Kaela meid, dikke knuffel, en ik hoop ook dat we nog eens wat van je horen, ik blijf aan je denken meid :inlove:
Danielle een dikke proficiat, heb je bij het lijsjte gezet
Danja meid je moet niet wegblijven hoor, ik vind het juist leuk om toch af en toe wat van je te horen… zoals deedee zeker zei, het geeft je altijd een beetje hoop als er iemand zwanger geraakt… en die hoop moeten we juist hebben… dus niet wegblijven meid :inlove:
Dominique spannend meid ik duim alvast hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Daniëlle, gefeliciteerd! Je moet wel een geweldige kerst hebben gehad!!!
Dank je wel hoop, Nou het was zeker leuk!
Ik hoop voor je dat het idd de laatste ronde is, dan zie ik je weer bij de september mama’s.
Hoop ik hoop dat het klopt en dat dit de laatste ronde is… zodat ik je in het zwanger lijstje kan plaatsen…
Dat hoop ik voor iedereen… weg met de NOD… op naar het zwanger lijstje
Hier mijn vk-gesprek dan
Ben geweest… begon bijna meteen te janken… het is deze keer ook echt heel anders dan de andere keren… Maar goed, alles doorgenomen en ben 2x geprikt!!! Mijn linkerarm(mijn altijd betrouwbare en immer werkende linkerbloedaftaparm) deed het niet!!! Er kwam niets uit!! Ik moest haar ook even stoppen voor het prikken, want in ene wilde ik het even niet, beetje duizelig, nog niet aan t pikken toe denk ik(of ik wist dat het niet zou lukken) Toen ging ze rechts even kijken… en toen ik druk aan het kletsen was, prikte ze stiekem nog en was het gelukt :mrgreen:
Als ik rond de 5 kilo ben afgevallen moet ik aan de bel trekken, en ik moet toch wat sapjes uitproberen om toch te drinken. Ook voor mijn ontlasting is het beter om meer te drinken…
Volgende keer is over 4 weken, geen doptone gedaan omdat het nog te vroeg is en deze keer het toch een intake.
je bent toch al 10 weken… krijg je geen echo???
Wel goed dat alles goed was… op naar eind januari voor volgende controle dan… en geniet maar lekker meid, maar zeker af en toe iets drinken of eten hé… je beebje heeft het nodig meid
groetjes
:inlove: :thumbup:
Ik, krijg de 9de januari een echo in het ziekenhuis. Dit was maar een soort voorgesprekje, een soort inschrijving zeg maar… Ik heb al sapjes gescoord… nu maar kijken of ik het lekker vind :sick: de coolbest aarbeien tem sinaasappel ging goed, tot halverwege het 2de glas… :sick:
oh 9 januari, klinkt ver, maar is er rap… dat is over 2 weken al… spannend meid
Nou… nog maar 2 weekjes… :mrgreen:
Bedankt voor jullie lieve reacties !
Ik zal nog wel meelezen, af en toe ook iets posten en natuurlijk aan jullie denken.
Helemaal verdwijnen zal ik niet hoor, maar het hele actieve (voor zover daar sprake van was) gaat niet meer gebeuren…
Eerst maar eens proberen alles een beetje op te pakken weer, er is natuurlijk meer leven dan alleen een vriend…
Ik wens jullie in ieder geval allemaal een topjaar toe, waarin ik hoop dat velen van jullie een wondertje mogen verwachten en dat alles goed gaat. :kaars:
Kaela: :-* :-* :-*
hallo meiden,
ik ben gister bij me huisarts geweest omdat ik nogsteeds niet ongi was geweest, en heb nu medicijnen gehad om ongi te worden dus ik hoop dat ik snel weer verder kan met me cyclus
helaas, start ronde 23 met NOD 26 januari…ben effe helemaal stuk…
Kaela: :-*
Do: :hug:
Danielle, hoe gaat ie??? Ik hoop je idd terug te zien bij de september mama’s!!! We zullen het over twee weken weten!!!
Danja, nog anderhalve week en dan kun je je kleintje zien!!! :dance:
Liefs,
Hoop
hoi hoop, nou zeker weten, ik
hoi dames
Dominique spuijtig dat je ongi bent geworden :inlove: ik zie in je onderschrift dat je sinds mk heel verschillende cyclussen hebt… dat heb ik ook gehad… nu meer dan 2 jaar geleden mk gehad en nu heb ik de laatste 2 cyclussen eindelijk terug wat normale cyclussen gehad… Hopelijk moet het bij jouw niet zo lang duren… ik duim op een wonder voor jouw :thumbup: :thumbup: en natuurlijk ook voor de andere dames hier :thumbup:
Inge hopelijk helpen de pillekes… ik heb ze ook al is moeten nemen, en meestal 9 dagen na 1ste pilleke kreeg ik ze…
Hoop hopelijk kun je verhuizen naar sept.mama’s… nog 13 daagjes… aftellen is begonnen…
Allemaal fijne einderjaarsfeesten… en weet ik blijf duimen… tot volgend jaar meiden :inlove:
@lunastar wrote:
Dominique spuijtig dat je ongi bent geworden :inlove: ik zie in je onderschrift dat je sinds mk heel verschillende cyclussen hebt… dat heb ik ook gehad… nu meer dan 2 jaar geleden mk gehad en nu heb ik de laatste 2 cyclussen eindelijk terug wat normale cyclussen gehad… Hopelijk moet het bij jouw niet zo lang duren… ik duim op een wonder voor jouw :thumbup: :thumbup: en natuurlijk ook voor de andere dames hier :thumbup:
Hey Lunastar!
Ja, sinds de laatste mk is het redelijk onrustig, ook “suddert” de ongi (+8 dagen i.p.v. exact 5 dagen). Heb ook grote “jonge” stolsels, in plaatst van kleine zwarte flubbertjes. Snap er echt niets van. De gyn doet er echter niets mee, omdat hij niet van 2 mks uitgaat. Hij zegt, ik heb ze niet gezien (ik liep toen nog niet bij de gyn), dus heb ik ze niet gehad. Of zoiets stoms. Ook omdat ik niet positief getest hebt (matcare). Het waren vrij “vroege” mks, zoals je kunt zien, in 1x “alles” verloren.
Zal er eens een topic over openen, misschien ziet iemand er een “lijn” in?
X Do
Meiden allemaal een hele dikke :hug: en :-
Sorry, heb weinig tijd, we gaan zo naar familie, dus kan ik niet op iedereen reageren… Vandaar even zo, maar heel gemeend! :-
Het nieuwe jaar gaat ons hopelijk heel veel geluk brengen op allerlei gebieden!
Een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!
:-* Deedee