Konden hun maar zeepaardjes zijn… :mrgreen:
Inderdaad… zeepaardjes daar zijn de mannen die de kleine dragen hé
Maar ik zou toch liever “het wondertje” dragen hoor
Ik heb het ook al vaak gezegd, dat eisprong in aantocht was, maar dat werkte averechts… dan had hij minder zin om te klussen… dus ik zeg het niet meer, maar probeer hem “te verleiden” op de momenten dat het de beste momenten zijn… intussen klussen we zowiezo bijna altijd om de dag
dames :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Als het tijd is om te klussen, komt er altijd wel iets tussen door waardoor of ik moe ben of hij…
vreselijk hé danja… juist op die momenten geen zin hebben… de laatste tijd heb ik daar veel last van… maar ik denk dat het komt omdat ik begin te beseffen dat er toch geen 2de wondertje zal komen… hier bij ons
Hoi dames
hoe gaat het hier???
kaela???
Lydia???
Hoop???
Deedee???
en
dominique???
en natuurlijk danja… alles goed met jullie??? bijna iedereen is over nod en nog niks gehoord??
ik blijf duimen voor jullie meiden :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groetjes
luanstar :**:
Hoi Luna, Beetje stil hier he? Ik ben nog niet over NOD hoor, maar aan de kluts
Hoe is het met jou? Geef de hoop niet op hoor, en de moed ook niet. Er is een plan voor iedereen, maar helaas weten we die niet zelf totdat we aan het einde van ons leven zijn… Wie weet wat de bedoeling is van jouw pad…? Wat jouw levenslessen zijn? Ik ben niet gelovig, maar ieder gaat wel zijn eigen pad met de lessen die erbij horen. Iedereen heeft zijn of haar eigen plekje in de wereld.
Laten we hopen dat jouw lessen tot een mooi kleintje leiden :-*
Danja, mooi gezegd hoor!
Ik ben nog steeds aan het wachten. Maar ik denk dat mijn cyclus langer is, al weet je het nooit zeker natuurlijk… :shifty:
Voor jullie allemaal!!
:-* Deedee
Ik ben ook nog aan het afwachten…
Ook hier :thumbup: voor iedereen!!
Het wachten is weer voorbij, mijn nieuwe NOD mag op 29 november, ronde 31.
Ik blijf voor jullie duimen meiden! :thumbup:
:-* Deedee
mij kun je er ook af halen :shifty: heb geen vertrouwen meer in mijn cyclus dus we gaan gewoon op ons gevoel :mrgreen:
Dikke knuf meiden!!
Dank je Danja!!
Je bent een schat! :-
:- Deedee
:oops: dank je…
niet blozen joh lekker aannemen , je weet best dat het zo is danja :-*
Ik ben ook aan het leren dat ik het aan kan nemen, maar blozen achter het scherm ziet niemand, haha!
Knuf ook voor jou, enne… nog gefeli he?? al 10 jaar… super hoor! :thumbup:
thnx ik zag je topic voor ons,
lief man ,
llees je even bij wist je dat ?
Heb het net gelezen en geantwoord :-
Ik reageer niet altijd op het juiste moment, maar toch leef ik mee… :-
hah ik reageer ook toch niet meer hier en overal ,
het wordt zo groot, zo enorm ,
maar ik lees en leef mee, en van sommige mensen weet je het gewoon hé ??
:-* kop op meid.
Volgens mijn mw zorg ik teveel voor anderen en moet ik voor mijzelf gaan zorgen, vandaar dat ik me “terugtrek” van sommige reacties om mijzelf te beschermen, maar de knuffen komen uit een goed hart zeg ik dan maar… Soms doet een knuf meer dan welk ander woord dan ook, dan ben ik maar de knuffelaar… :oops:
[danja rent nu naar de wc van het giechelen]
herkenbaar zeg jouw jouw schrijven van de mw ,
ik ben mijn arts in gesprekken soms ( hij is mijn steun en toevelraat naast andreetje) en hij zegt ook hetzelfde als de m tegen jou, zorg eens voor je zelf ipv voor de hele wereld,
tja het zit er nu eenmaal in, de rest is belangrijker danmijzelf, ik moet meer om mezelf gevenmaar dat is moeijlijk.
En wat is mooier in het leven dan een ander naar de wc toe laten lopen van de slappe lach ??
nee ik bedoel het is fijn als je iemand zo kan helpen, ik krijg ook mooie dingen terug en dan draai ik de boel een beetje om, als ik iemand help krijg ik iets terug uiteindelijk zorg ik dus heeeeeeeeeeeeeeeel goed voor mezelf :mrgreen: toch ? :lol: