NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

Ben ik weer,

K#@!%te :evil: predictor. Had ik bijna mijn medicatie ingenomen terwijl ik dit nu niet meer mag.

:smiley: HIEP HOI Volgens de CB ben ik dus wel degeliljk zwanger.

Kon haast geen duidelijkere uitslag zijn.

Ik wens jullie heel veel succesvolle pogingen toe, en hoop voor jullie op net zo’n uitslag als die van mij.

Klein tipje voor diegene die al een vermogen kwijt zijn aan zwangerschapstesten… op http://www.matcare.nl of http://www.L10.nl hebben ze veel goedkopere testen die net zo goed zijn als de CB. Je moet alleen dan wel rekening houden met 1 a 2 leverdagen. Je hebt daar 3 testen voor 6 euro.

Bedankt voor jullie reactie’s en hopelijk tot ziens op het zwangerforum.

Het is jullie gegund!!

Hier nog niets…wel krampen in mijn buik maar met afvegen blijft het papiertje schoon

Loetje, gefeliciteerd!!!

Loetje gefeliciteerd.

Hoop ik duim voor je.

Petra

Nog steeds helemaal niets! Wel krampjes maar helemaal niets te zien nog :pray:

Loetje een dikke proficiat meid… lekker snel naar het zwanger lijstje

HOOP meid spannend ik duim superhard voor je :thumbup: :thumbup:

Inge hoe is het nu met jouw??? :thumbup: :thumbup:

En Vientje???

Ik duim voor iedereen superhard :thumbup: :thumbup:

Hier zal het wel niks zijn… En weer een langere cyclus, was zo blij met 3 normale cyclussen, maar ben niet lang blij mogen zijn… want deze cyclus niks merkbaars gevoeld als de vorige 3 cyclussen… Dus ik weet het niet meer

ik verplaats me wel ff in het lijstje zodat ik niet ga hopen…

Ik duim voor de andere dames superhard… dat jullie wel goed nieuws mogen brengen

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

liefs lunastar :inlove:

oh ja HOOP, waar heb je laten pendelen???

Het is echt spannend hier!

Pendelen heb ik hier http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=30659&highlight=voorspellingentopic laten doen!!!

Neem het niet al te serieus hoor, maar ik vond het wel leuk om te laten doen!

hey hoop

Ik heb het ook al laten doen… en het was altijd mis… het geeft je hoop, maar als je dan niet zwanger bent wanneer ze gependeld hebben doet het wel pijn… Ik weet mijn laatste pendel was maart 2007, en dat is een jaar geleden gependeld… Maar ik hoop er niet meer op…

Ik wou het gewoon weten omdat bij jouw staat " voor de zomer 2007"… dat is wel heel anders dan een maand hé…

Ja idd, het is een ruim begrip natuurlijk. Maar ik hecht er geen waarde aan en ga ervan uit dat het ook anders kan zijn!

Maar tot nu toe kan het nog steeds! hihihi

Voor jou hoop ik dat het uitkomt!

Liefs,

Hoop

ik heb ook berichtje geplaats op het forum… ben wel eens benieuwd… maar waarde hecht ik er inderdaad niet meer zoveel aan… alleen op mijn voorgevoelens durf ik soms nog te hopen…

Net getest (CB digitaal) maar gaf “niet zwanger” aan!!

Nog geen duidelijkheid dus… :cry:

Liefs,

Hoop

Hoop we houden de moed erin. Ik blijf duimen hoor.

Je zult de eerste niet zijn die pas later positief test.

Petra

Hoop ik las ergens dat je vroeg of er meer zwangeren waren die geen last hadden van kwaaltjes.

Bij Dylan was ik 6 en halve week zwanger voor ik erachter kwam. Geen kwaaltjes dus.

Petra

Dank je wel Petra, ik ga er toch maar even vanuit dat ik elk moment ongi kan worden! Anders test ik over een paar dagen nog een keer!!!

Hoop meid wat spijtig van nega test…

Bij Luna was ik over de 10 weken toen ik ontdekte dat ik zwanger was, dus ook geen zwangerschapskwaaltjes gehad… Over mijn hele zwangerschap niet… En bij mijn mk had ik veel kwaaltjes… Dus je ziet het kan allemaal

ik blijf duimen meid

voor iedereen natuurlijk

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

groetjes

lunastar :inlove:

Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen donderdag een kijkoperatie en HSG gehad ivm. vruchtbaarheidsonderzoeken.

Ben nu nog ziek thuis, heb nog last van de wondjes en wat steken in mijn buik.

Ze hebben wat verklevingen gevonden bij de darmen en bij de eileiders, die hebben ze helemaal kunnen verwijderen. Voor de rest zagen de eierstokken, baarmoeder en eileiders er normaal uit.

Mijn eileiders waren mooi slank, zei de gyn. Het enige wat een beetje vreemd was is dat mijn eileiders tijdens de HSG of blauwproef wat opzwollen, en dat kan betekenen dat er een blokkade heeft gezeten.

Want daarna nam de zwelling van de eileiders af, en waren ze helemaal toegankelijk.

Dat is in elk geval goed nieuws, nu maar hopen dat dit het euvel is geweest waarom ik na bijna 2 jaar nog niet zwanger ben.

26 februari a.s. moet ik op controle komen, en dan hoor ik precies hoe alles verder gaat verlopen, en wat er nu precies allemaal gebeurd is.

Als blijkt dat iui of ivf toch nodig is, dan willen wij dat pas na onze trouwdag. We trouwen op 15 juni 2007. In de tussentijd proberen we zelf nog, wel pas de volgende cyclus.

Ik mag 2 weken niet baden, zwemmen en geen gemeenschap hebben, omdat de baarmoedermond is open geweest, bestaat er kans op infectie.

Daar moeten we ons dan ook maar even aan houden. Komt ook niet meer op 1 maandje aan als ze al zolang bezig bent.

We willen ons ook minder gaan focussen op zwanger worden, gewoon om de dag gemeenschap hebben, en niet meer tempen etc. Minder ermee bezig zijn, misschien dat dat nu gaat lukken, nu wel ook een boel te regelen hebben voor de bruiloft. Beetje afleiding.

We hopen dat we toch in elk geval snel zwanger zullen worden, want die wens blijft toch heel sterk aanwezig, maar minder krampachtig bezig zijn ermee.

Groetjes Wilma32

Loetje, van harte gefeliciteerd, meid! Fijn, hoor. Geniet ervan.

Inge, in dec kreeg je toch medicijnen van de huisarts omdat je toen ook niet ongesteld werd? Hopelijk is het dit keer écht raak!

Hoop, hoop voor je dat de :evil: :evil: tóch nog weg blijven.

Lunastar, waarom maak je opeens je cyclus langer? Kan je niet overtijd zijn?

Fijn Wilma, dat alles er goed uitzag. Hopelijk ben je snel weer de oude.

Doei allemaal!!

Liefs, Sam

hoi, ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik mee mag kletsen over nod enzo.

ik ben anneke, 28 jaar en in ronde 2 voor ons eerste wondertje.

mijn nod was gisteren. verschijnselen heb ik wel, maar weten het niet zeker. in ronde 1 was mijn toch wel redelijk regelmatige cyclus ineens 3 dagen langer. dus wel geleerd niet meteen de eerste dag te testen. maar is wel spannender dan ik dacht. voel alles wat anders is als anders.

groetjes anneke :vlinder:

oja, hoe kom ik aan een banner van kindjeopkomst?