NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

thnx

ik zal ook voor jou :thumbup: dat die follikel weg is gegaan zonder dat je er iets voor moet doen…wat naar he als het telkens tegen zit :? bah… maar wat gaan jullie er naar na doen?? ivf of…

hoi,

Nieuwe NOD (na een week :shock: overtijd) 2 april. (10de na BBZ)

groetjes Suzanne26

@suzanne26 wrote:

hoi,

groetjes Suzanne26

wat spijtig dat je alsnog ongi bent geworden… hopelijk deze cyclus :thumbup:

@knuffeltje wrote:
thnx

ik zal ook voor jou :thumbup: dat die follikel weg is gegaan zonder dat je er iets voor moet doen…wat naar he als het telkens tegen zit :? bah… maar wat gaan jullie er naar na doen?? ivf of…

nog een iui-poging, maar dan krijgen we waarschijnlijk hormoonspuitjes…

dames ik duim voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

groetjes

:: lunastar ::

Hier ook nieuwe NOD

9 april :roll:

angele ook spijtig voor jouw dat je ongi bent geworden…

:thumbup:

@lunastar wrote:

@suzanne26 wrote:
hoi,

groetjes Suzanne26

nog een iui-poging, maar dan krijgen we waarschijnlijk hormoonspuitjes…

dames ik duim voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

groetjes

:: lunastar ::

:thumbup: ook voor jou meiske en ook voor jou Suzanne26

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

ook hier nog geen ongi 2 dagen overtijd nu best gek eigenlijk want kans op zwangerschap klein toch hoop ik stiekum wie hoopt er mee?

ik neem iig stiekum een paar hormoontje smee hoor en blijf voor elk van jullie duimen hiero :thumbup:

@bianca81 wrote:

ook hier nog geen ongi 2 dagen overtijd nu best gek eigenlijk want kans op zwangerschap klein toch hoop ik stiekum wie hoopt er mee?

ik neem iig stiekum een paar hormoontje smee hoor en blijf voor elk van jullie duimen hiero :thumbup:

Ik hoop het voor je meiske…ik :thumbup: en :pray: voor je

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

ik ga met je meehopen biancia… Want hoop doet leven :thumbup:

hier nog geen ongi meiden , 3 dgn overtijd, vanmiddag gaan dre en ik winkelen en kopen we een test ws doe ik die dan morgen inde ochtend

@bianca81 wrote:

hier nog geen ongi meiden , 3 dgn overtijd, vanmiddag gaan dre en ik winkelen en kopen we een test ws doe ik die dan morgen inde ochtend

ooow spannend…hopen dat de :twisted: :twisted: wegblijven ook :!: :!:

We blijven gewoon door gaan met :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: spannend

oooooooooo spannend bianca. heel vele succes. ik hoop het zo voor je. het is je gegund.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@-INGE- wrote:

Nieuwe NOD 6 april 2006!!!

Zou dit aangepast kunnen worden :wink:

Liefs,

Inge :-*

hai… als het kan graag aanpassingen ff via pm naar mij… ik hou niet altijd dit topic meer bij(ivm niet zoveel er mee bezig zijn.)… maar pmmetjes lees ik wel… zo kan ik de lijst toch bijhouden…

zooow… bijgewerkt

hier nog geen ongi,

ik heb geen test gekocht vandaag ik durfden hetniet hoor,

we zien wel

ik ken je gevoel bianca… hier morgen NOD…

hey beebiedroom succes meid , :-

hier nog geen menstruatie gelukkig. Ook niet het gevoel er van af en toe wel pijnlijke steken.

Ik ga morgen wel echt testen hoe dan ook dit om de reden dat ik ms hoop heb dat het geluk brengt., ( komt gekke bianca weer aan :mrgreen: )

Kijk in december 2004 toen dre en ik testten was het ook op woensdag de15 en dat is morgen weervalleen dan maart, maar ms zegt het iets hihihi, nee morgen ga ik testen ik wil weten of ik zwanger ben en of ikkan genieten, kan ik ook deze weeknog bijdie lieve ha van me terecht ,

ik houd jullie opo de hoogte meiden. :-

ik heb zopas 2 testen gekocht en ben even bij andre langsgegaan stond ik daar ineens tehuilen :? :shifty: nu ja , ik zeinhuis bel zohetzkh even , heb een vraag, aan hun