ha, ha, ik had je een zwanegrschap van 10 maanden toebedacht… :mrgreen:
leuk verjaardags kadootje!!!
Hallo dames,
Mijn vriend is weer thuis. Gelukkig. Heb vrijdagavond nog wat last gehad van buikpijn en misselijkheid.
Vanaf zaterdag ging het al een stuk beter, dus het zal inderdaad wel van de spanningen zijn geweest. Ik zat echt niet lekker in mijn vel en heb hem ontzettend gemist.
Hij heeft me een heel mooi en duur lingerieset gekocht. Heel erg mooi, waarop ik tegen hem zei dat een goedkoper setje ook heel leuk zou zijn geweest. Maar hij wilde me eens verwennen en wist hoe erg ik hem gemist had, en zei dat ik het waard was.
Snik…stukje onzekerheid van mezelf.
In elk geval ben ik gewoon doorgegaan met tempen. Mijn temp. was vanochtend 36,6.
Het wisselt zo tussen 36,6 en 36,8, heb ook een keer 37 gehad vorige week.
Het is nu mijn 13e dag vandaag, zou nu ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Klussen hebben we in het weekend uiteraard uitgebreid gedaan, maar vanavond en/of morgenavond gaan we ook klussen. Ben benieuwd of ik deze week een stijging in mijn temp. ga zien. Zo dat ik weet wanneer mijn eisprong moet zijn geweest.
Ik heb idd zwangerschapstesten gehaald afgelopen vrijdag. Wilde toch voor de zekerheid testen. Wat ik eigenlijk al wist, is dat de test negatief was. Test heeft gewerkt, maar geen streepje waar het zou moeten.
Niet zwanger dus!!! Ik heb de andere test maar laten liggen, gebruik ik die wel een andere keer. Hopelijk in januari!!!
Groetjes Wilma32
Een hele dikke proficiat meid… ik heb je verplaatst naar die o zo mooie lijst waar we hopelijk binnenkort allemaal mogen staan
Gefeliciteerd Patricia,
En dat dat lijstje met zwangeren maar snel langer mag worden.
Petra
Hallo dames,
Gisteravond flink geklust met mijn vriend. Is vandaag mijn 14e dag.
Ik heb het idee dat ik nu in mijn vruchtbare periode zit. Mijn temp. is nog niet gestegen, had 36,7 vanochtend, zelfde als gisteren.
Ik heb nu wel last van een ander soort slijm, dan vorige week. Vorige week was het glibberig bijv. op wc-papier.
Sinds gisteren heb ik veel wittig en dikker slijm, dat ook in je onderbroek blijft plakken. Kan ik dit rekenen als vruchtbare periode??
Ben benieuwd wanneer mijn temp. zal stijgen. Ik ga in elk geval zeker door tot dag 21. Wil geen kans missen. Maar ja, we klussen ook buiten de vruchtbare periode, maar dit is dan met een ander doel, hihi.
In de vruchtbare periode zijn er 2 factoren die meespelen, nl. voor een kindje van ons twee, en omdat het lekker is en we zoveel van elkaar houden.
Ik hoop dat het deze cyclus eens raak is. Maar ja, dat is weer afwachten.
Alhoewel ik de hoop af en toe flink kwijt raak.
Na de negatieve zwangerschapstest ben ik toch heel even down geweest, maar ik heb tegen mezelf gezegd, kom op, je wist eigenlijk best dat je niet zwanger zou zijn, want ik was gewoon ongi geweest.
Een volgende keer wacht ik maar gewoon mijn volgende ongi af, en pas testen na de NOD dag om zekerheid te hebben.
Als het deze cyclus niet lukt, wordt het 24 januari een afspraak bij de gyn.
Hopelijk komen we daar dan verder mee.
Tegen die tijd zijn we al bijna 2 jaar bezig, lijkt me toch dat ze je niet zomaar weer een half jaar laten proberen zonder iets te doen, of zie ik dat verkeerd???
Groetjes Wilma32
Lunastar, morgen is je NOD! Spannend, meid! NOg geen last van rode vrienden? Die kunnen we missen als kiespijn, hé? 'k Hoop echt op een mooi kerstcadeautje voor jou!!
Dikke :hug: , Sam
thx samantha, maar ik denk dat ze op komst zijn, want ik had daarstraks bij afvegen een tikje rood erbij…
Op naar 2007 dan maar hé :thumbup: :thumbup: :thumbup:
hai allemaal,
even weer een berichtje van mij.
ik ben nog steeds niet ongi en ga morgen weer een test laten doen bij de huisarts.
als de test weer negatief is ga ik weer een afspraak maken bij me huisarts om me toch maar weer door te laten sturen naar de gyn en toch weer voor die medicijnen te vragen die ik de vorige keer ook heb gehad.
ik baal er wel van dat het niet op de normale manier kan. :?
@ patricia Gefeliciteerd patricia !
@ Lunastar, ik duim voor je dat er toch een wondertje geschied mag zijn !
Hier helaas al enkele dagen toch tekenen dat mijn ongi nadert. Vandaag is mijn NOD maar vanwege mijn cyclus kan het dus ook nog wel dágen duren… In ieder geval al opgeblazen buik en behoorlijke kramp…
Afwachten maar…
En wat als ik nu wél zwanger zou zijn ? Ik zou het kindje houden, dat wel… maar of het me echt héél erg gelukkig zal maken nu het over is tussen vriend en mij, moeilijk… ik weet het niet goed. Een kindje heeft in mijn ogen ook een papa nodig… Mocht het niet goedkomen tussen (ex)vriend en mij, dan zou ik het voor zowel het kindje als voor mijzelf (alleen opvoeden etc.) vervelend vinden. Maar ik blijf er wel bij… als het me gegeven wordt is het niet zomaar en dan wil ik er zeker voor (proberen te) gaan ! De kans dat het alleen nog goedkomt wordt met de dag kleiner… Hij laat niets meer van zich horen (maar dan ook echt geen 1 woordje,zinnetje of lettertje of wat) en het lijkt hem gewoon niets te doen… Blijkbaar was het toch niet zo bijzonder
Hoi,
Lunastar, hoop dat het deze keer raak is!!! Ik duim voor je.
Vandaag is mijn 15e cyclusdag, en mijn temp. was vanmorgen 0,2 graden hoger dan de afgelopen dagen.
36,9 had ik vanmorgen, gisteren en eergisteren 36,7, daarvoor 36,6 en 36,8 en vorige week op mijn 6e dag 37.
Zou dit betekenen dat mijn eisprong geweest is??? Ben erg nieuwsgierig.
Maar als het goed is moet mijn temp. nu ook zo hoog blijven tot ongi komt, toch???
We hebben in elk geval dan wel goed geklust, vrijdagavond, zaterdagmorgen, zondagavond, maandag en dinsdagavond.
Kan toch bijna niet missen he??? Maar ja, dat doen we al bijna 2 jaar zo. En tot nu toe heeft het niks uitgehaald tot onze grote teleurstelling.
Mijn vriend vindt het ook heel vervelend en wil overal aan meewerken als het nodig is. Hij is ook zo dol op kinderen, en ik weet dat hij best een groot gezin zou willen. Zelf komt hij ook uit een gezellig groot gezin.
Ze zijn met vieren thuis, en daarbij hebben ze nog een 1 pleegzus. Eigenlijk 5 dus.
Maar ja, ik ben al blij als ik er 1 kan krijgen, we streven naar 2 kindjes.
Groetjes Wilma
Wilma ik duim voor je…
Kaela, dat vind ik een mooie gesteldheid… Hopelijk als het zo is krijg je veel steun van je familie… maar zo’n wondertje wordt je inderdaad geschonken… Dus zou ik als ik in zo’n situatie zat het ook houden…
Hier nog steeds geen ongi’s :naughty: wel deze morgend bij afvegen een stipje rood… :think:
dames ik duim voor jullie :thumbup: :inlove: :thumbup:
Kaela, lijkt me pijnlijk voor je dat (ex)-vriend helemaal niks meer van zich laat horen. 'k Kan me voorstellen dat je dan denkt ‘wat heb ik dan je voor je betekend?’ Maar misschien heeft hij gewoon even tijd nodig om tot rust te komen en na te denken???
Een kindje alleen opvoeden lijkt me ook wel moeilijk, ja. Maar 'k ben toch blij om te horen dat je er dan toch voor wilt gaan.
Wilma, maak wel eens een grafiek? Zijn speciale sites voor. Adressen mogen hier niet gepost worden maar als de wil kan ik wel een pb sturen. Is echt handig, heb je een heel duidelijk overzicht hoe je cyclus verloopt.
Lunastar, 'k ben nog steeds aan 't :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!
Liefs, Sam
@kaela wrote:
En wat als ik nu wél zwanger zou zijn ? Ik zou het kindje houden, dat wel… maar of het me echt héél erg gelukkig zal maken nu het over is tussen vriend en mij, moeilijk… ik weet het niet goed. Een kindje heeft in mijn ogen ook een papa nodig… Mocht het niet goedkomen tussen (ex)vriend en mij, dan zou ik het voor zowel het kindje als voor mijzelf (alleen opvoeden etc.) vervelend vinden. Maar ik blijf er wel bij… als het me gegeven wordt is het niet zomaar en dan wil ik er zeker voor (proberen te) gaan ! De kans dat het alleen nog goedkomt wordt met de dag kleiner… Hij laat niets meer van zich horen (maar dan ook echt geen 1 woordje,zinnetje of lettertje of wat) en het lijkt hem gewoon niets te doen… Blijkbaar was het toch niet zo bijzonder
Even inbreken dames :mrgreen:
ik ben 34 weken zwanger en in de steek gelaten…
meis k weet er alles van…
Dus als je zwanger bent… mijn pb box staat voor je open :hug:
NOu ook dit jaar niks… Ik ben deze morgend ongi geworden…
Op naar het 4de jaar… Hopelijk wordt het ons dan gegund…
groetjes en ik duim voor iedereen
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
NOu ook dit jaar niks… Ik ben deze morgend ongi geworden…
Op naar het 4de jaar… Hopelijk wordt het ons dan gegund…
groetjes en ik duim voor iedereen
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Lunastar, :hug: jammer, weer niet! Hopelijk wordt 2007 jullie jaar!
:-* Deedee
thx meid…
Hoe is het met jouw??? voel je iets???
ik duim alvast dat 2007 ieder zijn jaar mag zijn :thumbup:
Nog niks te zien! Ik voel ook niks… Afwachten maar weer… :shifty:
Voor iedereen: :thumbup: dat het nieuwe jaar veel wondertjes brengen mag!
:-* Deedee
Hé wat jammer Lunastar… Ik had het zó gehoopt voor je… (vooral ook omdat je zus zwanger is) Hoe gaat het nu met je? Erg in de dip? Hopelijk geeft de gezelligheid van kerst je even een oppepper!! Denk aan je!
Deedee, ik zie dat je twee dagen over tijd bent! Spannend, meid!
Pfff, 'k moet nog tien dagen tot m’n NOD. 'k Ben stiekem eigenlijk al weer aan het aftellen… Maar ja, dan zijn de feestdagen ook weer voorbij.
Allemaal hele goede kerstdagen!!
Liefs, Sam