Ik wist het! Het is net doorgebroken…
Nieuwe NOD is 17 februari, ronde 34.
Bedankt voor het duimen! Ik blijf aan jullie denken en voor jullie duimen meiden! :-*
:-* Deedee
oh meid wat naar :hug:
Ik blijf ook zeker voor jou duimen en
Ik leef met je mee
Liefs Danielle
Deedee wat spijtig meid, dikke knuffel :inlove:
Hier gisteren wat licht bloedverlies, maar vandaag goed doorgekomen… Voor 1 deel ben ik blij, 3de cyclus op rij normale cyclus… Hopelijk gaat het nu eindelijk lukken… want sinds mk had ik onregelmatige cyclussen en dat heeft 2 jaar geduurd voor ze terug normaal waren…
Voor een ander deel wel spijtig… want ik heb me ooit laten pendelen en het laatste dat ik gekregen had was deze maand… Maar zo zie je ook de pendels kunnen niks voorspellen
dames tot later…
groetjes
lunastar :inlove:
Hoi allemaal,
Petra, je stoot toch niemand voor het hoofd, meid. We zijn hier toch allemaal voor 1 doel??? Jij hebt dat doel bereikt, anderen nog niet, maar zijn er wel mee bezig.
Ik heb een zwangerschapstest gedaan, ik dacht op 13 januari jl. Maar gaf negatief resultaat. Had dit wel verwacht, maar toch is het telkens een domper. Alhoewel mijn vruchtbare periode er nu zo goed als op zit, 20e cyclusdag vandaag. Wie weet is het volgende keer wel raak, want we hebben het rond de vruchtbare periode gedaan en om de dag, alleen nu de laatste paar dagen hebben we elke dag geklust. Maar dat heeft niet alleen met kinderwens te maken, maar ook omdat we zo gek op elkaar zijn en soms niet van elkaar af kunnen blijven. Zelfs niet als we ziek zijn.
Mijn vriend is vorige week ziek thuis gebleven, voorhoofdholteontsteking en keelontsteking. Hij is vandaag weer gaan werken.
Ik ben sinds vrijdag ziek thuis met dezelfde verschijnselen.
Ik heb niet veel last meer van mijn hoofd, maar ik heb ontzettend mijn amandelen ontstoken, met van die witte vlekken. Het doet zo’n pijn, niet veel honger, alleen maar de keel nat houden, ijsjes eten, zuigen op snoepjes, gorgelen.
Of dat ziek zijn goed is voor een kindje is nog maar de vraag, of dat deze keer dan wel gelukt is.
Zal wel niet hoor. We hebben allebei wat temp.verhoging gehad.
Ik alleen vrijdagavond 38,2 gehad. Daarna 37,1, 37,4 nu vanmorgen 37,3. Ik denk wel dat ik mijn eisprong vorige week gehad heb, omdat daar ook een temp.verhoging te zien is. van 36,8 naar 37, en dit blijft aanhouden tot nu toe. Het zakt niet meer onder de 37.
Hoop niet dat dit een vertekend beeld is, i.v.m. ziek zijn, dat natuurlijk invloed heeft op je temp.
Ik elk geval heb ik a.s. vrijdagmiddag een afspraak in het ziekenhuis bij de KNO-arts, om te kijken of het zinvol is om mijn amandelen eruit te halen. Want ik heb zeker 3 tot 4 keer per jaar flinke verkoudheden met daarbij vaak flinke keelontsteking.
Ben benieuwd wat de KNO-arts zegt hiervan.
Heb nu een antibioticakuur voor 1 week gekregen en brufen bruis 600 voor de pijn.
a.s. woensdag moet ik naar de gyn. ik neem mijn temp.lijstje mee, en ben benieuwd wat de volgende stappen zullen zijn, ik vraag wel of ze een inwendige echo wilt maken, omdat ik vermoedens heb, maar geen echte bevestiging krijg. Mijn vriend vindt dat mijn buik flink bol is en harder aanvoelt dan normaal. Verder heb ik eigenlijk momenteel geen echte zwangerschapsverschijnselen. Maar mijn laatste ongi van 4 januari klopte niet helemaal zoals ik dat gewend ben. Mijn vriend vond dat ook vreemd. Je bent vrijwel niet ongi geweest, zegt hij, alleen 1 dag wel wat, maar de rest stelde niks voor.
Maar ja, het is afwachten tot woensdag. Ben blij dat ik dan mag gaan naar de gyn. Ik ga er vanuit dat er niks zit, maar ik weet ook dat het me weer teleurstelt. Maar we gaan er gewoon voor.
Ik heb met kerst van mijn vriend een bead armband gekregen die staat voor vruchtbaarheid.
Ik ga ook nog kijken voor een ketting met maansteen, die staat ook voor vruchtbaarheid. Verder hebben we 2 noveenkaarsen van Gabriële gekocht, deze moeten wel ingezegend worden door de pastoor.
Daarna kun je ze aansteken, en deze branden 9 dagen lang. Mag je niet uitblazen.
Groetjes Wilma32
Deedee, meis wat jammer :hug:
Liefs,
Hoop
Deedee en lunastar, wat jammer zeg! Knuffel voor jullie.
Volgens mij ben ik nr drie, maar ik ben ook al een poosje niet meer geweest. Even afstand nemen… Ongemerkt was ik er toch wel op gefixeerd geraakt, dat ik zelfs over baby’s ging dromen.
De spannende dagen komen er weer aan, maar ik wil echt proberen er niet teveel aan te denken.
Gelukkig een aantal drukke dingen in het ‘gewone’ leven, dat geeft een beetje afleiding.
Do, ik hoop écht dat je van de NOD-lijst af mag!!! :thumbup: :thumbup:
Liefs, Sam
hoi dames
Dominique en samantha jullie Nod komt er ook aan, spannend ik duim super hard voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groetjes
Bedankt meiden! Lunastar en alle anderen die met mij weer een nieuwe ronde in zijn gegaan, Voor jullie blijf ik duimen… Natuurlijk ook voor de meiden die nog in spanning zitten! :thumbup: :thumbup:
Ik kom af en toe nog wel kijken hoor, ben er gewoon een heel stuk minder!
Hoi allemaal,
Ik ben gisteren bij de gyn. in het AZM geweest, vandaag naar de Anesthesioloog.
Als het goed is krijg ik 8 februari a.s. een kijkoperatie met eileideronderzoek. De voorlopige datum staat alvast, gezien mijn toch wel regelmatige menstruatie. De gyn. heeft een inwendig onderzoek gedaan en de baarmoeder was schoon, en was weer opnieuw slijnvlies op aan het bouwen. Dus weer niks.
De gyn. vond het nu toch wel tijd worden om verder onderzoek te doen, en omdat uit overige onderzoeken alles goed was, gaan ze dan over 2 weken de kijkoperatie doen. Ik ben blij dat we nu weer een stapje verder komen, alhoewel het natuurlijk niet niks is. Maar ik heb het er graag voor over.
Op 19 februari gaan we een paar dagen naar Centerparcs, dat is zo’n 11 dagen na de operatie, en dan zou het wel weer moeten kunnen gaan.
Kan ik in elk geval wel goed uitrusten en relaxen.
Verder moet ik morgenmiddag naar het Ziekenhuis om mijn keelamandelen na te kijken, en dan wordt er gezegd of het nodig is om deze toch te verwijderen of niet.
Ik zal de amandelen dan wel iets later moeten doen, want anders krijg je veel te kort op elkaar narcose. Dat lijkt me niet zo goed dan.’
Maar dat hoor ik morgen allemaal.
Maandag wil ik weer gaan werken, denk dat het wel weer kan dan, want mijn keelontsteking is bijna weg, gelukkig. Dankzij de antibiotica, maar heb toch behoorlijk veel pijn gehad. De witte stippen zijn nog te zien, maar ebben langzaam weg.
Op mijn werk moet ik dus maandag gaan vertellen dat er in elk geval een kijkoperatie te wachten staat op 8 februari. En misschien wat later daarna de amandelen worden verwijderd. Ik zal in elk geval een copie van de brieven van het ziekenhuis meenemen.
Vorig jaar ging de kijkoperatie niet door, net 1 dag voordat alles geregeld was. Dus klinkt nu misschien een beetje ongeloofwaardig, en omdat te voorkomen zal ik de brieven meenemen.
Het temperatuurlijstje heb ik meegenomen naar de gyn., maar hij heeft ze me weer teruggegeven omdat ze er niet echt wat mee kunnen.
Het is achteraf, en daar had hij niet zoveel aan.
Groetjes Wilma
Jullie horen de komende tijd wel weer van mij.
Helaas, nieuwe NOD 23 februari.
Liefs, Sam
Hoi Wilma, ben je vandaag weer aan het werk gegaan? Sorry, hoor, ik voelde me zaterdag zo rot dat ik effe geen zin had in uitgebreide reacties. Dus bij deze.
Tjonge, spannend zeg, die kijkoperartie. Lijkt me inderdaad beetje dubbel. Aan de ene kant wil je natuurlijk gewoon spontaan zwanger worden, zonder al dat gedoe. Aan de andere kant is het natuurlijk ook fijn dat er nu goed naar wordt gekeken. Fijn dat in elk geval de andere onderzoeken allemaal goed waren.
En daarna lekker relaxen, is wel even goed voor je.
NOu meid, hoop voor je dat het een zwangerschap mag opleveren. Succes.
Doei doei,
Liefs Sam
hoi dames
Samantha wat spijtig dat je ongi bent geworden… dikke knuffel en deze ronde meer succes meid :inlove:
Wilma… spannend… Ik heb veel onderzoeken gehad het afgelopen jaar enzo… maar nooit een kijkoperatie… Hopelijk gaat het allemaal meevallen meid en lukt het vlug nog op natuurlijke wijze… want de mmm is niet niks hoor…
ik duim voor iedereen hier
groetjes
Hoi,
Lunastar en Samantha, bedankt voor jullie reactie.
Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan. Maar ik krijg niet alleen de kijkoperatie 8 febr., op 7 maart moet ik mijn keelamandelen laten verwijderen. Beiden onder narcose.
Ik heb het vandaag op mijn werk verteld, en mijn afdelingschef heb ik afgelopen vrijdagmiddag al laten weten hoe en wat precies.
De kijkoperatie is wel heel spannend, en ja, er wordt nu eindelijk eens goed gekeken. Ik ben heel erg benieuwd naar de uitslag van de kijkoperatie. Ik hoop een positieve uitslag, als er maar een behandeling voor is, of andere mogelijkheden om zwanger te raken.
Vinden ze niks, dan zullen we verder de mmm ingaan.
Ik ben er bewust van dat dit niet echt prettig is, maar je weet waar je het voor doet. Ik heb er ontzettend veel voor over.
IVF zou ik graag willen doen, of KI. Zouden we hiermee gaan beginnen, dan doen we dit wel pas na ons huwelijk. Maar we horen het wel na de kijkoperatie.
Tot die tijd moet ik maar proberen wat afleiding te zoeken.
Groetjes Wilma
hoi
ik ben net nieuw op de site!
Ik wil graag toegevoegt worden aan de NOD lijst.
Mijn NOD is 10 februari en ik ga voor een 2de kindje.
Groetjes
Vientje
Hoi vientje
welkom meid
ik zal je meteen toevoegen… hopelijk mag je vlug verhuizen naar het zwangerlijstje
:thumbup:
Ja ik hoop ook dat ik snel naar het lijstje mag verhuizen voor zwangeren.
Ik zit nu in de eerste ronde dus ik denk dat het nog wel even duurt voor dat het zover is.
Tot nu heb ik wel hele erge eetbuien en 's ochtend ook af en toe misselijk, maarja dat wil natuurlijk nog even helemaal niks zeggen!
Ik wacht gewoon af en me lichaam geeft vanzelf wel aan van nu is het de tijd er voor.
Liefs
Vientje
Hé Vientje, welkom. Hopelijk mag het snel raak zijn.
Daniëlle, ik zag dat je NOD er komt. Nog geen :evil: :evil: :evil: :evil: te zien? De vorige keer was je toch best wel snel zwanger, of niet? Ben je al over je mk heen?
Liefs, Sam
Morgen dames,
Nou, na wat roerige dagen lijkt de ongi toch echt gearriveerd te zijn. Mijn temp is nog niet laag en nog geen rood bloed, maar ik gok dat dat morgen wel het geval zal zijn. Ik heb dan dit keer een cyclus gehad van schrik niet 35 dagen!!
Normaal hou ik 28 dagen aan als cyclus. Ik weet niet wat verstandig is nu te doen…28 dagen => NOD 2 maart, of 30 dagen bijvoorbeeld => NOD 4 maart?
X Do
Even ter info.
Ik zag dat Danielle bij de september mama’s aan het schrijven is en dat ze dus weer zwanger is.
Petra
Foutje! Het moet natuurlijk oktober zijn ipv september