Volgens mij zelfs t/ m Mojo. En Toensie is ook bevallen!
@Deedee wrote:
Ikke, wat een mooie lijst heb je er weer van gemaakt!
:-* Deedee
Ja ziet er inderdaad weer leuk uit
Bedankt voor het compliment ! :oops: :mrgreen:
Ik wil ook op de zwangere lijst :mrgreen: .
Anita
Mooi lijsjte inderdaad,
Mij mag je op 7 juli zetten en ronde 30
groetjes en toi toi toi voor iedereen :thumbup: :thumbup:
Wat is het hier rustig!
Mijn nod mag naar 23 juli, ronde 26.
Ik ben vandaag weer ongesteld geworden.
Hoe is het met jullie meiden?
:-* Deedee
Hier nog aan het afwachten op NOD
spijtig voor je deedee dat je ongi bent geworden… dikke knuffel :inlove:
Hoi meiden
ik ben ook ongesteld geworden nu vanaf dinsdag ik was 2 dagen overtijd en dacht yes en dinsdag middag was het over en nu kunnen we hier ook opnieuw beginnen
meiden sterkte die weer aan het wachten zijn en of gaan testen
zal mijn banner ook snel gaan aanpassen
Indey
Jammer jammer jammer - ik had gehoopt het zwangerenlijstje met jullie namen te kunnen bijvullen… Maar hou goede moed meiden !! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik vind het ook erg jammer hoor
en dit zal dan wel de laatste maand zijn voor ons en dan niet eerder dan september weer beginnen en dit komt omdat ik met de kinderen 6 weken op de camping ga slapen en vaders blijft thuis en komt alleen in de weekenden om de koffie
en dan moeten we weer een maand overslaan okt want anders weer een kindje in juli en wil ik niet want ik heb al een dochter in juli dus gaat lekker straks en wie weet is het dan wel sneller raak
Maar ja we wachten het allemaal gewoon af
Indey
Hey Indey, als het bij mij niet raak is dan moet ik ook enkele maanden overslaan. Ik moet binnenkort starten met medicatie en dat voor een kuur van 3 maand… Daarom hoop ik zo zeer op deze dat het goed zit
indey, Ikke, en natuurlijk de andere dames ik zal heel heel hard duimen voor jullie… toi toi toi :thumbup:
dank jullie wel voor de lieve reacties van jullie
dat doet me heel goed
Indey
Lunastar, :-* en :thumbup: :thumbup: Ik zal weer voor je duimen!
Indey, balen is dat hè, ben je er zo dichtbij, denk je, en dan word je nog ongesteld…
Ikke, je zit nog steeds in spanning?? :thumbup: :thumbup: :-
Bedankt voor de aanpassing in het lijstje!
:- Deedee
inderdaad deedee dat is inderdaad balen
maar ik heb geen moment om te treuren omdat mijn dochter zaterdag jarig en heb vandaag 2 taarten moeten bakken
nou ja moeten ik heb nu eindelijk de kracht gevonden om zelf weer te bakken een kwarktaart voor het eerst een dubbele en een kleine appeltaart en gelukkig gelukt en alleen moet nog smaken en anders hebben ze pech
had van de week wel al een appeltaart gekocht en in de vriezer gedaan met het oog op van mocht ik te moe zijn of geen zin er meer in hebben dan heb ik een alternatief
maar wilde me niet laten kisten en bak gewoon
Indey
Hoi dames
Indey proficiat met je dochter. Hoe oud wordt ze…
Ik weet hoe jullie je moeten voelen meiden en is inderdaad steeds opnieuw, keer op keer ontzettend balen…
ik blijf ook heel hard voor jullie allemaal duimen… :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groetjes
lunastar
dank je voor het :thumbup: - het wordt wel erg spannend
@lunastar wrote:
Hoi dames
Indey proficiat met je dochter. Hoe oud wordt ze…
Ik weet hoe jullie je moeten voelen meiden en is inderdaad steeds opnieuw, keer op keer ontzettend balen…
ik blijf ook heel hard voor jullie allemaal duimen… :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groetjes
lunastar
Hoi Hoi
Mijn dochter is 12 geworden en ja het is erg hard gegaan lekker weer alleen de kwarktaart was lekker groot haha en ze moesten het in 3en opeten dus en de appeltaart is ook goed gelukt dus iedereen was tevreden
en savonds gebarbiqued dus mevr wilde eerst vis eten maar de viswinkel ging om 6 uur sluiten en moesten nog drinken halen en zei mischien bb als het niet lukt om vis te halen en was goed
en gelukkig maar gedaan want gingen weg na 6sen dus
en heb erg last van de warmte dikke voeten weer en last van mijn litteken en heb ik gelukkig zalf voor en smeer vaak in en lijkt te helpen
Indey
Ik lees trouwens nog steeds mee hoor…Reageer gewoon niet…
Blijf wel voor jullie allemaal hopen… :-*
dat is lief :-*