Pff dat je er zo rustig onder blijft…na mijn ervaring zou ik toch de vk gebeld hebben. Heb je de kleine eerder wel gevoeld? Als het nu minder is zou ik het toch laten checken.
ik heb de kleine nog niet eerder gevoeld. Sophie voelde ik ook pas erg laat en mijn gevoel zit gewoon nog altijd erg goed.
en ik heb besloten om op mijn gevoel te vertrouwen aangezien me dat de andere keren (helaas) ook niet in de steek liet.
@knipoogje1983 wrote:
ik heb de kleine nog niet eerder gevoeld. Sophie voelde ik ook pas erg laat en mijn gevoel zit gewoon nog altijd erg goed.
en ik heb besloten om op mijn gevoel te vertrouwen aangezien me dat de andere keren (helaas) ook niet in de steek liet.
En eerlijk gezegd denk ik dat je daar op de lange termijn meer aan hebt dan het telkens maar te laten checken door een vk
Ben ik het helemaal mee eens d!
Hier geen ervaring met de angel sound…
Moet zeggen dat ik om deze reden er dus nooit een gekocht heb… als het mij zou betreffen zou ik GIGA in de stress schieten als ik het hartje niet zou kunnen vinden :oops: en ik ben al een piekeraar dus zou niet goed komen haha
Heb het gewoon aan de vk overgelaten.
Maar als je je toch zorgen gaat maken zou ik gewoon de vk bellen
Ik laat dit topic wluiten. Mis lief bedoelt van iedereen maar een aantal reacties maken me onzekerder dan het feit dat ik niets hoorde met de anfelsound.
Snap het :hug: succes vandaag bij de Vk :thumbup: :inlove:
Ik snap het heel goed. Dat was niet mijn bedoeling overigens. Wel is het realistisch om te weten dat er twee kanten aan zitten en dat iedereen reageert vanuit zijn eigen ervaring pos of neg. Dat is de realiteit…
Succes bij de vk :-*
Ps ik lees net bij de mnd mama s dat het alsnog gelukt is vandaag en jullie heerlijk genoten hebben van n sneltreintje. Fijn!
Hoe was bij de vk? :-*
Ik wilde het net gaan vragen…
Bij de maandmama’s schreef je op de 16e dat het alsnog gelukt was om het hartje te horen, dus ik neem aan dat alles goed is?
de vk had een mooi hartje laten horen :inlove:
@knipoogje1983 wrote:
de vk had een mooi hartje laten horen :inlove:
Super!! :inlove: :inlove: :inlove: