NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

ik mag 2 maand niet zwanger raken dus zal komende maanden ook niks bijhouden

he jakkie meid…ik las het stukje van je gisteren al maar had geen tijd om te posten…ik wou je ff sterkte toe wensen en kracht…het komt hard aan als je verboden wordt voor iets wat je zo graag wilt…succes meid…en laten we hopen dat je gauw van die medicijnen mag zodat je weer verder kunt… :-*

:thumbup: :thumbup:

Nou hier in de klusperiode…daarna maar weer afwachten!!

Succes allemaal!!!

Liefs,

Inge

succes inge :thumbup: :-*

hallo allemaal :smiley: :smiley:

hee bianca81 sorry heb allang niet meer op de site gekeken heb je soms een baarmoeder foto gehad???omdat je niet zwanger mag raken

nou ik ben weer naar utrecht geweest zou na dat ik de baarmoederfoto had gehad 60% meer kans hebben op zwangerschap

maar nou is het 5 maanden later en nog geen baby is zei utecht dat ik op de lijst ben gezet voor de behandeling IUI FIJN HE :dance: :dance: :dance: maar de wachtlijst is 3 maanden mag gewoon door klussen :smiley: jippie nou veel sterkte iedereen

zal voor jullie :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray:

groetjes miekies

@miekies wrote:

hallo allemaal :smiley: :smiley:

hee bianca81 sorry heb allang niet meer op de site gekeken heb je soms een baarmoeder foto gehad???omdat je niet zwanger mag raken

nee ik ben momenteel ziek en heb erg veel medicijnen gehad, sloeg niet aan enzo en toen weer nieuwe, nu een sterke kuur ,maar de ha raadde toch wel echt evenaf om zwanger te raken,

liefs van mij , :-*

wij zijn gisteren naar groningen geweeest…Tjee wat is dat even ff anders dan al die andere afdelingen zeg…de indeling, kleuren, mensen,…was wel even ff slikken toen we binnen stapten allemaal kleine kinderen of mensen met een grote buik zagen rondlopen…wordt je weer ff even op de feiten gedrukt waarvoor je er bent.

Maar goed… na eeen lange tijd wachten waren we dan eindelijk aan de beurt…De arts (overigens een hele aardige) heeft ons het 1 en ander uitgelegd wat de procedure daar is, wwat ons te wachten staat en wat we gaan doen…bij mijn hubbie bleek alles goed te zijn bij zijn lichamelijke onderzoek…nu heeft ie bloed laten prikken en moet zijn zaadonderzoek nog laten doen…ondertussen hebben ze bij mij weer een uitstrijkje gemaakt :? en een echo…later als ik op dag 3 van de ongi ben moet ik terug komen voor het bloedonderzoek zodat ze kunnen zien of de hormonen ook zijn best doen…en op dag 10 van de eerste dag van de ongi beginnen ze met een cyclusanalyse…ben benieuwd…als alles goed gaat dan kunnen we midden april weten wat er wel en niet kan kwa behandeling en wat onze kansen zijn…spannend

liefs knuffeltje

owkee knuffeltje dus het was wel duidelijk allemaal? gelukkig maar,

fijn dat met hubbie zo ver goed is, nu het zaad nog dus,

nou hopelijk mnog meer goede uitslagen,

succes meid :thumbup:

Hoi dames

Ik was hier in de week nog komen kijken en was geen berichtje, maar nu zijn er wel…

Miekies iui… hopelijk moet je neit te lang wachten… 3 maanden is neit niks hé

Ik duim voor iedereen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hier straks uitslag van bloed… of ik zwanger ben… maar ik betwijfel het… heb ongi-krampen…

groetjes :: lunastar ::

heb je al uitslag? hoe is het met je lunastar?

lunastar???

hoe gaat het nu met je???

nou de uitslag was negatief… wat ik wel verwachtte, maar wat me meer verontrustte was dat de consulente zei dat ik een cyste heb en dat da dus opgevolgd moet worden of we kunnen niet opnieuw starten met iui… Ik heel de tijd piekeren en dan uiteindelijk toch maar de gyn persoonlijk gebeld… ik heb geen cyste ‘oef’ en ik mag zaterdag voor echo gaan om te kijken hoe het met cyclus zit enzo en dan krijg ik meer uitleg…

tja volgende poging hopelijk meer succes

Voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:: lunastar ::

he jammer meid, idd volgende keer meer succes, .

alle goeds bianca

:smiley: :smiley: nou weet je 3 maanden is niet niks maar de dokter heb gezegd

er zitten wel vrouwen bij wie toch nog spontaan zwanger raken en dan schuif de lijst op :dance: in utrecht doen ze er 5 vrouwen in de week voor de behandeling IUI

maar ik kom uit den bosch en vroeg het hier toen zeiden ze nouja hier is geen wachtlijst maar jullie moeten dan wel helemaal overnieuwd beginnen en als het dan wel nodig is de iui ik dacht :snooty: echt niet blijf wel in utrecht dan.Waar ze alles van ons al weten ik vind het echt erg om 3 maanden te wachten zo dichtbij maar toch weer verweg :cry: had gisteravond weer zo’n huilbui en ik voel me zo beroerd ben misselijk bijna de heledag het lijk op dat ik het zuur heb en moe BAH en heb ook pijn heel laag onderin mijn buik bij me baarmoeder weet het niet meer.

NOU VEEL :thumbup: :thumbup: VAN MIJN EN IK ZAL :pray: :pray:

GROETJES MIEKIES

1 maart nieuwe nod :pray:

we zijn vandaag bij een nieuw huisje wezen kijken, helemaal verliefd :inlove:

Nou dames nog slecht nieuws

Vandaag dus voor echo geweest… NU blijkt op de echo nog steeds een folikel te zien… nu vertelde de gyn dat het eitje wel gesprongen is maar neit verder is geraakt, dus zwanger konden we niet geraken… het was een grote folikel, want ze heeft het mij laten zien… nu weet ik ook waarom ik constant die steken had, er zat iets wat niet weg wou… Nu heeft ze ons een maand rust opgegeven, maar dit waren we toch al van plan en als ik dan terug ongi wordt moet ik op dag 2 terug voor nog eens echo om te kijken of de folikel weg is… is die niet weg dan zal er iets moeten gebeuren,maar zullen we niet met onze volgende iui-poging kunnen beginnen. Is ze weg mogen we verder met iui maar ipv clomid te slikken zullen we dan waarschijnlijk met spuitjes moeten beginnen… OOk vertelde ze mij dat ik niet moest paniekeren als ik overtijd ga nu, want mijn cyclus is nu dus door het geval in de war… maar normaal kan het volgens haar niet langer dan een paar dagen zijn en ik zou zeker ongi worden… dus nu is het maar aftellen naar deze ongi en dan naar de volgende ongi…

Dus hier VERPLICHTE rust en dan afwachten en hopen dat folikel weg is… anders stop ik er mee… het wordt op momenten te zwaar…

IK HOOP dat jullie met beter nieuws mogen komen melden

en daarom voor jullie allemaal toi toi toi :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

nou lunastar das ook niet niks wat een naarnieuws zeg, dat valt rouw op je dak, heel veel succes en sterkte met de wachtweken ik weet hoe rot dat is,

liefs bianca

Lunastar, wat naar om te horen… :frowning: Heel veel sterkte meid! :-

:-
Deedee

Is er trouwens nog iemand die de lijst aan past? Er zijn er weer een aantal met een nieuwe nod…

Alvast bedankt! :-*