[danja rent nu heeeel hard]
Dat terug krijgen schiet er hier bij in, maar ja, als ze de kans niet van mij krijgen om het terug te geven… dan krijg je ook nix, toch? Ik heb hun aangeleerd hoe ze met mij moeten omgaan, en ik zal ze dat nu weer opnieuw moeten aanleren, doordat ik een stapje terug ga doen en hen de ruimte geef… toch?
mwaaaaaahaha die “toch?” :lol:
maar hoe bedoel je met ze de kans niet krijgen om het terug te geven ?
Dus jij neemt hulp niet aan van anderen/?
Herken ik wel iets, ik ben nu in die fase sinds kort met mijn ha dat ik wel mag nemen , terug mag nemen zeg ik dan want dat vindt ik makkelijker,
als iemand me zomaar iets biedt, vindt ik moeilijk,
Jij komt ook op dat punt denk ik wel dat je op een gegeven moment weetwat krijgen is,
en zo belandden we weer in een serieus gesprek, haah hebben we vaker he
als jij open staat voor anderen zullen ze zich snel genoeg aanpassen hoor, dat komt wel
Ik heb de neiging om dingen voor een ander in te vullen, dus ze krijgen geen kans om een eigen mening te vormen of om iets uit zichzelf te doen(mijn aanzoek bv. ik heb m van te voren verteld hoe ik het wel romantisch zou vinden, en prompt… zo ging het ook precies… :oops: ) Snap je? Omdat ik bang was om teleurgesteld zou worden…
Ik moet de anderen de ruimte geven om naar mij toe te komen ivp zelf te gaan…
Ik neem hulp graag aan, maar met complimenten of lieve dingen heb ik moeite, omdat ik dat niet gewent ben. Dat ik spontaan iets van iemand krijg, weet ik mij geen houding te geven.
En nu zit ik in de fase(wat een fases in het leven he?) dat ik neem wat mij toe komt; tijd voor mijzelf, dingen doen voor mijzelf, en echt alleen voor mijzelf, lekker “egoistisch” zijn om het even verkeerd uit te drukken.
Het probleem is niet dat ik niet open sta voor anderen, maar dat ik dat teveel doe, dat ik niet open sta voor mijzelf, ik zeg overal ja op, en moet dus grenzen stellen(heb nu ook “niet storen” op mijn msn naam, hahaha)
Serieus zijn is een onderdeel van het leven(hoor mij wijs praten, hahaha) EN van serieuze gesprekken kan men leren…
tis zoals jij soms schrijft alsof het van mij zou kunnen komen, echt ik herken het zo hé ?
Vandaar mijn bloosjes… :oops:
Dikke knuf voor jou van mij…
:-* :-*
p.s. welk prinsje wordt er geboren op 9 november…?
prinsje van mariëlle ( mama van Luna :**: )
A. donderdag zal zei via keizersnee bevallen en ik hoop zo dat alles geod gaat.
ok… ik zal voor haar duimen… en dat ze de eerste dagen in het ziekenhuis lekker mag genieten van haar knulletje…
Als ik het zeg of typ dan meen ik het ook hoor! Je bent echt een schat! :-* Net als Bianca trouwens! :-
En blozen mag best, zou ik ook doen als het tegen mij gezegd wordt. Het is heerlijk om gesteund te worden en daarnaast ook te bedanken voor de steun die je krijgt!
Wat ik zo leuk vind aan dit forum dat iedereen elkaar (tenminste de meesten dan) steunt en we elkaar ook heel wat gunnen! Heerlijk om met elkaar naar hetzelfde doel te kunnen leven!
En af en toe een beetje meer aan je zelf (proberen) te denken is ook niks mis mee! Moet ik eigenlijk ook proberen te leren. :oops:
Het forum is inderdaad enorm geworden, en ik wilde voorheen ook graag alles lezen en overal op reageren, maar dat gaat gewoon niet… Ik denk wel veel aan mensen hier, dat is vaak al voldoende om af en toe even te zeggen.
:- Deedee
Dikke knuf voor jou…(weet dus even niets te zeggen… niet door een gebrek maar gewoon even niet weten, ben ook moe)
Het heeft weer niet zo mogen zijn! Op naar ronde 21! Nieuwe NOD 3-12 ongeveer.
Liefs Do
Geeft niks Danja! :-
Dominique, balen zeg ook voor jou weer niet… :hug: :-
:-* Deedee
danja meid hoe gaat het met je??
ik mis je wel bij de lelystadse en drontense mama’s topic.
liefs nathalie
hoi dames
er is hier veel geschreven zie ik…
ik zal het lijstje eens naar boven halen en aanpassen
en dames ik blijf voor jullie duimen… :thumbup: :thumbup: :thumbup:
lijsje staat op laatste reageerpagine
:thumbup: :thumbup:
Helaas, ik kan inderdaad geen pijl meer trekken op mijn NOD. Het zou zo 12 dagen later kunnen zijn, dus om valse hoop te besparen geen NOD…
Ik duim voor jullie !
Hoi allemaal!
Sinds pas heb ik dit forum ontdekt, en ik vind het fantastisch. Geweldig dat iedereen hier z’n verhaal kwijt kan.
Ik heb heel veel bewondering voor iedereen die zeg maar boven ronde 20 uitkomt. Wat een geduld hebben jullie, zeg. Wij zijn met ronde 9 bezig, maar voorlopig durf ik daar niet meer over te kattemejanken.
Even een verhaaltje om iedereen moed in te spreken: een zusje van een kennis van mij was al vijf jaar bezig om zwanger te worden. Toen dat uiteindelijk niet lukte, heeft ze allerlei onderzoeken gedaan, en helaas: ze was voor 99% onvruchtbaar. Maar… een maand later was ze zwanger! Inmiddels heeft ze een gezonde zoon.
Dus: echt niet de moed opgeven!!! Het kan echt zo de volgende maand gebeuren!
Ik gun je jullie allemaal heel erg!!!
En natuurlijk heel veel sterkte voor als het even moeilijk is…
Liefs,
Sam
Hoi samantha
als je wilt zetten we je bij op het lijstje
Merci voor het verhaal… het is inderdaad bemoedigend en heb het al vaak gehoord gehad… Maar op momenten hoop ik zo dat het ook eens hier gebeurde en dat ik zo een wonderverhaal kon vertellen… maar is heel lief van jou om het verhaal hier neer te zetten om ons moed in te spreken
groetjes
lunastar