NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

Voor mij werkt die van de Etos perfekt, alle 4 de keren…(en alle testen die ik extra heb gedaan om het echt te geloven :wink: )

Ik zit nu op dag 33… en nog geen tekenen, ik lig wel vreemd met mijn borsten(ik ben een buikligger), morgen misschien maar testen, ik heb er nog 1 in huis… dit duurt wel erg lang…

Ik heb nog niets nagevraagd bij mijn huisarts.

Het rare ook is dat normaal mijn menstruatie zo’n 6/7 dagen totaal is (van het begin tot eind) en nu is het in 3/4 dagen begonnen en ook al weer helemaal gestopt. Dat heb ik normaal nooit. Normaal val ik nooit flauw (nu ineens wel dus) en ik heb nog nooit zo ontzettend veel pijn gehad. Ik vind het maar raar. :?

Is inderdaad vreemd, ik zou eht ook maar even navragen… :hug:

Hier vanochtend een vage streep(etos) alleen was de behuizing van de test niet in orde :wall: morgen dus weer nieuwe halen…

Hoi dames

kaela spijtig dat je ongi bent geworden en dan nog zo pijnlijk…

danja ik blijf duimen… het kan nog altijd hé :thumbup: :thumbup:

Hier denk ik ook ongi te worden… heb al 2 dagen spotting… wat ik wel heel vreemd vind… want volgens ovu nog steeds geen eisprong… ofwel heb ik verkeerd getest… we wachten af of ze doorzetten… maar pas mijn nod al aan

ik duim voor jullie allemaal :thumbup: :thumbup: :thumbup:

lijstje is weer naar volgende pagina verplaatst :thumbup:

Mijn internet is dood. Vandaar dat ik wat weinig reageer, maar ik heb zaterdag een cb test gedaan en jawel een enorm kruis in het venstertje. 27 juli is de dag. Nu maar hopen dat het deze keer met behulp van de hormonen goed blijft gaan. Ik weet niet of ik een derde miskraam overleef.

Danja je moet ook eens die van clear blue proberen. Bij mij werken die altijd prima.

Groetjes Petra

Gefeliciteerd Petra!!! Leuk hoor! Ga er lekker van genieten!

Ik vind CB niets. Ik hou het bij mijn Etos. Ik ga morgen een nieuwe halen, ms krijg ik wel een nieuwe omdat deze niet goed was, qua omhulsel.

Petra, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

Lunastar, en? :frowning: heeft het nog doorgezet?

Danja, :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Ik blijf duimen, je bent nu toch al aardig overtijd!

:-* Deedee

Ik ben vandaag bij de Etos geweest en heb 2 nieuwe gekocht. Ook heb ik de klantenservice van die testen gebeld en die vertelden mij dat ik terug moest naar de winkel(en die zeiden, je moet even bellen… :wall: ) Lieve mieden hoor, dus ik heb ze daarna gebeld en afgesproken dat ik er weer mee terug kom, dan gaan zij de Etos wel bellen. In ieder geval, heb ik nu 2 nieuwe, voor morgen ochtend…

Wel heb ik al 2 dagen steken/steekjes in mijn buik, maar dat zou van het groeien van de bm kunnen zijn, toch? Voor de zekerheid heb ik wel iets in mijn broek, strkas loop ik in 1 keer leeg, hahaha!

Als ik idd zw mocht zijn, wil ik het wel snel weten, nu heb ik al een week met twijfels rondgelopen, ipv genieten…

Lunastar, hoe is het ermee???

Petra een dikke proficiat… hopelijk volgen nu al de anderen… ik duim er alvast heel hard voor… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

En zoals jullie zien heb ik ook terug een zwangerlijstje aangemaakt voor jullie allemaal er op te zetten dames :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Intussen waren ze de zondagnamiddag dan goed doorgezet, eigenlijk wel heel onverwachts, maar dan heb ik dit jaar toch nog een klein kansje, want mijn NOD valt op onze 4de huwelijksverjaardag

groetjes

lunastar

Jammer meid… eigenlijk, wist je het al he? Dikke knuf van mij voor jou :hug: Wanneer valt jou huwelijksverjaardag dan?

Wie wil er 2 weken met me meeduimen…? Ik wil genieten, maar zie op tegen de komende 2 weken… Ik had dus een positieve test uiteindelijk. Die van de DA waren dus toch goed… Maar ik vertrouwde ze niet… Kan het ook eigenlijk niet echt geloven.

Feliciteer me nog maar niet, ik vind het nog iets te vroeg… Please duim met me mee…

Hoi allemaal,

Ik ben zwanger van een tweede, maar heb sinds we bezig zijn voor de tweede wel al twee mk’s achter de rug.

Danja ik duim met je mee hoor!

Nu mmaar hopen dat er snel meer namen aan het zwangerschapslijstje kunnen worden toegevoegd.

Succes allemaal,

Petra

Ik hed een verwijzing van mijn ha gehaald en ben meteen naar het zkh gegaan om een afspraak te maken en ik mag nu al op 7 dec. voor een eerste echo… ivm mijn voorgeschiedenis.

danja en petra ik hoop voor jullie dat het een perfecte en vlotte zwangerschap wordt… spannend danja 7 december dat is over 2 dikke weekjes ik duim alvast voor jullie :thumbup: :thumbup:

en voor de andere dames duim ik dat jullie ook vlug mogen volgen op het zwanger lijstje

de 20ste december zijn we vier jaar getrouwd danja… wat gaat zo de tijd toch snel hé…

danja ik heb je op het zwanger lijsjte gezet… geef maar door wat ik bij moet invullen op de ???

Je bent een kanjer meid! :-* Het is ons 3de kindje en ik ben rond 25 juli uitgerekend. Maar omdat het weer een ks wordt zal het een week of 2 a 3 eerder zijn.

Wij zijn op 3 februari ook alweer 2 jaar getrouwd, gaat inderdaad erg snel zeg…

Ik wil nog even zeggen dat ik je heel erg waardeer en heel veel respect voor je heb. Ondanks wat jijzelf allemaal mee moet maken ben je er nog voor de rest en dat zal zeker niet altijd gemakkelijk zijn. Dus voor mij heb jij net als Bianca een ereplaatsje.

Dikke knuffel van mij :-* :-* :-*

Danja, dan ga ik megaduimen tot 7 december, dat je een hele mooie echo krijgt! :-* :-

Lunastar, :hug:

Het zou dan een extra mooie dag zijn! :pray: :pray: :pray: Wie weet sluit je het jaar zo af! :-

:-* Deedee

thx danja je doet me blozen… maar ik weet hoe groot de verlangens naar een beebje kan zijn… en ik weet dat ik niet de enigste ben, en jullie begrijpen mij… daarom dat het het minder meoilijk maakt

voor iedereen :inlove: en toi toi toi :thumbup:

@Danja wrote:

Ik wil nog even zeggen dat ik je heel erg waardeer en heel veel respect voor je heb. Ondanks wat jijzelf allemaal mee moet maken ben je er nog voor de rest en dat zal zeker niet altijd gemakkelijk zijn. Dus voor mij heb jij net als Bianca een ereplaatsje.

Helemaal mee eens. Ik ben nog maar een paar weekjes hier op het forum, maar jullie, Lunastar en Bianca, springen er echt uit. Dat verdiend zeker een ereplaatsje!!

Danja, van harte gefeliciteerd, meid! Echt super voor je! Spannend nog hé, deze twee weken. Zal voor je duimen! Een echo waarop je je kindje ziet, lijkt me zó mooi... 7dec is trouwens mijn NOD, dus 'k zal op die dag effe aan je denken:)

Petra, jij ook van harte, hoor. Geniet van je zwangerschap. Heb je je fam of vrienden 't al verteld?

Deedee, nog twee dagen tot de ready hé? Wie weet, ben jij de volgende wel op het zwangerlijstje.... Zou gaaf zijn, hé?

Nou meiden, succes allemaal.

Liefs, Sam