NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

klinkt egoïstisch als ik zo lees maar zo bedoel ik niet, maar soms moet je er aan toegeven dat je eigen gevoel wel eens verwaarloost mag worden door het te laten gaan ( ow hoe moet ik het zeggen) , ik heb soms ook geen hjoop of even die kracht en moed niet meer en dan lees ik her en der een zeer lief berichtje van iemand die het meent om de hoop voor jou te hebben, soms is dat best lekker,

Dank jullie wel meiden :-* Ik voel dat ik me ook echt kan uiten hier, dat is erg prettig :-

Het is niet erg om geen hoop meer te hebben, als je de steun van de anderen maar voelt, die hopen met je mee en houden die hoop iets langer vast, zodat je je ook gesteunt voelt… Zoiets? :wink:

Misschien heb je even geen hoop meer, als je er maar vertrouwen in blijft houden dat het een keer goed gaat komen. dikke knuf ook voor jou :-

zoiets :wink: Ja :stuck_out_tongue: Hihhi :-*

Die pillen helpen echt, hahaha! Ben wakker en moe tegelijk, heb dus net een brainwave gehad, hahaha!

:shock: :shock: :shock: :mrgreen:

Komt niet altijd voor die brainwave, geniet er maar van… hahahaha! Sorry ben melig…

Hoi dames

wat een druk geklets hier… inderdaad ik hou nu het lijsjte bij… je kunt dus ook eventueel pbtje sturen voor aanpassingen

en intussen duim ik voor iedereen hier… danja meid kop op… depri zijn is niet leuk… ken het van 4 jaar geleden… maar je komt er wel bovenop…

dames toi toi toi

Bianca, zo lees ik het niet hoor! Je hebt gelijk, door een lief berichtje voel je je weer goed. En dat was ook gewoon weer zo’n moment dat ik gewoon even niet durfde te hopen, meestal laat ik het wel gaan.

Maar onze tijd komt ook! Ik blijf duimen voor iedereen! :pray: Zo’n wondertje gun je niet allleen jezelf maar ook een ander! :-* Zeker weten!

Danja, je hebt gelijk hoor! :-

Fijn dat de pillen je goed doen!! :smiley: Leuk dat je er melig van wordt ook! :mrgreen:

Ik ben gisteren weer ongesteld geworden, mijn nieuwe nod is dan op 13 september, ronde 28!

Dat wordt dan meteen een eventueel verjaardagscadeautje!

Fijn Lunastar dat je het lijstje overneemt, we zijn ook nog maar met een klein groepje eigenlijk hè…

:-
Deedee

Zo ik heb een aantal afspraken staan.

Vanmorgen hebben ze bij mij bloed afgenomen.

Dinsdag a.s. (29 augustus) gaan we het zaad naar het lab brengen. (klinkt vreemd wel)!

Maandag 11 september hebben we een afspraak bij de gynaecoloog.

Er zit dus vaart in…

En ik moet zeggen dat we naar mijn idee erg snel al kunnen komen!!!

De duivels zijn er.

Nu een cyclus van: 30

Hoi dames

Deedee en Danja spijtig dat jullie ongesteld zijn geworden… Het lijstje is weer aangepast… Danja meid als je wilt zet ik je er ook bij hoor meid… moet dan enkel je NOD weten…

Hoop meid spannend… 11 sept… hopelijk voor jouw een leukere dag dan dat het heir gaat worden… Ik duim ontzettend hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Natuurlijk ook voor de andere dames toi toi toi toi toi :thumbup: :thumbup: :thumbup:

groetjes

lunastar

NOD- is onregelmatig, ik weet het dus niet,maar als je het gemiddelde neemt van 33 + 30 kom je uit op 31 dagen…?

Ik heb je op 23 september gezet meid… je roept maar als het aangepast moet worden

en :thumbup: toi toi toi :thumbup: voor iedereen

groetjes :**:

Thx!!

lunastar: mijn nod is 5 september, mag ik ook in jullie lijstje?

zal je bijvoegen…

wel spannend… nog 5 daagjes voor je…

Hoelang ben je bezig???

mag ik ook meedoen ? mijn nieuwe NOD is ROND 4 oktober, nogal onregelmatig :x

vandaag na 34 dagen eindelijk ongesteld.

aangepast dames

thanks lunastar. ja inderdaad spannend… we zijn nu in ronde nummer 2, ben in juli gestopt met het pilleke

hallo leuk dat jullie dit bijhouden zeg mijn nod is 8 sept dit was ronde 15!!

groetjes lydia