Nou fijn, zeg, dat alles goed was! Kan me voorstellen dat dat een opluchting is. En die datum, tja, hij of zij komt heeft meestal lak aan datums, en komt gewoon als Ãe het zat is, daar in dat kamertje… :lol:
Hoop je op een broertje of zusje voor de jongens (of mag ik dat niet vragen :think: ) ?
Liefs, Sam
Hoop wat spijtig… dikke knuffel meid :inlove:
Danja geweldig dat alles goed was… ik begrijp zeker dat er nu een grote last van je af is… Ga maar lekker genieten… Voel je eigenlijk al iets???
Voor iedereen :thumbup: :thumbup: en :inlove:
Voor mij is die datum dusdanig belangrijk, dat we een week tot anderhalf van te voren de bevalling moeten plannen, ivm een geplande keizersnee
Een jongen of een meisje, maakt niet zo veel uit, ik heb wel een wens, maar een gezond kindje vind ik belangrijker.
Voelen doe ik nog niet, dat verwacht ik pas over en week of 4, dat was bij de jongens ook zo, dus ik ben benieuwd wanneer brusje zich meldt
Hoi meiden,
Ik heb helaas een miskraam gehad met 5 weken en 2/3 dagen.
Helaas, maar we gaan gewoon verder.
Ik weet ff niet mijn nod, maar dat is nu nog even niet van belang.
Ga even goed rust nemen en mijn lichaam rust geven.
Liefs Danielle
Lieve Danielle,
Heel veel sterkte, en inderdaad, neem je rust… Knuf van mij
:hug: :hug: :hug:
Hé Danielle,
Wat erg voor je! Heel veel sterkte!
Liefs, Sam
Hallo meiden,
Hebben jullie nog een plaatsje vrij voor mij Ik zou graag met jullie meekletsen
Hoi Daniëlle,
He meid waar vervelend en rot voor je dat je een miskraam hebt gehad. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Wel goed dat je eerst weer op rust wilt komen.
Ik heb vorig jaar 2 vroege miskramen gehad met ongeveer 4 weken, dat is in januari en februari 2006 geweest.
We waren toen al van december in behandeling bij de gyn. want we waren toen al bijna 1 jaar bezig om zwanger te worden. Er is daarna vanalles gebeurd, behalve hsg en kijkoperatie is nog niet gedaan.
We kregen in juli 2006 het verzoek het nog een half jaar zelf te proberen, en niet zwanger, dan in januari 2007 terugkomen.
Inmiddels hebben we een afspraak gemaakt voor 24 januari a.s., ben benieuwd hoe het dan verder gaat.
We zijn dan toch zo’n 21 maanden bezig, en het lukt maar steeds niet.
Ik heb het idee dat er ergens met de innesteling niet goed gaat, tot nu toe is er niks gevonden waardoor we verminderd vruchtbaar zouden zijn.
Mijn vriend zijn sperma was goed, bij mij waren ook alle vruchtbaarheidsonderzoeken goed.
Ik heb een hele periode in een behoorlijke dip gezeten, omdat ik echt bang was dat iets niet goed zou zijn. Gelukkig zijn er deze forums waar je ervaringen kunt delen, en dat je ook na een paar jaar proberen nog zwanger kunt raken, misschien wel met wat hulp, maar dat boeit mij niet zoveel. We hebben een sterke kinderwens, ik ben nu 32, mijn vriend wordt 36. Ik ben gewoon bang dat het te lang duurt, en ik straks nog ouder ben en de vruchtbaarheid nog meer afneemt.
Veel succes bij je volgende poging en dat het dan wel goed gaat.
Groetjes Wilma32
Wat vervelend voor je, Danielle. Sterkte
Ik mag bij de NOD van 9 februari. Helaas vandaag ongi geworden.
Dag dames…
Danielle, wat rot dat je een miskraam hebt gekregen…
Ik wens je veel sterkte ! :hug:
Ik sta vandaag toch wel even te kijken van mijn cyclus.
Mijn laatste cyclus was 43 dagen en werd ongi op 27 dec.
Ik heb de laatste dagen veel (dikke) donkerbruine afscheiding gehad (sorry voor de details) en héle lichte krampen. Niets aan de hand dacht ik, ik heb wel eens meer bruine afscheiding, gewoon oud bloed dacht ik.
Tot ik vanmorgen ineens voelde dat het toch wel erg veel was (notabene op werk, met niets bij me en string aan), snel naar het toilet geweest en ik snap er gewoon niet veel van. Er zat bloedverlies bij, en het was zoveel (écht niet de normale hoeveelheid afscheiding) dat ik gewoon compleet doorgelekt ben… :? tegelijkertijd viel het me wel op dat er wel erg veel vlies en stolsels bijzaten… zoveel is dat normaal nooit. Dit is dag 17 van mijn cyclus, het lijkt me sterk dat de ene cyclus 43 dagen is en de directvolgende 17 dagen ?
Het rare ook is dat ik veel voortekenen van een ongi niet heb gehad. Geen opgeblazen gevoel, geen dikke opgeblazen buik, geen vrij erge buikpijn en rugpijn, niets… Nu heb ik echter wel een opgeblazen buik en buikkramp. Ik raak echt niet wijs uit mijn cyclus en word er behoorlijk gefrustreerd van. Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben zo, ik ga toch maar aan de pil beginnen zo want dit is ook geen doen…
Meiden bedankt voor jullie steun.
Wilma, bedankt voor je verhaal, ik wens je alle sterkte toe.
Ik ga lekker naar bed, ga morgen lekker weer alles lezen.
Liefs Danielle
danielle dikke knuffel meid… Ik begrijp hoe je u moet voelen, bij mij is het nu 2jaar en 4 maand geleden, maar het doet met momenten nog pijn… Hopelijk vind je veel steun uit je omgeving… want dat had ik niet…
Dikke knuffel meid
Loetje spijtig van je ongi’s
Moon84 natuurlijk geef je NOD maar door…
Hoi allemaal,
Ik ben 6 januari ongi geworden, maar heb heel weinig ongi gehad, alleen de 3e dag 's ochtends bij het opstaan, daarvoor en daarna eigenlijk bijna niks van bloed. Meer zoiets als Spotting.
Vanaf dag 6 heb ik al last van heel veel wit slijm, verlies, ik zie het in mijn slipje, het is ook vrij waterig en glibberig.
Dit heb ik veel erger dan normaal.
Hierbij heb ik zo nu en dan last van een licht misselijk gevoel met vlagen.
Mijn temp. is erg stabiel momenteel, is vanaf ongi 0,3 lager, maar blijft nu staan op 36,8 sinds dag 6. Het is nu dag 13, vruchtbare periode momenteel. ( Helaas is mijn vriend ziek, dus of klussen er van komt en zin heeft, afwachten weer, of het wordt weer niks deze cyclus. Niet dat die andere wat hebben opgeleverd.)
In elk geval heb ik veel vraagtekens wat er lichamelijk mis is met mij, hier klopt gewoon iets niet, dat voel ik gewoon, wist ik maar wat.
Zou ik zwanger kunnen zijn, of beeld ik me dat weer in???
De gyneacoloog zal meer uitkomst bieden, hoop ik, daar heb ik 24 januari a.s. een afspraak. Maar wat duurt dat wachten lang…pfff.
Hopelijk zal de gyn. ook inwendig kijken, ik zal in elk geval kenbaar maken dat ik niet weet of ik zwanger ben of niet.
Ben ook benieuwd naar wat er vanaf 24 januari gaat gebeuren, qua onderzoeken en vruchtbaarheidsbehandelingen.
Dan zijn we toch al 18 maanden bezig.
Ik heb in elk geval wel een temperatuurlijstje van bijna 3 maanden.
Dit is mijn 3e cyclus waarbij ik temp., wat me in deze 3e cyclus opvalt, is dat de temp. heel erg stabiel is, bij de 2e cycluc heb ik precies hetzelfde getempt, en was de temp. minder stabiel. De 1e cyclus deed ik oraal, dus die was erg wisselend.
Maar vindt het nu beetje vreemd dat mijn temp. niet meer verder zakt of stijgt. Weet hier iemand het antwoord op???
Weet iemand van jullie wat nu de verdere stappen zullen zijn bij de gyn???
Is dit standaard of verschillend per persoon???
Ik begin wel behoorlijk zenuwachtig te worden nu, vindt het best wel eng als ze een hsg of kijkoperatie gaan doen, maar wil ook dat er wat gaat gebeuren verder. Hopelijk komt er iets uit, of niet natuurlijk.
In elk geval ga ik er helemaal voor, eng of niet, onze kinderwens is vele malen sterker aanwezig dan angst voor iets.
Het is allemaal te doen en zijn geen geweldige grote operaties.
Hoe gaat IVF in zijn werk??? Moet je daarvoor medicijnen slikken en spuiten??? En welke soorten zijn er???
Groetjes Wilma32
Waarom doe je niet gewoon een testje. Dan weet je of je vermoeden klopt. 24 januari is nog zo ver weg. Of heb ik nu makkelijk praten?
Succes.
Petra
P.S. zoals jullie zien volg ik dit topic nog steeds. Voel me alleen soms een beetje bezwaard om te reageren. Ik zit namelijk op die roze wolk en wil jullie niet voor het hoofd stoten. Het zou trouwens fijn zijn als jullie snel bij me komen zitten.
Hoi dames
Hé Petra waarom zou je u slecht moeten voelen, leef maar lekker op die roze wolk, het is je gegund… En je moogt hier ook vaker komen hoor meid
Wilma meid zoals Petra zegt eventueel een testje doen, dan weet je dat al… En meid de 24ste zal er vlug zijn… Soms lijkt het zolang te duren, maar de tijd, de dagen, de maanden en de jaren vliegen verschrikkelijk hard voorbij… spijtig genoeg… Want op momenten voel ik me precies zo van… pfff van deze dag heb ik niet eens kunnen genieten, want hij was te vlug voorbij…
Hier goed verkouden, gisteren mijn meisje ook van school moeten halen omdat ze ziek is… maar nu loopt ze terug rond als een gezond meisje… Maar had ze vandaag voor zekerheid toch maar thuis gehouden en als het waar is dat het morgen zo gaat stormen blijft ze ook thuis… Ik zie me niet met de fiets erdoor gaan dan…
Dames ik duim voor jullie allemaal :thumbup: :thumbup:
els :inlove:
DEEDEE hoe is het met jouw??? gisteren je NOD en ik zie op je banner staan “1 dag overtijd” ik hoop zo voor je dat het eindelijk gelukt is meid… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hallo meiden,
Sorry, ik ben er een tijdje niet geweest, maar dat is bewust, wil toch niet teveel met het forum bezig zijn. :oops:
Ik ben inderdaad overtijd, en er is nog niks te zien hier… :shifty:
:-* Deedee
Deedee, spannend meis!!!
Net als jij wil ik op het moment ook niet meer zoveel bezig zijn met het hele gebeuren, dus ook ik ben niet meer heel veel hier!
Heb net nog wel een stukje geplaatst met een vraag/verhaaltje http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=32966
Verder gaat alles prima hier hoor!
Liefs,
Hoop
Nog niks te zien! Maar heb een naar voorgevoel, dat het wel gaat komen vandaag…
:-* Deedee
Deedee ik voor je dat het uitblijft :-*
En Lunastar…??? voel je al iets