Helaas, weer een nieuwe NOD: 16 januari, ronde 33.
Allemaal hele fijne kerstdagen!!!
Ik zal extra :kaars: :kaars: branden voor iedereen!
:-* Deedee
:kaars: Iedereen een hele fijne kerst en een gezond en voorspoedig 2007. :kaars: Dat al julie dromen uit mogen komen. :: ::
Mijn NOD is 16 januari.
Loetje
Deede wat spijtig, dikke knuffel
Loetje welkom… en veel succes
Ook ik brand hier kaarsjes voor iedereen zodat 2007 ons vele wonderen mag schenken
:kaars: :kaars: :kaars:
Lieve meiden, ik ben hier eventjes niet geweest, omdat ik jullie niets wil inwrijven. Ik lees nog wel mee en wens dan ook alle meiden heel veel sterkte :hug: Ik vind jullie stuk voor stuk harstikke sterk, zo voel je je misschien niet altijd, maar zo zie ik jullie zeker wel.
Ik wil jullie een hele fijne Kerst toewensen en een allerlaatste uiteinde zonder beebje… Dat 2007 voor iedereen hier JULLIE jaar mag worden!!! In deze dagen brandt er dus ook een Kaarsje voor jullie hier in huis… :kaars: Jullie zijn ook zeker bij mij in deze tijd.
Liefs Danja
lunastar en deedee,wat jammer zeg…
Hopend dat 2007 heel vruchtbaar mag worden.
Liefs Danielle
Hier nog geen :evil: :evil: :evil: .
Paar dagen kramp gehad, is toen weer overgegaan, vanmorgen een beetje kramp maar ook dat is alweer over :eh: Heb wel opgeblazen buik en beetje gevoelige borsten.
Iedereen, hele fijne kerstdagen toegewenst !
Dank jullie wel!! :-
Voor jullie hoop ik hetzelfde meiden! :kaars: :kaars:
Danja, ik vind het juist fijn te weten dat het bij jou gelukt is, dat geeft me hoop!!
Kaela, ik hoop dat je goed nieuws voor ons hebt! :thumbup:
Fijne dagen!!
:- Deedee
Hoi,
Ik kon me gisteravond niet meer inhouden :oops:
Dus heb ik een test gedaan van CB gewoon.
Dit was om 12 uur 's avonds.
En…ik zag vrijwel direct een plusje verschijnen :dance: , maar het vertikale streepje zag je wel heel licht, maar zelfs in het gewone kunstlicht goed te zien. En ook door mijn vriend.
Zo had ik hem nog nooit gehad (bij mijn vroege miskraam) en zeker nu ik hem direct op zag komen.
Ik dacht,: “nou dan doe ik er in de ochtend nog 1 met ochtend urine”
En…bijna niks te zien :? .
Nu ben ik natuurlijk nog 3 dagen voor NOD dat weet ik.
Ik denk dat dit niet kan zijn, dat er iets is/was, maar dat het nu weer weg is, dus is misgegaan. Want dat kan volgens mij niet binnen 1 dag, wat zeg ik, 9 uur, weg zijn.
Ik denk eerder, aangezien ik gisteravond al 11 uur niet geplast had :oops: , dat de concentratie minder sterk was vanochtend.
Wat denken jullie?
Nou mijn hele verhaal , nu met kerst, pfffffff.
Ik moet gewooon maar wachten.
Iedereen hele fijne kerstdagen!!!
Liefs Danielle
Spannend Danielle!! Ik duim voor je hoor!
Was er vanmorgen helemaal niets te zien dan?? Dat is wel raar… Ik bedoel zonder hcg kan ook de test van de avond ervoor niet positief zijn.
HIer in ieder geval wat hormoontjes: :: :: :: ::
Fijne feestdagen nog allemaal! :-*
ja heel heel licht, maar moest heel goed kijken.
Moet wel zeggen, dat toen ik later nog een keer keek, ver na de 10 minuten en dat het toen wel duidelijker was (nog steeds heel licht). Maar ja, daar mag je niet vanuit gaan.
Maar de avond ervoor, kwam de hele lichte vertikale streep direct.
ach…
Mijn eerste test deed ik 4 dagen voor mijn NOD en ik dacht dat die negatief was. Maar na een half uur stond daar toch een vage streep…en zie mijn banner. Ik wil je zeker geen valse hoop geven, maar test over een aantal dagen nog eens
ja dat ga ik zeker doen.
Ik kijk nu eerst of ik ongesteld wordt of niet.
Wat is het toch met ons vrouwen dat we daar geen geduld in hebben :oops:
Ik moet wel zeggen, dat ik vandaag weer even de testen erbij pakte en ze waren nu beide negatief, echt niets meer te zien.
Tja, maar dan hoor ik ook weer verhalen, dat als het maar licht was, het ook weer snel verdwijnt, zeker met cb.
Hoi Meiden,
Voor dat ik mijn vroege miskraam kreeg had ik altijd een cylcus van 27 dagen.
Deze keer had ik mijn banner ingesteld op 28 dagen.
Ik dacht dus vandaag, nou ik voel echt nog geen menstruatie aankomen, laat ik de laatste test van de CB Digitaal eens uitvoeren.
En… aaahhhhhhhh Zwanger!!! :dance: :dance:
Nou deze testen hebben het volgens mij qua zwanger zijn nooit mis?
Ik ben echt super blij. Ik had het dus toch goed gezien op kerstavond.
Nou meiden, jullie ook allemaal heel veel succes!
Gefeliciteerd!!! Wat een mooi Kerstkado voor jullie!!! Geniet er van, dikke knuf van mij :-*
Gefeliciteerd meid!!! :dance: :dance: :dance:
Wat een super mooi cadeau!
:-* Deedee
Gefeliciteerd, Daniëlle! Erg leuk voor je, om het nieuwe jaar zwanger in te gaan.
Danja, wat leuk er reactie van jou er tussen te zien. Hoe gaat het met je zwangerschap?
Hier alles een beetje raar… vandaag dag 23, en vanmorgen opeens menstruatiepijn in buik en rug. Vééél te vroeg, en het allergekste: 't is nu weer weg…! Dat heb ik echt nog nooit gehad. Stiekem hoop ik dus dat het een soort bandenpijn is. Ahum… wat halen vrouwen zich gekke dingen in 't hoofd. En nu ik jouw verhaaltje weer heb gelezen Daniëlle, krijg ik bijna de neiging ook maar vast te gaan testen. Maar nee, dat ik toch maar niet. Eerst maar even op moedertje natuur wachten. Nog 6 nachtjes slapen…
Liefs, Samantha
Gefeliciteerd Danielle, wat een mooi kadootje zeg ! :mrgreen:
Hier zijn gisteren de :evil: :evil: :evil: gearriveerd, na 43 dagen :x
Hierbij dus ook mijn laatste banner afgelopen…
Toy toy toy dames !
kaela, Heel veel sterkte met alles!
Ik hoop dat we je ooit weer terug zien op KOK.