen ms ben je al wel ene ppos bezig , je was wel gestopt toch met de pil? Sorry voor verwarrig , maar als ik je eenmaal ken vergeet ik niet zomaar hoor,

hoop jij ook succes met je cyclus en zwanger raken,

nu hier gee nieuws, de klusdagen voorbij en nu afwachten maar ( niet dat we niet meer klussen natuurlijk hih)

Hoi Bianca

indey jij bent toch pas bezig om de kinderwens te vervullen, vindt je het dan plezierig om al te gaan tempen?

Of heb ik verkeerd begrepen ms ben je al wel ene ppos bezig , je was wel gestopt toch met de pil? Sorry voor verwarrig , maar als ik je eenmaal ken vergeet ik niet zomaar hoor,

Ik zal me even voorstellen mijn naam is Indey en hebben al 2 kinderen en zou het leuk vinden om er nog 1 bij te hebben

Ik ben al 9 jaar niet meer aan de pil werd er humeurig van en dikker en gelijk gestopt na een week

Dit is onze 2de ronde en de 1rste ronde gedaan zoals het normaal doen net als met die andere 2 dus maar nu heb ik veel gelezen over het temperen en ben gelijk zondag begonnen en vind het niet eens zo vervelend en kan ik in de gaten houden wanneer mijn ei eraan komt

Dus gelijk begonnen en we zien wel waar het schip strand

Dus het is afwachten deze maand

:lol:

Indey

ow zo owkee, ja ik vindt het zelf nl ook wel fijn temperaturen, ik stelde je de vraag omdat hetms al wel zo was dat jelanger wachte op zwanger raken snpa je.

Dus je voelt je er goed bij? ja ja krijgt er ook wel inzicht in he?

Nou heel veel succes dan maar meid.

Hoi Bianca

Je krijgt er inderdaad inzicht in in je cyclus en heb het nog nooit gedaan en dit zou dan de eerste maand zijn

en ik heb bij drogisterij.net een ovulatietesten gekocht van clearbleu en gelijk dan maar zwangerschapstesten en ook van clearbleu en digitaal dus geen gezeur met vage strepen enzo en deze maand had ik die romad testen gedaan maar die zijn waardeloos zou het ook zijn om dat ze zo goedkoop zijn?

want ik had er 3 voor 3,99 wel erg goedkoop

dus daar ligt het mischien ook aan

Indey

geen idee ik ben een beetje tegen die testen vindt het persoonlijk niks, maar ik snap wel dat mensen willen gebuiken, ms ik ooit zelf ook , maar liever niet.

Ik ben 2 x zwanger geweest dus zal ooknu lukken, we hebben ook de templijst erbij.

ik heb die ovulatietesten ook nog nooit gebruikt en dacht kom laat ik het eens een keer gebruiken even kijken hoe en wat maar ook alleen om te kijken of ik dan wel goed zit met mijn ei

maar als het op is dan is het op en ga ook niet meer kopen hoor want ze zijn vrij prijsig vind ik want ik heb er 7 voor 32,45 en zou je uitkomen op 4,60 per maand

nou ik ga proberen er 1 in de maand te doen en hooguit 2 dus nou we zien het wel

want ik wilde ook wel eens kijken hoe het werkt en of het werkt

Indey

hoi dames

hoe gaat het hier???

Vandaag dag overtijd, maar test negatief, dus ik zal wel ongi worden…

ik duim heel hard voor jullie, dat jullie beter nieuws mogen brengen :thumbup: :thumbup:

Hoi dames

ik ben gisteren ongesteld geworden… op naar de 27ste cyclus… nieuwe NOD op 4 juli…

ik blijf voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

groetjes

Hoi Dames

Ik had van het weekend mijn ovulatietesten wel verwacht ik had het vorige week zondag besteld en ik hoop dat het voor mijn ei komt en dat is volgend weekend en denk dat het nu maandag aan komt en dan ben ik op vak balen nou ja ik ben hier op het eiland dus ga ik wel weg als de post is geweest en anders dinsdag in even naar huis

het is dan wel makkelijk als je vlakbij woont en even naar huis kunt

:dance: :dance: :dance: :dance:

Ik wens de dames die ongi moeten worden veel sterkte toe en ook meiden die gaan testen van het weekend

Liefs Indey

hoi dames…

ik zat toevallig weer eens hier te lezen…kijken hoe het met jullie staat :mrgreen:

en ik zie dat de lijst met zwangere aardig groot is maar ook dat er al een aantal zijn bevallen…

oa ik :mrgreen: …

misschien leuk om als aanmoediging ook daar een lijstje van te onderhouden?

dames VEEL SUCCES OOIT KOMT DE DAG , DAT JE JE KINDJE VASTHOUDEN MAG :-*

nieuwe nod is op 2 juli :-*

wordt de lisjt nog ge update of moet het via pb gedaanworden om bj te houden

het is niet te geloven mijn vruchtbare dagen zijn volgens mij voorbij en jawel wat is er gekomen vandaag

het pakketje met ovulatie testen net nu het te laat is en moet ik wachten tot volgende maand als het nog nodig is

dat moeten we dan maar afwachtten want ik moet 25 juni ongi worden heel spannend

Indey

ow, ik was dit lijstje even heeeeelemaal vergeten… ik wil het wel verder bijhouden hoor !!

Ow ja, kan iemand me helpen met de bevallen - lijst?

Zo, ik heb eventjes voorlopig het lijstje wat aangepast… roep maar wat nog moet veranderen !

ikke

Ikke, wat een mooie lijst heb je er weer van gemaakt!

Wil je mijn nod dan maar op 28 juni zetten, ronde 25?

Ik weet niet precies wanneer het is, ergens tussen 28 juni en 1 juli. Maar 28 juni is makkelijker voor het lijstje.

:-* Deedee

O ja en van de zwangerlijst kan in ieder geval iedereen t/ m Aurora naar de bevallen lijst, de rest weet ik niet.