NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

Hey lieve meiden

Mijn NOD kan naar 30 juli ronde 7

Ik blijf nog hard :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: voor alle dames :-*

spijitg chelleke dat je ongi bent geworden…

Hier wordt het de komende dagen spannend… vandaag is mijn vroegst mogelijke NOD in normale cyclus…

groetjes :thumbup:

Hier is het ook spannend!!

Voor iedereen die rond z’n NOD zit en/of overtijd is: SUCCES!

Liefs Dominique

Zo, het lijstje is weer aangepast… Ikzelf ben ook ongi geworden ( ik was 8 dagen overtijd, dus dat was wel rot )

Suc6 voor iedereen die in spanning zit :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ikke

Balen NOD :frowning:

Suc6 meiden

Op naar ronde 17, nieuwe NOD is 3 augustus.

Goedenmiddag Dames

Mijn NOD is 26 juli en mijn groene dagen beginnen er aan te komen dus ik ben heel erg benieuwd deze maand.

Dames ik ben heel benieuwd of er zwangeren uit komen deze maand ik heb niet zoveel gelezen vanwege het weer en nu dacht ik moet even kijken.

Meiden die in de wacht zijn sterkte en meiden die moeten klussen heel veel klusplezier

Liefs en kusjes van Indey

En hoe is het hier??

Wij zijn weer aan het wachten… 8)

:-* Deedee

Hier alles redelijk. Nog steeds geen duivels gezien. Nu al week overtijd… Maar vorige week woensdag was test negatief

Hoe is het met de rest van de dames?? :thumbup: :thumbup: ik duim alvast heel hard voor jullie

Lunastar, een week! Dat is best wel veel! Wanneer ga je weer testen?

Ik zal extra voor je duimen! :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

ik ga na de 23ste terug testen… dan zit ik op mijn maximum van cyclus, is wel maar 1 keer voorgevallen en dit dan nog in mmm… maar ik ga er toch rekening mee houden…

Hoe gaat het met jullie???

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Mijn NOD is vrijdag 21 juli…Kan ik er nog op voor morgen :slight_smile: >???

Hoi, ik dacht dat ik overtijd was, getest, maar helemaal niets. Nu had ik mij vergist is de datum… :wall: maar aan het klussen te zien, kan er ook niets zijn hoor, wist ik al, maar aan gezien ik naar de dokter moest voor een schimmelkuurtje, wilde ik het eerst zelf zeker weten.

Ms Volgende maand beter. Eerst maar eens zien wanneer de ongi deze keer besluit te komen, aangezien eht nogal onregelmatig is, grrrrrrrrrr…

Lunastar, succes dan zondag!!! :pray: :pray: :pray:

Danja, dat is jammer… :frowning: Hopelijk komt je menstruatie snel!!

Hier geen idee, nog 3 dagen wachten… :shifty:

Lunastar, ik :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: voor je morgen!!

Hihi, belangrijke dag voor jou, Deedee :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ikke, ja, en er is nog niks te zien… :shifty:

Lunastar, en?? :pray:

Deedee :thumbup: :thumbup:

Hier ook nog niks, maar ook nog niet getest, gisteren teveel bezoek gehad en dus vergeten… Maar ik denk ook dat ik het nog ff ga uitstellen… maar ik duim voor iedereen hier :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Nou hier weer een nieuwe NOD: 20 augustus, ronde 27!

Lunastar, ik bewonder je geduld! Dan duim ik nog even door!! :pray: :pray:

Allemaal een hele fijne vakantie! (als jullie die nog niet achter de rug hebben tenminste)

Ik ben er twee weekjes niet, we gaan morgen lekker kamperen!

amuseer je deedee, wel spijtig dat je ongesteld bent geworden…

Ik durf neit testen deedee, ventje heeft al paar keer zitten zagen om te testen… ik durf niet… schrik om weeral een negatieve test te hebben… heb er in die 2j en 7 maanden al genoeg gehad…

op naar de volgende ronde deedee :thumbup: :thumbup: :thumbup: