NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

per ongeuk dubbel gepost, maar kan’t niet meer verwijderen… :frowning:

@petradevliegher wrote:

Even ter info.

Ik zag dat Danielle bij de september mama’s aan het schrijven is en dat ze dus weer zwanger is.

Petra

Hé, dat is fijn voor haar. Hopelijk gaat het dit keer wel goed. Wat attend van je Petra, om dat even te melden. Anders blijft ze maar op die NOD-lijst staan, hé? :wink:

Hoe gaat het met jouw zwangerschap?

Liefs, Sam

Het gaat redelijk. Mijn weerstand is nogal laag, ben de afgelopen twee weken al twee keer ziek geweest met name hoge koorts. Ik heb ook best al wat lichamelijke klachten van de zwangerschap. De vk zegt dat dit normaal is bij een tweede.

Ik moet ook zeggen dat de afspraken bij de vk voor mij wel iedere dag zouden mogen. Door die twee miskramen lijk ik toch continue de bevestiging nodig te hebben dat alles goed is. Tja, de zorgeloosheid is er echt van af.

Ondanks mijn klachten en onzekerheid moet ik ook toegeven dat ik natuurlijk ook erg blij ben met de zwangerschap.

Hopelijk mogen jullie deze blijdschap ook snel ervaren. Dat 2007 maar een heel vruchtbaar jaar mag zijn. Ik denk aan jullie.

Petra

Oei, ziek zijn en koorts is niet echt leuk. En dan moet je ook nog voor je oudste kindje zorgen. Hopelijk gaat het de komende tijd wat beter met je. En ja, ik kan me voorstellen dat je bang blijft dat het misgaat… Gelukkig ben je nu 14 weken, dan heb je de meest kritieke weken gehad toch?

Doei doei

Liefs Sam

Hé dominique, wat spijtig… 35 dagen is niet lang… voor jouw misschien wel als je maar 28dagen hebt… Maar hier heb ik normaal altijd 32 dagen… langste ooit 65dagen… dus meid niet getreurd… jouw beurt komt nog… daar duim ik voor :thumbup:

Danielle proficiat… kom je het nog ff melden zodat ik de juiste datum weet

niet verkeerd oppakken meid, maar ben wel beetje jaloers, zo vlug terug zwanger na je mk… Ik hoop dat het nu allemaal goed mag blijven gaan, daar duim ik voor :thumbup:

Petra meid, zo lage weerstand, hopelijk gaat het vlug beteren… Probeer er van te genieten meid… zoveel je kunt…

Inge vandaag je nod… hopelijk breng je goed nieuws, daar duim ik voor :thumbup:

ik duim voor al de dames hier :thumbup: :thumbup:

hoi dames

Ik wil ff MOON aanspreken, ik zag dat ik je berichtje had gemist en je dus niet op het lijstje had gezet… SORRY daarvoor…

Hoe is het nu met je???

groetjes

hee hallo,

vandaag is mijn nod, en heb nog geen rode duiveltjes gezien.

wel heb ik de laatste dagen zeer weinig trek in eten en zit met moeite af en toe een broodje te eten dus wie weet

ik duim alvast Inge…

nieuwe NOD

vrijdag 2 maart.

Liefs Danielle

heb een hele lichte test gehad voor nod.

later een lichte en vandaag een neg.

Gister :evil: gekomen.

Ik ga niet teveel bij nadenken.

We gaan er gewoon weer voor.

Liefs Danielle

was idd bij de okt. mama’s aan het schrijven (ook bij sept, maar dat was weer daarvoor)

Nu maar voor November mama’s gaan dan…pfffffffffff

spijtig danielle

voor iedereen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hoi allemaal,

Mijn NOD staat nu op 2 maart 2007.

Ben 1 februari ongi geworden, deze keer eens positief i.v.m. de kijkoperatie a.s. donderdag. Ik ben van mijn ongi af sinds gisteren al, en zit dus fijn tussen ongi en eisprong in.

Ben erg benieuwd naar de kijkoperatie en of ze iets kunnen vinden.

Of de HSG goed is etc.

Ik begin nu toch wat meer zenuwen te krijgen, merk ik, hoe korter bij het komt. Ik weet wat er gaat gebeuren, echt bang ben ik niet, maar wel heel nerveus.

Ik hoop dat alles goed gaat en een positieve uitslag krijg.

Groetjes Wilma32

Daniëlle, begrijp ik het nu goed dat je twee keer een miskraam hebt gehad? Wat verdrietig voor je zeg! Hoop dat het de volgende keer goed mag gaan!

Hé Inge, volgens mij ben je nu 5 dagen overtijd. Nog steeds niks te zien? Wie weet…!!! :thumbup: :thumbup: voor je!

Wilma, sterkte morgen met de zenuwen :wink: Kan me wel voorstellen, hoor, zou ik ook hebben. Hoop voor je dat alles goed is.

Liefs, Sam

Hoi,

Ik had al twee keer een miskraam gehad.

Dit tel ik niet echt mee. (had wel een hele licht test voor nod, maar ja)

We gaan er gewoon weer voor.

Liefs Danielle

Hallo,

Hier nog 1 dag tot de NOD, ik heb geen idee waar het deze keer naartoe gaat. Ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar ook niet dat ik ongi ga worden. (nog niet). We wachten gewoon nog even af!!!

Inge, hoe is het met jou? Al 7 dagen overtijd!! :pray:

Liefs,

Hoop

Hoi,

Weten jullie hoe de predictortest werkt. Heb deze gedaan, maar weet nu nog niets. Ik kan wel het rondje in het midden zien, maar zie niets roze. Behalve het controlestipje dan. Ben niet ongi. Maar ik heb wel gevoelige en gespannen borsten, een veranderende smaak en reuk. Meer moe en veel meer stemmingswisselingen en een veel tragere spijsvertering. Dus obsibatie. Snap er effe niets meer van. Is dit nu een positief of negatief resultaat.

Alvast bedankt.

Hoi Loetje, ik kan je helaas niet helpen, ik heb alleen nog maar CB testen gedaan, de digitale. Predictor heb ik nog nooit gehad!

Maar ik :pray: :pray: :pray: voor je dat je zwanger bent! Succes!!!

Ik heb ook voornamelijk CB gebruikt die reageren naar mijn idee ook goed. Zelfs als je een dag over tijd bent.

Ik heb wel eens Pred*ctor gebruikt, maar die reageert niet meteen duidelijk vanaf dag 1 over tijd. Ik had hem namelijk gebruikt en als ik hem tegen het licht hield dacht ik iets te zien. Ik bleek ook zwanger maar met deze test werd me dat dus niet echt duidelijk, daarna CB geprobeerd en meteen een enorm kruis in het venster dus ja.

Mijn advies lijkt me duidelijk, neem CB!

Petra

Dank je voor jullie antwoord. Ga morgen CB halen. Ben benieuwd.

Jullie horen het morgen.

Hoi Loetje,

Ik heb ooit twee keer predictor gebruikt, maar beide keren was ik niet zwanger en werd ik inderdaad de volgende dag ongesteld. Dus tja, toen klopte die, maar ja… Als je zwanger bent moet je ene duidelijke roze streep zien. Maar niet iedereen heeft gelijk zoveel LH (zwangerschapshormoon), dus best kans dat je na ene dag of twee wel een roze streep ziet. Ik zou zeggen: zolang je niet ongesteld bent, is er hoop. En een CB test proberen is nuatuurlijk altijd slim. Hoop voor je op een positieve uitslag!

Hoop, vandaag je NOD, hé? :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jou dat je zwanger mag zijn.

Liefs, Sam