volgens mij moesten denieuwe nod datums via pm doorgegeven worden aan de gene die het destijds ook bijhield, maar weet zo evenniet wie
misschien is het makkelijk als je het ff via pb aan mij doorgeeft… dan zorg ik dat het veranderd wordt… ok???
nieuwe NOD 31 maart… 24ste cyclus… maar rustmaand
@beebiedroom wrote:
misschien is het makkelijk als je het ff via pb aan mij doorgeeft… dan zorg ik dat het veranderd wordt… ok???
Heb ik meteen even gedaan.
:-* Deedee
he lunastar wat vervelend voor je dat het allemaal zo tegen zit… Ik hoop voor je dat het eitje vanzelf verdwijnt en verder kunnen gaan…wachten en geduld opbrengen voor iets wat je al zo graag wilt valt soms niet mee…vooral niet als het uitgesteld word…ik wil je van deze kant veel sterkte en succes toe wensen en hopelijk gaat alles vanzelf en mag je gauw weer beginnen
liefs knuffeltje :-*
thx meiden… en knuffeltje… het is inderdaad moeilijk, maar alshet moet, moet het hé…
ik ga heel hard voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groetjes
:: lunastar ::
jipz zit niet anders op heej
ow mag ik op de lijst van april…hier zijn de duivels weer gearriveerd…aan de ene kant ben ik wel wat teleurgesteld al wisten we dat we niet zwanger zouden raken maar aan de andere kant ben ik blij dat het er is want nu mogen we verder met de onderzoeken… ze gaan nu mijn cyclus analyseren…heeft iemand een idee wat dat allemaal inhoud???
liefs knuffelje
Ik denk knuffeltje dat je dan op verschillende dagen naar de gyn moet voor een echo om te kijken of er folikels groeien en ook wordt er dan bloed geprikt om te kijken of je lichaam genoeg van bepaalde stoffen(kan nu niet juist zeggen welke) aanmaakt…
Ik hoop dat alles in orde is… :thumbup:
heb eindelijk weer tijd gehad om de lijst bij te werken… Heb net ff gechecked, voor mijn eigen nod…en wij zijn blijkbaar weer voorbij de klusperiode… hehe We zien wel weer!!!
hih kom ik beetje laat maar mag ik er ook weer op?
10 maart nod ( maar niet zwangerdeze ronde)
liefs mij,
hoe gata het verder met je?
sja, we gaan weer door he…
weer nieuwe auto(ja nouja, twee jaar ouder, wel iets groter…vectra ipv astra) en de gezondheid gaat redelijk goed…
Manlief heeft nog wel last van buik, maar we houden ff vol tot we de oproep krijgen van het academisch ziekenhuis…
Verder nog zeker 5 weken bij gekregen van het uwv… dus we kunnen nog ff lekker thuis blijven zitten…
Mag ik naar 22-03…helaas…
Mijn NOD dag is 11 maart :roll:
Bianca, zie ik het goed dat je weer mee doet?! Wat goed!! Heel veel succes! Het gaat je vast snel lukken! :-
Beebiedroom, sterkte met je man! En nog bedankt voor het bijwerken van de lijst! :-
:-* Deedee
Nieuwe NOD 6 april 2006!!!
he wat vervelend meiden dat die duivels weer zijn gekomen
beebie droom
hoe is het met je jou en je mannetje??? zijn ze er al achter wat het nu is??? wel toppie dat jullie nog 5 weken kunnen rusten… sterkte en veel succes
lunastar
ik ben gisteren naar het zkh geweest voor het bloedprikken en nu moet ik samen met mijn vriendje volgende week weer etrug komen voor allerlei onderzoeken…echo geloof ik en bloedprikken :eh: geloof ik en mijn mannetje moet ook onderzoeken laten doen…ik weet nog niet echt wat ons te wachten staat maar ga er gewoon vanuit wat je al zegt…echo en bloedprikken… we zien het volgende week wel…en als we dat achter de rug hebben krijgen we als alles goed is midden april alle uitslagen :dance: dus dat schiet lekker op…
maar goed gaat het bij jou…wil alles nog een beetje???
liefs knuffeltje
Hey dames
alles goed hier???
Knuffeltje ik weet nog dat wij er aan begonnen… en als ik dan andere dames zag ging het zo vlug… hier zijn we in juli begonnen met al die onderzoeken en december hebben we de laatste resultaten gehad… echt frustrerend… maar ik HOOP dat het bij jullie vlugger gaat…
Wat je ook kunt krijgen is een samenlevingstest, dan kijkt men of het je baarmoederslijmvlies neit vijandelijk is voor het zaad van je vriend/man, ook kunnen ze je een hsg krijgen… is een onderzoek van baarmoeder met kleurvloeistof en rx-fotos… maar je zult het allemaal wel nog horen… maar ik hoop dus dat het allemaal vlug gaat gaan bij jullie… want wachten is neit plezant…;
Hier gaat het wel… we wachten gewoon af hé… we moeten wel… verder alles zijn gangetje hé… het leven gaat ook vooruit hé… het enigste waar ik nu naar uitkijk is LEKKER WARM weer… want ik begin die sneeuw en koude beu te worden…
dames ik duim voor jullie allemaal dat jullie neit te lang moeten wachten… :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groetjse
:: lunastar ::
vervelend he als je zo lang moet wachten en alles verschilt nogal wat per ziekenhuis…ik vind het op zich wel snel gaan…wij zijn in december voor het eerst naar de gyn geweest en die heeft ons begin januari doorverwezen naar groningen…hier volgen we nog allerlei onderzoeken…ik moet deze maand die cyclus analyse doen en mijn vriendje moet zijn zaadjes inleveren…en dan over een maand krijgen we uitslag van alle onderzoeken wat we tot nu toe hebben gedaan en kijken we wat er mogelijk is…dus op zich hebben wij nog niks te klagen…al zou je zelf willen dat alles binnen een dag klaar zou zijn maar dat is onmogelijk jammer genoeg…het is gewoon afwachten… maandag voor een echo…ben benieuwd… mijn vriendje is gelukkig bij me dus dat scheelt…
maar wat gaan ze bij jou doen??? zit je nog steeds in de rust pauze???
een knuf van knuffeltje :mrgreen:
inderdaad knuffeltje… ik denk dat iedereen zo wel dnekt… van liever vandaag dan morgen… maar ja dat kan niet hé
Hier dus in rustperiode… verplicht opgelegd door gyn omdat folikel wel gesprongen is, maar is blijven steken in eileider… nu moet die er eerst zelf uitkomen… en als ik terug ongi ben moet ik op dag 2 een echo laten maken om te zien of folikel weg is… zo niet zullen ze die moeten weghalen met hsg of dergelijke
is de folikel weg dan stappen we over op hormonenspuitjes ipv clomid…
Maar nu is het dus gewoon afwachten…
Knuffeltje ik duim voor je :thumbup:
en natuurlijk ook voor de andere dames duim ik heel hard… :thumbup: :thumbup: :thumbup: