NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

Dank je, dat zal wel lukken!

Ik ken dat wel van die negatieve testen, ik had er gisteren ook weer eentje.

Kun je niet testen zonder dat hij het weet? Je bent al zo lang overtijd, dat moet toch bijna wel positief zijn! :pray:

Tot over twee weken!!

:-* Deedee

Hier vandaag getest en zoals ik dacht negatief… ik wordt er horendol van… zolang ben ik nog nooit overtijd geweest… alleen toen ik van Luna zwanger was… we wachten gewoon tot mijn volgende normale nod en dat is 5 augustus ben ik dan nog niet ongesteld geworden testen we nog eens…

thx voor het duimen meiden :inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hey Luna, hoe is het nu?? Al een positieve test in handen?

Hier een naderende NOD, spannend!

vorige week had ik dus een negatieve test… weeral… volgende week wordt er terug getest en als die nog negatief is mag ik pillekes nemen om ongi’s op te wekken…

dus nog ff afwachten hier

spannend voor jouw :thumbup: :thumbup: :thumbup: en natuurlijk voor de andere dames hier ook toi toi toi :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik denk dat ik ongi aan het worden ben? eindelijk… heb bruinverlies… dus zet me maar op 5/9…

groetjes en :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik denk dat ik ongi aan het worden ben? eindelijk… heb bruinverlies… dus zet me maar op 5/9…

groetjes en :thumbup: :thumbup: :thumbup:

nieuwe NOD 5 september… :cry: :cry: :cry:

Jeetje, meiden, balen!!! Knufje.

Ik zit nu tussen mijn vruchtbare dagen in(onregelmatig, dus ik heb 10 dagen). Alleen hebben we sinds woensdag niets meer gedaan, en op zijn vroegst was het mijn ovu dag 3 dagen terug… We zien wel.

het kan nog altijd hoor danja… ik duim alvast :thumbup:

dominique spijtig van je ongi’s…

Ik weet niet wie het hier aanpast… Maar mijne NOD mag ook op 5 sept…

alvast bedantk

en voor iedereen hier :thumbup: :thumbup:

Hè, wat jammer ik had wel verwacht goed nieuws te lezen hier…

Ik blijf duimen meiden!!

hoi dames

hoe gaat het hier???

ik duim voor iedereen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

oh ja als het lijstje bijgevuld of aangepast moet worden, laat je mij maar iets weten…

groetjes

lunastar

Moge! Mijn B12 onderzoek mag er af hoor, die was ok…

Ik ben nog aan het wachten… :shifty:

Leuk Lunastar, dus jij houdt nu het lijst(je) bij?

Ik blijf natuurlijk ook duimen!!

Danja, gelukkig!

Die B12 was gelukkig in orde ja, alleen ben ik nu depressief volgens de dokter, ben er dus nog niet helemaal… Maar ik zie het positief in dat ik er iets aan ga doen en dat dat ook helpt. Maar bedankt :wink:

Ik weet nog niet wanneer mijn NOD zou zijn ongeveer, moet ik nog even nakijken…

Nog 2 dagen voor jou he? :pray:

Nog 3 eigenlijk…

Depressief, dat is niet zo best, maar daar kun je weer bovenop komen toch? Helemaal als je het al positief ziet!! :-

:-
Deedee

Hahaha, als je zelf een bericht aan het typen bent, zijn de banners weg, en kun je de dagen niet meer zien… Nog 3 daagjes dus? Voel je al iets?

Is altijd iets aan te doen hoor, en het toegeven dat je het niet meer redt is de eerst stap en die heb ik al gedaan, voor het helemaal erg word…

Hahaha heb ik ook wel eens, maakt ook niet uit! :wink: :smiley:

Tja tot gisteren was ik elke dag misselijk, zo’n golvend gevoel op de maag. :? Maar het is weg geloof ik. Ik dacht ook dat het meer een griepje zou zijn of zo, maar er heeft verder niks doorgezet, dus ik weet het niet… :shifty:

Je hebt een goede stap gezet meis!!! Het gaat je wel lukken!

het gaat danja zekers lukken, de eerste stap is er, en die was de zwaarste, althans,…die drempel hulp zoeken is hoog, toegeven de hulp nodig te hebben nog hoger, maar dan ook de hulp ontvangen is de hoogste.

Meid je kunt het, en weet dat ook wij hier ( ik iig ) zal horen en je zal steunen waar kan.

Knuf voor jou

Deedee succes, en hopelijk zegt dat gekke gevoel toch iets, zo mooi z ijn nietwaar? :-*

Daar sluit ik me bij aan!

Dank je Bianca! :-* Ja zeker! Maar ik durf geen hoop meer te hebben…

weet ik deedee dat herken ik natuurlijk 100% maar daarom is het zo fijn dat er soms andere mensen zijn die het voor je hebben, kun je je zelf laten gaan en het hopen wordt gedaan…ooit zal het vast zo wezen!