hoi dames
spannend dames…
kaela, danja… ik duim ontzettend hard dat ze niet hoeven te komen en dat jullie gewoon zwanger zijn :thumbup: :thumbup: :thumbup:
natuurlijk ook voor de andere dames hier blijf ik superhard duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat we zwangerlijsjte kunnen maken ipv nodlijstje
toi toi toi voor jullie
Hier nog steeds geen eisprong en zit al op dag 24, dus deze cyclus wordt ook weer superlang…
dames groetjes en tot gauw
ps: ik reageer misschien soms niet zo snel, maar ik pas het lijstje wel aan hoor… dus no worry als het ff duurt…
Hoi Kaela! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Nog geen nare cadeautjes gehad…?
Danja, spannend, hoor… meet jij altijd je zuurgraad?? Hoe doe je dat? test je je urine, ofzo? Is dat belangrijk als je zwanger wilt worden?
@petradevliegher wrote:
Ik hoef alleen niet langer in spanning te zitten dan die twee weken. Vanwege het feit dat ik hormonen krijg toegdient, moet als ik een dag overtijd ben meteen testen.
Petra
Dat scheelt, idd. Vind je het naar om hormonen te krijgen? Doe je dat al lang?
En meiden, we gaan voor een zwangerschapslijst!!! Wie is de eerste…:)
Groetjes, Sam
Samantha, die zuurtegraad: als ik of Henri last krijgen van een schimmeltje of jeuk of van die andere ranzige dingen daar, weet ik dat in ieder geval mijn zuurtegraad veranderd is. En daar hebben we nu dus beide last van En als je zw bent, is je zuurtegraad inderdaad anders dan normaal.
Nou… vanochtend getest… een vage streep bij de DA-test, zelfs in het daglicht, maar ja, dat was na een poosje zo. Bij alle 4 mijn zw. was het meteen vanaf het testen al vol(het streepje) en toen ik dat nu niet meteen zag gebeuren, ben ik weer in bed gaan liggen, ik heb dus niet de 3 miniuten af gewacht. Na een half uur of zo, kwam Henri met de test naar me toe en zei dat er een vaag streepje te zien was… Dus het hoeft niet zo te zijn(ga ik niet van uit) maar ongi ben ik ook nog niet, maar dat kan met een onregelmatige cyclus… Nog even afwachten dus… Ik droom wel dat ik een positieve test heb, hahahaha!
Oooo Danja wat spannend joh! :shifty:
Misschien wordt het nog een duidelijke streep over een dag of twee?
:-* Deedee
spannend danja
hopelijk ben je de eerste van de hele hoop streepjes die gaan volgen…
ik duim ontzettend hard meid :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik blijf op dat ding kijken… :oops: Maar ik weet ook dat je zeker na 10 minuten geen strepen meer moet aflezen… dus nu echt wachten op de ongi(liever niet) maar zul je net zien dat door alles van thuis, dat op zich laat wachten :wall: Hopen dat ik nog 2 nachten vol kan houden… dan weer testen… En hopen dat het blijft zitten :?
Ja natuurlijk wel!!! Vertrouwen hebben hoor!!! Het komt goed meis!! :-
:- Deedee
Nou Danja, zolang je nog niet ongi bent, is er in elk geval een kans aanwezig… Ik hoop het echt voor je…
Zou leuk zijn, hé, een brusje voor Thijmen en Gerben.
Hoe lang ben je nu bezig met zwanger worden?
Groetjes Sam
Dit is de vijfde maand, maar de eerste echte zeg maar, mannetje had nu door dat er iets vaker en regelmatiger ge"werkt" moest worden :mrgreen:
oh… heeft ie er niet zo’n haast mee, misschien? Mijn man staat echt te trappelen, elke keer vraagt ie: Ben je al in je goeie dagen? Echt lief, hij wil me zo graag zwanger ‘maken’. Zelf vind ik dat heerlijk, dat we er echt samen voor gaan.
Voor jou lijkt het me minder leuk als je mannetje wat minder gemotiveerd is, of begrijp ik dat nu verkeerd?
Nog steeds niet ongi geworden? Heb je al weer een keer gestest? Nog steeds een vaag streepje?
Hoop en Petra, nog twee nachtjes, dan is jullie NOD, hé? Spannend, voelen jullie al wat?
Hij wil zeker wel, maar omdat hier nog wat anders meespeelt, leidt dat af en komt het er niet van.
Weer een vage streep, ik heb nu die van de etos en die werken voor mij het beste, morgen maar weer…
spannend danja.
Ik vond het gisteren toch spannender dan vandaag… omdat ik verkeerd heb gekeken, maar we zien eht morgen wel, ik heb nog geen verschijnselen, hoeft niet, ik weet, maar toch…
Voor Danja!!! :shifty:
:-* Deedee
Ik ben helaas vandaag ongesteld geworden… en niet zo’n beetje ook, heb echt extreme buikkrampen (voor de allereerste keer, normaal nooit zó erg) :shock: ben daarbij ook nog BIJNA flauwgevallen… het is dat ik optijd ging liggen. :x
dit is de eerste keer dat het zo extreem pijnlijk is, en ook nog nooit dat flauwvallerige… kan dit misschien een miskraam zijn ?
hoop dat het jullie meer mee zit !
Hé, Kaela, wat jammer nou. Balen, hoor.
Of het een miskraam is, kan ik niks zinnigs over zeggen. Heb ik zelf (gelukkig) nog nooit gehad. Op 't forum heb ik er al wel vaker over gelezen, dat in een vroeg stadium het vruchtje wordt verloren. Had je ook extreem bloedverlies? Of alleen erg veel pijn? Misschien even aan je HA vragen?
Sterkte.
Liefs, Sam
Ik heb bij mijn beide mk’s geen krampen gehad, eerder de maanden erna… ik weet het dus ook niet, sorry…
hier geen kleintje hoor, de etos was negatief, ik haal nooit meer die van de DA… rotzooi, geeft alleen maar stress… dus even geduldig wachten op mijn ongi.
Balen Danja. Nou ik voel nog niks, ga morgenochtend testen
Petra
Kaela, wat jammer! Heb je wel even gevraagd aan je huisarts hoe het zit? :-
Danja, misschien is die van de Etos wel niet zo’n goede test? Dat kan natuurlijk ook!
Hoe is het nu?
Petra, en???
:- Deedee