Niks moet, alles mag dag!

Zondag, nationale luierdag! Lekker dat meer mensen van die hangdagen hebben.



Rooike, zoeperd :mrgreen: !



Karin, lag inderdaad ook wel aan het weer. Als het zonnig was geweest waren we lekker naar buiten gegaan.

@Pitje27 wrote:

wij zijn vandaag naar het bos geweest. daarna pannekoeken eten en ijsje hierna.



meiden waren helemaal in hun nopjes…




Ook leuk zeg :thumbup: !!

@Bella wrote:

Zo’n dag had mijn man er vandaag van gemaakt geloof ik - ik kwam thuis om 17.30 en twee kindjes rende naar buiten met hun pyama’s nog aan :lol:



Maar ze hadden wel lekker geknutseld enzo en de huiskamer zag eruit alsof er een bom was ontploft.




Hahaha, als ze maar lol hebben gehad.

@Bella wrote:

@Zeemeermin wrote:
@Bella wrote:
Zo’n dag had mijn man er vandaag van gemaakt geloof ik - ik kwam thuis om 17.30 en twee kindjes rende naar buiten met hun pyama’s nog aan :lol:



Maar ze hadden wel lekker geknutseld enzo en de huiskamer zag eruit alsof er een bom was ontploft.




Hahaha, als ze maar lol hebben gehad.




Soms kom ik moe en versleten terug en denk ik nee he - maar dan denk ik maar dat hij leuk met ze bezig is geweest, iets waar hij beter in is dan ik en wat ik ze ook gun.




Dat vind ik wel herkenbaar! Mijn man kan dat ook veel beter dan mij. Er is immers altijd wel wat te doen in huis en ik kan op mijn manier altijd druk zijn. Daarom stond ik er vandaag eens extra bij stil om de boel de boel te laten. Kleine man heeft vandaag wel 10 keer geroepen: “Gezellig he, mama :inlove: !” Moet ik dus veel vaker doen :wink: !