Niks moet, alles mag dag!

Kennen jullie dat? En doen jullie aan een niks moet, alles mag dag?



Lekker op de bank hangen en je pyjama om 14.00 uur 's middags nog aan? Geen zin in een 12-uur broodje, maar wel zin in hapjes kaas / worst en hartige zoutjes? De hele dag met je kind(eren) tekenfilms kijken? Geen middagslaapje willen doen? Prima, dan vandaag maar niet.



Dat is wat mijn zoon en ik momenteel doen. En we genieten allebei ontzettend. Morgen doen we wel weer normaal en pakken we ons dagelijkse ritme weer op!

dit doen wij bijna alle zondagen, als we niet weg hoeven

ja hoor hier ook!



B is bij opa een dagje

D is boven op bed dvd’s aan het kijken

papa en mama benden formule 1



:shifty: :oops: :mrgreen:

Heerlijk toch! doen wij ook zo af en toe. Lekker lui!

heerlijk zo’n dag



al voel ik me aan eind van de dag beetje nutteloos ik wil eingelijk altijd wat doen :oops:

Wij kennen ook hangdagen, maar we kleden ons altijd aan en lunchen gewoon aan tafel. Daarna kunnen we heerlijk doorgaan met hangen.

Zo’n dag hebben wij vandaag… :mrgreen:

Gister een feestje gehad en ik was ziek geworden van de vis die ik gegeten heb bovenop mn paar glazen baco… :mrgreen:



Dus vanmorgen goed misselijk maar nu gaat het tamelijk goed, ik heb de kinders alweer opgehaald bij mn ouders en zo meteen als de jongste wakker is gaan we lekker verse soep eten bij mn SM.

Lag ook aan het weer hihi wij ook een hang dag heeeerlijk

lekker genieten met je mannetje… dat heb je wel verdiend… :thumbup:

wij zijn vandaag naar het bos geweest. daarna pannekoeken eten en ijsje hierna.



meiden waren helemaal in hun nopjes…

hier ook regelmatig zo’n dagje hoor, heerlijk :thumbup:



Vrij standaard is de 1e vakantiedag (van elke vakantie :lol: ) pyjamadag. De heren vragen er inmiddels zelf al om.

Ik heb hier een mannetje dat er niet zo goed tegen kan. Hoewel hij wel een hekel aan aankleden heeft, en op zondag dus graag heel de dag in zn pyama blijft. Halverwege de dag gaat hij zich dan toch maar aankleden, want ja, afwijken van het normale ritme (en dus niet naar buiten) kan toch ook weer liever niet :roll: :lol:

Zo’n dag had mijn man er vandaag van gemaakt geloof ik - ik kwam thuis om 17.30 en twee kindjes rende naar buiten met hun pyama’s nog aan :lol:



Maar ze hadden wel lekker geknutseld enzo en de huiskamer zag eruit alsof er een bom was ontploft.

@Zeemeermin wrote:

@Bella wrote:
Zo’n dag had mijn man er vandaag van gemaakt geloof ik - ik kwam thuis om 17.30 en twee kindjes rende naar buiten met hun pyama’s nog aan :lol:



Maar ze hadden wel lekker geknutseld enzo en de huiskamer zag eruit alsof er een bom was ontploft.




Hahaha, als ze maar lol hebben gehad.




Soms kom ik moe en versleten terug en denk ik nee he - maar dan denk ik maar dat hij leuk met ze bezig is geweest, iets waar hij beter in is dan ik en wat ik ze ook gun.

Zondag’s nemen wij het ook niet zo nauw met aankleden, eten etc.

Zaterdagavond was wel een hoge uitzondering: Lekker met de oudste op de bank, samen onder een dekentje, zak chips erbij tot 22:30 de film van Rapunzel gekeken :inlove:

Daarna heerlijk 's nachts tussen papa en mama geslapen maar dat mag ze zowiezo ongeveer 1x per maand.

Heerlijk!!!

Ik had gisteren zo’n dag…

En vandaag weer…



Loop dan gerust hele dag in top en kort broekje rond…



Moet eigenlijk aan t huis beginnen… poetsen…



Morgen is weer een dag…



Ik heb vers fruit… een ligstoel… een goed boek… ajuuuusss… :inlove:

Bij mij zijn vaak de zondagen zo. Lekker niks doen, t aan… Maar ligt inderdaad wel aan het weer.



Zoals nu schijnt het zonnetje heerlijk. Maar als het druilerig is en we hoeven niks te doen, dan heerlijk hangen :mrgreen:

hier vandaag een hele lui dag…



oudste ligt ziek op de bank,

dus waarom zou ik mij nog gaan omkleden :mrgreen:



en de jongste draak hold lekker door de kamer in zijn pyama… :angel:



…en dat op een dinsdag…

Wat een verschil met gisteren… brrr…

En toch vanmorgen ipv met de auto, lekker te voet door de regen de kids naar school gebracht… kids paraplu en mama genieten van de regen… :think: :shifty: :mrgreen:





Vandaag geen luie dag trouwens… ik ga de bedden verschonen en huis even goed opruimen…



Maar… nu nog even niet… :angel:

Hier ook een ziek kereltje op de bank. Dochterlief wel even snel met de auto naar school gebracht. Hier ook regen.

Gisteren al gepoetst en gedaan, moest vandaag nl eigenlijk werken maar dat gaat dus niet door. Dus dan maar verplicht tijd voor mezelf en voor m’n kleine knuffelbeer. :hug: