Ik heb vanmorgen gekeken of ik het hartje kon vinden met de angelsoubd, maar ik hoor niets.
Ik weet ook niet goed waar ik moet luisteren en heb dus zowat mijn hele buik geprobeerd.
Ik hoor enkel.wat ruis.
Zou dit kunnen komen omdat ik gezegend ben met een maatje meer en daardoor geen mooie platte buik met een baby bolling?
Ik moest ook altijd flink zoeken em de dopler heel diep duwen, wilde ik het hartje horen. Tot 20 weken hoorde ik het altijd erg ver weg.
Het kan best dat je nu niks hoort omdat je een maatje meer hebt.
Zou me er niet al teveel zorgen om maken.
bedankt voor je reactie
het feit dat ik niets anders hoor dan ruis zorgt er ook wel voor dat ik me geen zorgen maak.
Het voelt nog altijd goed, maar ik had graag een teken van leven willen hebben.
In het begin is het erg lastig. Kon de eerste paar keer ook niet het hartje vinden. Later ging het al een stuk makkelijker!
@RainbowR1 wrote:
In het begin is het erg lastig. Kon de eerste paar keer ook niet het hartje vinden. Later ging het al een stuk makkelijker!
is ook natuurlijk, maar zou toch denken dat het met 17 weken wel te horen zou moeten zijn.
Ik heb niet zo’n ding thuis, maar zelfs bij de vk is het soms nog zoeken naar het hartje hoor. Lijkt me heel normaal.
oww D: wat een heerlijk bericht :mrgreen:
@knipoogje1983 wrote:
@RainbowR1 wrote:In het begin is het erg lastig. Kon de eerste paar keer ook niet het hartje vinden. Later ging het al een stuk makkelijker!
is ook natuurlijk, maar zou toch denken dat het met 17 weken wel te horen zou moeten zijn.
Ik kreeg de angelsound toen ik ruim 16 weken zwanger was, dus was toen ongeveer even ver als jij. Met 19 weken lukte me het in 1 keer te vinden
@RainbowR1 wrote:
@knipoogje1983 wrote:@RainbowR1 wrote:In het begin is het erg lastig. Kon de eerste paar keer ook niet het hartje vinden. Later ging het al een stuk makkelijker!
Ik kreeg de angelsound toen ik ruim 16 weken zwanger was, dus was toen ongeveer even ver als jij. Met 19 weken lukte me het in 1 keer te vinden
hmm dan gooi ik hem nog maar niet meteen de deur uit :mrgreen:
Bij zl. hoorde ik helemaal niks, nooit gedaan ook. Hoorde alleen een ruis en soms geborrel van mijn maag, maar meer? Nee…
Dl. hoorde ik wel heel snel, maar duwde ik ook wat harder en was het nog flink zoeken.
Maar ja, VK. kon het bij ZL ook niet altijd vinden… hij lag gewoon erg diep denk ik…
Mijn vk kon ook een keer het hartje niet vinden hoor (over de 20 weken al toen), duurde eeuwen en toen was het ver weg. Goed nu lag kindjelief ook erg vreemd, dus dat zou bij jou ook het probleem kunnen zijn, ik zou me niet meteen ongerust maken :-*
Kan het niet ook liggen aan de ligging van de placenta ? Als die vooraan ligt dempt dat wellicht ook een hoop.
Hier met 10 weken geloof ik voor het eerst gehoord, rond 12 weken werd het steeds makkelijker en met 15 weken voelde ik zusje bewegen en heb ik de doppler amper meer gebruikt.
Ik ben/was ook gezegend met een maatje meer en kon het hartje ook altijd moeilijk vinden. Wat wel hielp, was een flinke berg vaseline tussen mijzelf en het apparaatje smeren. En dan hard drukken op je buik. ONgeveer 2 cm boven het schaambeen als ik me niet vergis.
Wat goed van je dat je er niet heel ongerust door raakt :thumbup:
bedankt voor je reactie cees!
vaseline heb ik niet in huis, dus ik wacht maar gewoon geduldig tot maandag dnek ik.
Beetje shampoo of douche gel wil ook wel volstaan
Maar ik had bij tygo ook maatje meer maar wel altijd sterk gevoel gehad waar hij zat … Je moet ook idd wel wat dieper indrukken… Niet aaien over je buik zeg maar
Olie, body lotion alles kan hoor :mrgreen:
Ik gebruikte altijd bodylotion.
Ik weet het niet meer, volgens mij kon ik Wessel toen vrij snel horen (week of 13, 14 volgens mij) maar ik kon hem niet elke keer gelijk vinden.
ach nou ja, ik heb me er maar bij neergelegt dat ik het hartje niet zelf gevonden krijg. ik blijf maar gewoon geduldig :liar: :liar: :liar: :liar: wachten tot het maandag is
Niet de neiging het nogmaals te proberen?
Voel je al wel iets?
nee die neiging heb ik niet echt.
ik voel niets noemenswaardigs helaas.
gisteravond in bed dacht ik hem te voelen, maar sindsdien niets meer.