NOD-lijst DEEL 6,we blijven volhouden, uiteindelijk lukt het

kaela frustrerend hé… Hier ook nog steeds geen duivels… zit nu op dag 41 ook 9 dagen overtijd… Ik ging vandaag normaal testen… maar ben ziek gevallen en ben vannacht regelmatig naar toillet gemoeten en nu kan ik niet meer :oops:

We zullen wel gewoon ff afwachten zeker

dames ik duim voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Nou mijn test was negatief… ben maar meteen met de medicatie begonnen om ongi’s op te wekken

Intussen is al de hoop vervlogen en zie ik het niet meer zitten… ik zal nog komen lezen en lijstje aanpassen… maar voorlopig ga ik er niet meer tussen staan… Hier zal het toch niet meer lukken

dames ik duim voor jullie allemaal :thumbup: :thumbup: :thumbup:

lijstje is weer up to date op laatste reactiepagina

:**:

Getsie Luna wat is dat flink balen. Ik weet alles van je tegenslagen af maar zet´m op hou vol !

Lunastar, je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Zo erg was nou ook weer niet joh! :-

Jeetje, zo lang overtijd en een negatieve test, begrijpelijk dat je het even niet meer ziet zitten Maar probeer er in te blijven geloven! :hug:

Een vriendin van mij is ook weer zwanger. (van de tweede) Ze zijn weer een hele tijd bezig geweest (bij de eerste ook), en net in de maand dat ze zoiets had van laat maar, was het raak! En ze had zelfs maar 1 keer sex in die maand, ook nog eens vroeg in de cyclus. Ze had echt zoiets van dat kan nooooit.

Dat geeft mij weer moed!

Maar jij bent iets langer dan ik bezig toch?

Het komt goed! (ik ben in een positieve bui vandaag, heb ook wel eens dat ik het gewoon niet meer zie zitten hoor)

Ik blijf voor jou en alle andere meiden duimen!

:-
Deedee

Luna… :hug: :hug: :hug: Wees altijd welkom hier he?

Zou je nog wel even de lijst aan willen passen…? :cry:

Dit keer 28 dagen, dus een gemiddelde van: 29,5 :wink: Dus dat wordt… 14 november… :think: ?

thx meiden

het is hier al wat beter… maar op dit moment heb ik er ff geen zin meer in…

maar kom zeker regelmatig langs, ik krijg toch mail als er gereageerd wordt en ik zal proberen altijd aan te passen, als ik er niet over lees

danja… meid je staat weer bij de lijst… spijtig wel dat je ongi bent geworden… dikke knuffel meid :-*

groetjes en tot later

lunastar :**:

Ehm… mag ik vragen wlek lijstje je hebt aangepast? niet op pagina 1…

het lijstje op deze pagina meid… de andere lijsten heb ik verwijderd…

Ok dank je, ik zie het nu…

(wat is die 31 die achter mijn naam staat…?)

oh dat weet ik niet meid, die heb ik gewoon mee gekopieerd… misschien hoeveel cyclussen je al bezig bent… ik zal het weghalen… als ik het er terug bij moet zetten laat je het maar weten

groejtes

Ik geloof dat dat mijn aantal cyclusdagen waren… :think:

Als het niet teveel is, mag het weg, anders laat je het maar staan hoor. Dikke knuf van mij :-*

Hier zijn de ongi’s eindelijk doorgekomen

ik heb het lijstje aangepast en heb deze cyclus maar aangehouden… dus mijn nod is in december…

groetjes

aan iedereen en een fijn weekend

lunastar

:shock:

Lunastar, ik wil je alleen even een dikke knuffel geven! :hug: :-

Danja, weer een nieuwe cyclus begonnen, balen hoor!

:-
Deedee

Lunastar; :hug: :hug: :hug: Weet dat we er voor je zijn…

Mijn cyclus begint goed, heb Henri duidelijk kunnen maken dat er toch wat regelmatiger geknufd moet worden wil er ook maar enige kans zijn op… dus wie weet… :inlove:

Danja, dat heb je goed gedaan! Ik heb dat een tijd terug ook zo gezegd tegen mijn aanstaande :inlove: , en dat helpt wel hoor.

Nu nog onze wens in vervulling zien gaan hè!

Veel plezier deze cyclus!

:-* Deedee

Schijnbaar had hij het nog niet helemaal door… En ik maar teleurgesteld zijn steeds aan het eind vd maand… En ik had op een gegeven moment nog wel gezegd dat het “nu” een goede periode was ivm sprong… maar nee… en tja, je hebt er toch echt 2 voor nodig… :wink:

Hier net zo hoor! Hij weet wel hoe het allemaal in elkaar steekt, maar heb hem toch nog maar even uitgelegd dat de kansen groter zijn om de dag.

En dat we dan tenminste het gevoel hebben dat we het goed geprobeerd hebben.

De teleurstelling is dan toch wat minder als ik weer eens ongesteld word.

:-* Deedee

Konden we het maar alleen… :mrgreen: