NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

Hoi Lunastar (en de rest uiteraard:))

Je moet echt de moed niet opgeven, joh. Daar wordt je alleen maar verdrietig van.

Wat mij zelf soms helpt, is tegen mezelf te zeggen wat voor mooie dingen ik allemaal wél heb: een lieve man, een leuk huis, lieve vrienden. Als je geniet van wat je hebt, is het ook makkelijker te dragen wat je niet hebt, (en graag zou willen natuurlijk).

Stel dat je over een poosje zwanger mag zijn, dan is het wel een beetje jammer van alle tijd dat je niet van hebt leventje genoten hebt. Maar ik bedoel het het niet makkelijk, hoor. Ik heb een heleboel andere moeilijke dingen, maar daardoor weet ik dat het echt helpt om soms een beetje streng voor je zelf te zijn.

Ik hoop voor je mee, goed?

Leuk om ook op de NOD lijst te komen. M’n NOD was zo 5 nov.

hey samantha

ik geniet van mijn ventje en dubbel van mijn dochtertje… Maar omdat er zoveel gebeurd is de voorbije 3 jaar ivm familie (langs ventje kant) is het precies of alles tegenvalt… enkel langs mijne kant hebben ze precies geluk… en dan heb ik over mijn zussen enzo… daar gaat alles zoals zij het willen en dan komen ze bij mij nog eens in het gezicht smeren dat we toch niet zwanger geraken en dat ik dus nooit anticonceptie moet nemen en dergelijke…

Ik probeer te genieten, maar is op momenten zeer moeilijk…

Ah dan ben je overtijd??? is dit eerste keer of ga je afwachten…

groetjes en :thumbup:

Hé meid, wat naar allemaal! Soms kan het idd net even lijken of de ene fam alle zonneschijn krijgt, en de ander fam alle regen…

Wel fantastisch dat je al twee kinderen hebt. Fijn, joh. Daar kun je vast een heleboel positieve energie uithalen, en dat heb jij wel even nodig als ik dat zo lees.

Voor ons wordt het de eerste, als het zover mag komen. Dus alles nieuw en spannend.

Maarre… dat vindt ik eerlijk gezegd niet zo fijngevoelig van je zussen. Niemand maakt kinderen zelf, die krijg je of krijg je (even) niet.

Zelf heb ik eerlijk gezegd ook nooit anticonceptie geslikt, (ik ben echt anti chemische dingen), maar daarin maakt iedereen toch eigen keuzes?

Maar goed, bij ons lukt het ook niet gelijk, dus dat zegt ook niet alles.

Als ik jou was zou ik proberen te denken: Het is al twee keer goed gegaan, waarom zou een derde keer niet lukken?

Liefs,

Sam

ik heb er inderdaad 2, maar kan maar van 1tje genieten… de andere is een engeltje…

Oh, joh, dat wist ik natuurlijk niet. Dan waren de dingen die ik zei niet zo fijn voor je. Sorry, dat was nou juist net niet de bedoeling. Fijn ook dat je het even zegt, kan ik er rekening mee houden.

'k Vind het allemaal erg verdrietig voor je.

Dan is het ook extra verdrietig als het zo lang al niet lukt. Echt, ik hoop driedubbel voor je dat je zwanger mag raken!

Liefs,

Sam

is niks meid

zoiets weet je niet… zolang je het neit gezegd wordt en je bent hier net dus is nikskes kun je niks aan doen

groetjes

lunastar :**:

??? Kaela ??? ff niet op lijstje want kan niet wijs geraken van haar cyclussen, maar we blijven superhard duimen voor je meid :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik had in de gaten gekregen dat ik pukkels kreeg in de week voor mijn ongi, en nu hou ik dat dus ook sterk in de gaten… Ik kan ze nog niet echt traceren, maar ja, voor hetzelfde geld dat ik weer later ongi ben… Ik vind er hier of daar wel sporadisch 1,maar ja, voor hetzelfde komt dat door verkeerd eten… grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…

Nou, als 't bij mij aan de pukkels lag, was ik mááááánden zwanger.

'k Heb ze namelijk heel snel: bij ongi, slecht eten, en nu dus ook weer…

Ik heb ze dus nooit…

Wil je er een paar van mij:)

Nee, hoor, houd ze maar goed in de gaten. Wie weet…

Mag ik er ook bij op het lijstje? Mijn NOD is 17 november. Wij hebben al een zoontje en zijn druk bezig voor de tweede. Inmiddels al twee miskramen achter de rug. Dit is weer de eerste ronde sinds het laatste miskraam in september.

Groetjes Petra

Hoi petra, welkom op het lijstje… Nog 8 nachtjes slapen voor jou. Al kriebels?

Lunastar, ik heb geprobeerd de lijst de kopiëren, maar ik krijg het niet voor elkaar. Tenminste, niet die grote letters. Zou jij het willen doen?

Helaas heb ik zelf ook een nieuwe NOD: 7 dec, die mag er gelijk bij.

Snif, snif. 'k was vijf dagen over tijd, maar vandaag toch ongesteld geworden :frowning: :frowning: :frowning:

Jammer, hoor, k had zo gehoopt. 'k Had stiekem al gekeken welke gyn er in de buurt zat, maar ja, die hoef ik dus voorlopig niet te bellen.

Nou ja, in elk geval blij dat ik niet getest heb.

Babbel, hoe ziet het bij jou, jij bent ook over tijd? Nog steeds niet ongi?

En jij Danja, nog meer pukkels in aantocht? Of toch ongi geworden?

Mijn dag is de 14de :wink:

Samantha

Jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Ik heb nog geen kriebels. Ik probeer altijd heer erg mijn best te doen om er niet mee bezig te zijn. Maar die twee weken blijken toch iedere keer weer ontzettend lang te duren. Ik hoef alleen niet langer in spanning te zitten dan die twee weken. Vanwege het feit dat ik hormonen krijg toegdient, moet als ik een dag overtijd ben meteen testen. Dus nog 7 nachtjes en dan weet ik meer.

Petra

Ik heb effe het lijstje bij gewerkt.

14/11 - Danja

17/11 - Hoop(16 )

17/11 - Petra

29/11 - Deedee (31 )

??? - Lydia_h (16 )

??? – Dries

2/12 - Dominique (21 )

7/12 - Lunastar (35 )

7/12 - Samantha

Petra

??? Kaela ??? ff niet op lijstje want kan niet wijs geraken van haar cyclussen, maar we blijven superhard duimen voor je meid :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Zo te voelen ga ik morgen ( mijn verjaardag :mrgreen: ) ongesteld worden, wordt het nog enigszins een normale cyclus met 31 dagen.

Maar zo zie je maar, de ene cyclus bij me is 45 dagen, de volgende 31. :x

Hoi Danja,

Spannend nog twee dagen. Voel je al iets?

Petra

Neuh, nix, wel 2 rare dromen gehad, veranderde zuurgraad(maar ja, dat hebben we ook wel eens gewoon, hoeft neit met zw te maken te hebben) en last gehad van mijn onderrug vanochtend in bed. Maar ja, ook dat zegt niets…