NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

Meiden, allemaal heel veel geluk en liefde in het nieuwe jaar. Ik hoop dat jullie allemaal snel mama mogen worden van een lief kindje!!

Do, wat verschrikkelijk jammer, zeg. Ben je nog steeds verdrietig of gaat het nu weer een beetje? Dikke :hug: voor jou, hoor!

Lunastar, ik schuif ook weer door op de lijst. OP 1 jan kwamen m’n rode vrienden me gelukkig nieuwjaar wensen :frowning: :frowning: :frowning:

Beetje verdrietige start, dus. Nieuwe NOD is 28 jan.

Wilma, jij bent de volgende. Hopelijk heb jij meer geluk.

Liefs, Sam

Jammer Samantha! Dit is geen leuk begin!!!

Hier wordt het weer spannend…heb net alle kerstspullen alweer opgeruimd, ik was het weer helemaal beu! hihi

Nou meiden!

Allemaal een goed en gezond 2007 met hopelijk nieuwe baby’s en/of zwangerschappen!!!

Liefs,

Hoop

He meiden,

Een heel vruchtbaar en gezond 2007 toegewenst.

Hopelijk dat onze wens in dit nieuwe jaar in vervulling zal gaan.

Mijn 28e dag vandaag, nog niet ongi.

Groetjes Wilma32

hier wel een ongi… helaas…

k sta op dit moment stijf van de paracetamol… Hoe langer ik niet zwanger wordt… hoe meer ik last krijg van me mesntruatie…

weet iemand iets wat beter werkt dan paracetamol??

hier ook de wens aan een ider!!! een gelukkig, gezond en vruchtbaar jaar gewenst!!

Aleve feminax… daar mag je er maar 3 van op een dag, en is dus sterker dan paracetamol, en speciaal voor menstruatieongemakken. Ik heb ze ook gebruikt toen ik een soort wee-en kreeg iedere maand in mijn onderrug, ff slikken en het was zo weg…

Succes!!

Meiden, ik geloof dat ik het al heb gezegd, maar als ik kon zou ik mijn hormonen naar jullie toe hebben gevlogen met een concorde, voor een geweldig 2007!!! :-* :-* :-*

@Danja wrote:

Aleve feminax… daar mag je er maar 3 van op een dag, en is dus sterker dan paracetamol, en speciaal voor menstruatieongemakken. Ik heb ze ook gebruikt toen ik een soort wee-en kreeg iedere maand in mijn onderrug, ff slikken en het was zo weg…

k ga et morgen drekt halen!! k neem aan dat ze et bij de drogist wel gewoon hbben…

Succes!!

Meiden, ik geloof dat ik het al heb gezegd, maar als ik kon zou ik mijn hormonen naar jullie toe hebben gevlogen met een concorde, voor een geweldig 2007!!! :-* :-* :-*

wat lief gezegd!!! :oops:

Bij iedere drogist, kruitvat etc hebben ze die wel hoor! Succes…

En dank je :-*

Samantha wat spijtig dat je ongi bent geworden…; dikke knuffel

Welkom konijn… en ook voor jouw spijtig dat je ongi bent geworden… als je in de lijst wilt moet je het maar zeggen

Voor al de dames in het lijstje van nod… :thumbup: :thumbup: :thumbup: en hopelijk mag iedereen verhuizen naar het zwanger lijstje

groetjes en dikke knuffel :inlove:

Hoi Konijn, welkom hier. Naar hé, als je zo’n last hebt van menstruatie. Ik was de laatste keren heel erg misselijk. Had ik eerder nooit zo’n last van. Ook de pijn wordt erger en duurt langer. Ik gebruik nog steeds ibuprofen, tot nog toe helpt dat voldoende.

Danja, leuk dat je volgende week weer voor een echo mag! Lijkt me zo mooi om te zien, zo’n klein sparteltje in je buik… Waarom mag jij er twee? Meestal doen ze er toch één, zo rond de 10 weken?

Spannend, Wilma… Dikke :thumbup: voor jou!

Liefs, Sam

Ik mocht een vervroegde ivm mijn 2 eerdere miskramen.

Hoi allemaal,

Helaas, deze maand weer niet raak. Ben vanmorgen ongi geworden.

K.tzooi. Gelukkig heb ik 24 janauri a.s. een afspraak bij de gyn.

Mijn temp. was ook sinds gisteren dalende. Was te verwachten, maar toch zit je weer te denken, wat is er toch mis steeds.

Ik heb van mijn vriend 3 talis armbandjes gekregen, o.a. die geluk brengen bij vruchtbaarheid en geluk etc.

Hopelijk werkt dit dan wel.

Groetjes Wilma32

Hé Wilma, wat balen zeg!! Echt heel jammer voor je!! Probeer maar jezelf een beetje te verwennen, en lief te zijn voor je lichaam i.p.v. boos. (wat je eerder wel eens schreef). Ik denk altijd: als je menstrueert, zijn dat de tranen van je buik… Je lijf huilt om het verloren eitje. Lief voor jezelf zijn geeft een piepkleinbeetje troost, en kost echt minder energie dan boos zijn op jezelf (je mag natuurlijk loei-boos zijn, maar dan op de tafelpoot of het dopje van de tandpasta, maar niet op jezelf). Sterkte meid, hopelijk zijn we volgende maand samen zwanger!!

Fijn Danja, dat ze dat doen en je zo goed in de gaten houden! Kon je op de eerste echo al wat zien?

Liefs, Sam

nou dames,

ik kan op de nod lijst ben vanmorgen ongi geworden.

ik hoop dat me cyclus nou normaal word

me nod is dus 2 febr.

@ inge, jammer meis, succes volgende ronde!

@ wilma, voor jou ook meis :-*

Hier wordt het nu weer spannend. Nog 1 weekje. Mijn borsten zijn sinds een paar dagen erg gevoelig en gespannen. Ben benieuwd of het een goed voorteken is.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,

Hoop

Hoi allemaal,

Mijn NOD is nu 4 februari 2007. Ben er inmiddels alweer wat overheen dat in ongi ben geworden. De eerste dag heb ik het daar meestal wat moeilijk mee, daarna gaat het weer. Acceptatie.

Dit keer vreemd ongi, 1e en 2e dag heel weinig ongi, wel veel geelachtig slijm met klein beetje bloed. 3e dag alleen 's ochtends erg ongi, daarna bijna niks meer, vandaag ook bijna niks meer.

Heb wel de eerste 2 dagen veel last van buikkrampen en rugpijn gehad.

Ik heb er altijd veel last van dan. Maar gelukkig helpen paracetamol in elk geval redelijk. Moet er soms wel meerdere innemen dan.

Mijn temp. is sinds de dag voor mijn ongi 0,2 graden gedaald, en daarna nog wat gedaald, en vanmorgen was het weer gestegen van 36,6 naar 37. 0,4 gestegen, maar wel pas getempt toen ik naar de w.c. was geweest en later dan normaal. Vergeten de wekker te zetten.

Ik hou nu een grafiek bij, en daar kan ik heel mooi in aflezen wanneer mijn temp. stijgende en dalende is en waar ik een eisprong uit kan halen.

Alleen lijkt het soms alsof ik heel vroeg in de cyclus al een eisprong krijg, en rond mijn 19e a 20e dag nog een eisprong.

Kan dit eigenlijk wel???

Groetjes Wilma32

Hoi dames

Sorry dat ik niet meer ben geweest…

Drukke tijden,

wilma en Inge spijtig van de ongi’s… maar hopelijk brengt dit jaar jullie een wondertje… ik ga het lijstje aanpassen

Danja morgen naar gyn… spannend meid

Helaas, twee dagen eerder dan verwacht ben ik ongi geworden!

Nieuwe NOD 10 februari!!!

Liefs,

Hoop

Hé Hoop, jammer zeg!! Echt balen voor je.

Wilma, fijn dat je al weer een beetje ove rje dipje heen bent.

Danja, hoe was het bij de gyn? Kon je alles goed zien op de echo?

Deedee, jouw NOD is de volgende, ga jij nou voor de verandering eens van die NOD-lijst af… :mrgreen:

Doei, doei, Liefs Sam

Wat lief dat je er naar vraagt…

Alles was goed, het was net of het de horlepiep aan het dansen was, hahaha! Alles bewoog, het hartje deed het ook goed. De echo was wat wazig ivm littekenweefsel van de vorige ks-den, geen mooie foto dus, maar we hebben het zien dansen en dat was een enorme last van mijn schouders af…

De uitgerekende datum meten ze dus niet op :think: maar doen ze uitrekenen ivm je laatste menstruatiedatum… wat veranderd er veel in zo’n korte tijd… ik was volgens de machine 12 weken en 1 dag, volgens zijn berekeningen 12 weken, en volgens die van mijzelf, vandaag pas 12 weken…

Maar goed de datum die hij mij doorgaf was: 24 juli…

Dames, ik hou jullie nog in de gaten hoor! Dikke knuf van mij voor jullie :hug: