Hoi Lunastar,
Wat een egoistische zus heb jij. Ik zou hier inderdaad niet te veel energie meer in steken. Probeer maar zoveel mogelijk van je ventje en luna te genieten en hopelijk komt er gauw gezinsuitbreiding.
Ik ken het gevoel ook dat iedereen om je heen maar zwanger wordt alsof het niets is en jij iedere keer niet. Je voelt je vaak zo onbegrepen.
Dikke knuf
Petra
Hoi Lunastar!
Wat een pijn doet dat, hé, als je eigen zus je niet begrijpt. Terwijl je juist nu, nu je het moeilijk hebt, zo hard mensen om je heen nodig hebt die van je houden en je begrijpen. Ik voel met je mee…
Want laten we eerlijk zijn, diep is ons hart willen we zo graag begrepen worden door onze eigen familie. Ook al weten we met ons verstand dat je dat in zulke relaties niet kan verwachten…
Op zich heb ik een goede relatie met m’n zussen, maar in sommige opzichten voel ik me echt onbegrepen. Zij zijn bijvoorbeeld verschrikkelijk close, voor elke scheet moet de hele fam komen opdraven. En daar krijg ik het soms zó benauwd van… dus kiezen wij soms ook gewoon voor ons zelf en gaan we niet. En dan krijg je inderdaad verwijten naar je hoofd dat je té weinig voor de fam doet. En dat doet écht pijn. Want ik hou van ze, en ik doe moeite op een ándere manier (keertje bellen, sms, enzo). Inmiddels heb ik dat nu een paar keer uitgelegd, dat ik me er niet zo prettig bij voel, en ook ruimte voor m’n eigen leven wil. Nu snappen ze het wel een beetje, ze accepteren het in elk geval. Gelukkig heb ik wel een lieve vriendin, die wat dat betreft me veel beter begrijpt en daardoor ook dichterbij staat. Maar toch, niemand kan nu eenmaal je zussen vervangen…
Als ik jou was zou ik gewoon eerlijk blijven tegenover jezelf. Als jij het niet aankan, zo’n familiefeest, moet je het echt niet doen. Misschien kan je dit uitleggen, misschien ook niet. En als je familie daar niet mee om kan gaan, dat is dat hun verantwoording. Probeer ruzie of verwijten te vermijden, uiteindelijk doe je alleen jezelf daar maar pijn mee.
Heel veel sterkte meid, en ik wens je tóch fijne feestdagen, samen met je man en kindje.
Dikke :hug: van mij
Even een mededeling van mij…
Ik heb tot nu toe niets laten merken, maar sinds nu een paar weken zijn vriend(lief) en ik (tijdelijk???) uit elkaar…
De komende maanden zal er dus zéker niets gebeuren en eerlijk gezegd heb ik nu ook niet zo’n babywens… Natuurlijk ben ik dol op kleine kindjes, en als het kon hoop ik dat het wel raak zou zijn, dolgraag, alleen door het gedoe met vriend(lief) en mijzelf heb ik er nu eventjes geen zin meer in…
Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik nog steeds duim voor jullie !
Hoop dat het ook bij jullie snel raak mag wezen…
Hé Kaela, jammer meid. Een verbroken relatie is nooit leuk. Misschien dat (tijdelijk) afstand nemen voor jullie beide even goed… Dan heb je inderdaad wel wat anders aan je hoofd dan een babywens. Ik hoop dat je je in de toekomst weer gelukkig voelt, met of zonder vriend.
Liefs, Sam
hoi dames
Kaela meid een hele dikke knuffel… :inlove: :inlove: :inlove:
Hier gaat het al beter… Ik heb het mijn ma en mijn andere zus uitgelegd waarom we niet komen bij nieuwjaar… Mijn andere zus, die van het bericht heeft er geen oor naar, maar zal het dan wel horen van mijn ma en mijn zus… Intussen heb ik gisteren nog smsje gestuurd en daar antwoorde ze toch terug normaal op… Ik heb het haar al vergeven… Maar spijtig genoeg vergeet je zo iets niet gauw…
Wilma hopelijk is het rap vrijdag… Maar je kunt toch ergens terrecht. Ik sliep als ventje nachtpost had (en dan komt hij wel naar huis) helemaal niet tot hij thuis was…
En trouwjurk past meid… is leuk hé…
Mercikes nogmaals voor jullie lieve woorden…
:-* Lunastar
Kaela je staat nog in lijstje maar je laat maar iets horen als je er liever uit wilt…
dikke knuffel meid :hug:
Hoi allemaal,
Mijn temp. was vanochtend weer 36,7, net als gisteren. Het is mijn 9e cyclusdag.
Ik voel me alleen niet zo heel lekker, buik en maag voelen een beetje weeïg aan, rommelend soms, af en toe lichte misselijkheid erbij. Ik voel mijn buik af en toe ook bewegen.
Gisteravond kreeg ik een paar keer flinke steken in mijn borsten.
Zouden dit spanningen zijn??? Of kan het nog wat anders zijn??
Ik ben zo onzeker over mijn eigen lichaam, dat ik denk dat nu alles mogelijk is. ( Zelfs zwanger zijn terwijl je ongi geweest bent. ) Het is natuurlijk geen realistisch beeld, maar het blijft wel steeds hangen.
Zou er iets mis zijn, reageert mijn lichaam zo anders.
Mijn lichaam reageert duidelijk anders dan normaal. Eetlust is ook minder, m.u.v. lekkere dingen, gisteren had ik veel zin in chocolade.
Groetjes Wilma32
Hoi Wilma,
Misschien spelen je darmen een beetje op.
Heel vaak heb je dan ook die klachten.
Succes.
Groetjes Danielle
Hoi allemaal,
Vanochtend temp. 36,6, ik heb erg veel slijm, last van mijn buik en maag, soms moeilijke stoelgang, vlagen van misselijkheid, rare eigenaardige smaak in mijn mond.
Rommelende maag/buik, gevoel ballon in buik die in- en uitademt.
Iemand een idee wat dit is, zou dit nu echt zo erg zijn dat ik mijn vriend mis??
Mijn thermometer piept niet meer als hij klaar is. Dus kan zijn dat ik deze eerder eruit gehaald heb dan gisteren en eergisteren.
Nou moet ik maar de klok erbij gaan nemen, en steeds dezelfde tijd tempen. 1 minuut of zo.
Groetjes Wilma32
Hoi Wilma,
Het lijkt erg veel op een geirriteerde darm.
Maar dat zei ik al eerder.
Kan dit het niet zijn?
Ik hoop dat iemand anders dan wel wat weet.
Succes ermee en sterkte.
Groetjes Danielle
Bedankt voor jullie reacties…
Ik wil mezelf nu nog even in het lijstje laten, maar dan wel de laatste keer voorlopig
Hier nog geen tekenen van naderende ongi (normaal al dagen van te voren kramp), maar dat zal wel door de stress komen.
Wilma, als de klachten van de stress zijn, moeten ze nu vast wel minder worden nu je vriend terug is.
Hoi Kaela, hoop je nu juist op een menstruatie nu jullie uit elkaar zijn, of dat juist weer niet? Ik hoop dat het gaat zoals je graag zou willen…
Liefs, Sam
Meiden, ik heb vandaag een test gedaan…En na 5 minuten zag ik toch echt een heel licht streepje. Maandag nog eens testen voor de zekerheid!!
Sorry voor mijn afwezigheid hier, heb het erg druk deze maanden…
Lunastar, :hug: :hug: :-
Veel meiden die ik nog niet ken hier! Allemaal heel veel succes met zwanger worden! Als ik weer meer tijd heb kom ik weer meekletsen!
Danja, alles goed? :-
Patricia, ik zie een streepje hoor!Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
:-* Deedee
Patricia ik zie ook een streepje
spannend
en alvast een kleine proficiat… als de test duidelijker is krijg je een dikke proficiat… maar ik gun het je…
Hoe gaat het met de andere dames
Kaela, ik laat je zeker staan… maar zoals al gevraagd werd, wat als je nu zwanger bent… zou je dan gelukkig zijn… of zou je het nu liever niet hebben… Ik blijf wel duimen voor je meid :thumbup:
groetjes
:inlove:
:thumbup:
Vanmorgen weer getest…
super goed , dat de streep donkerder is geworden!
AAHhhhh Zwanger!!!
Gefeliciteerd
Liefs Danielle
Hier ook nog een keer van harte, hoor. Erg leuk! Heb je al uitgerekend wanneer je dan uitgerekend bent? Zal ergens half september zijn??
Liefs, Sam
Ik vind het nog zo onwerkelijk :mrgreen:
27 augustus is DE datum.