Ow Bianca wat spannend toch meid!
Ik :thumbup: en voor je dat de test morgen positief is!!
Ik ben hier nog wel niet zo lang maar ik heb wel het 1 en ander gelezen en ik vind dat je het zo :: verdiend! :: :-*
Liefs Angèl
Bianca, ik hoop het zo voor jullie!
:-* Deedee
Halllo lieve allemaal,
Ik typ en kopieer het verhaal even knippen plakken anders steeds overal doen geen zin in,
heb net een pijnaanval gehad, en behoorlijk ook. Moest wendy naar huis brengen dus gedaan, wel even snel maandverband om tuurlijk,
en toen thuis test gedaan negatief helaas, ik heb al licht bruin en bloed verlies en ik denk aangezien de erge pijn ik nu weer heb het wel doorzet,
ik duik mijn bed weer in ( kom er net uit) met een kruik en pijnstilling,
morgen ben ik er wel weer
wil wel iedereen bedanken voor het duimen, en hopen met me ointzettend lief. Ik kan dus volgende keer uitgaan van een nog langere cyclus nl 35 /35 dagen ,
nou toedels en liefs van mij
mhhh das balen Bianca Niet leuk
hoi dames
Biancia wat spijtig dat de test negatief was en datje ongi er is… dikke knuffel :inlove:
beebiedroom morgen je nod spannend… ik duim alvast heel hard :thumbup: :thumbup:
Natuurlijk duim ik ook voor al de andere dames hier… het is jullie allemaal heel hard gegund :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groetjes
:: lunastar ::
Hallo dames ik ben er weer even.Ik snap het niet meer, en iga even weer typen en knippen en plakken omdat ikmeerderetopics schrijf,
het ging dus zo, andre en ik hadden gezegtmorgen te gaan testen. Als ik wel ging bloeden wel een testom een evt miskraam uit te sluiten.
Tegen half 7 toen ik wendy naar huis wou brengen, kreeg ik kramp en heel heftige steken in mijn rug en benen, zo gaat demenstruatie dieop gang komt delaatste maanden steedsdus ikdacht ja hoor. Maaromdatik op tijd stond heb ik snel bij de toilet, een maandverband omgedaan en bij het afvegen zat er heeel licht bruin heel weinig.
Dus wendy naar huis gebracht…en toen naar huis. Had veel krampen dus toch samen met andre getest negatief.
Heb toen maar even op bed gelegen en toen hier getypt, maandverband bleef schoon , toen heb ik een pijnstiller genomen en ben op bed gegaanmet een kruik, de pijn zakte afdus we hebben zopas gewoon csi gezien. Maar nu moest ik plassen en er was totaal niks op mijn maandverband gekomen. Als ik diep van binnen voel met 1 vinger, dan zit erwel bloed op. Heel donker, ik heb het nooit gehad…
Heel vreemd dus dit. Ik kan dit nog niet echt rekenenals een ongi, das nl heel anders.
Ik weet niet of ik hoop moet houden of moetlatenzakken, vooralsnog ben ik en zo ook andre de kluts kwijt, als dit vrjdag nog zo is bel ik gewoon even de ha.
liefs bianca,
Hè Bianca, wat vervelend die onzekerheid!
Ik :thumbup: nog ff voor je door! Succes!!!
Liefs,
Inge
nou… :shock: te vreemd voor woorden… gisteren een klein (lees heel klein)beetje roze… dat is bij mij gewoon geheid de voorbode dat het binnen dan en een aantal uur gaat beginnen… Maar daarna helemaal niks meer :?: :?: :?: :?: Ik snap er werkelijk waar niks van… Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, maar ik gokte, gezien de lichamelijke tekenen op dinsdag… dus dan zou ik nu overtijd zijn… maar het kan ook vandaag zijn…
Afwachten maar weer… maar gezien het roze verlies ga ik uit van niet…
dus bianc… we zitten beetje in hetzelfde schuitje…
hoe is het bij jou???
Spannend Marieke!!!
Ik :thumbup: voor je dat je zwanger bent! Heel veel succes!
Liefs,
Inge :-*
he meiden hoe gaat het hier.
Ik zie dat het spannend word voor marieke… Hoe is het met je?? Heb je al voor tekenen (voor zwanger te zijn) :mrgreen: Ik hoop het voor je…ben benieuwd
en bianca
duim ook voor jou…
knuff
Hey Marieke, spannend…ook ik duim voor je :-*
het is hier een beetje vreemd… Dan weer beetje rozige afscheiding, dan weer ff niks… dat duurt nu al twee dagen zo… gisteren het eerste kleine beetje, toen helemaal niks meer, vanmorgen weer een heel klein friemeltje, tijdje niks, daarstraks weer een klein friemeltje… en nu?? Het blijft maar sappelen…
Ik ga er nog steeds van uit dat het niks is…
Bianca… hoe is het bij jou???
ik duim ook voor deanderen mee hoor, zeker voor de overtijdse spannend hoor, duimerdeduim hier is doorgezet en geen hoop meer, volgende maand beter :-*
Marieke, spannend! Hoe is het vandaag?
Bianca, jammer, ik had goede hoop voor jou! :-
:- Deedee
tis nog niet om over naar huis te schrijven… maar ja… tis ongesteld …
jammer jammer jammer
@beebiedroom wrote:
tis nog niet om over naar huis te schrijven… maar ja… tis ongesteld …
jammer jammer jammer
Mhhh balen joh
Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt :-*
Hoi dames
spijtig dat jullie ongi zijn geworden… ik had nog zo geduimd en meegehoop met jullie…
hier blijf ik toch nog gewoon doorduimen voor jullie meiden :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groetjes
:: lunastar ::
NOD 30 MAART (De 3e ronde)
Greetz
Wat jammer dat het toch doorgezet heeft Marieke, je geeft jezelf snel hoop hè? Ik ken dat inmiddels ook heel goed…
:-* Deedee