Nijntje film?

Trailer ziet erwel leuk uit van k3, maar jij moet doen wat je hart je ingeeft, als jij nijntje geschikter vindt ga je daarheen, denk je dat ze k3 leuker vindt doe je dat

ik hoef met die vna mij echt niet naar k3 oid te gaan! bij dora zit ze al met de handen voor de oren!

@Selena wrote:

@Loesje79 wrote:
Wij zijn met onze net 4 jarige naar k3 de bengeltjes geweest en zelfs mijn man en ik vonden m best grappig. Het is een film van 5 kwartier dus dat red je vast. Denk iig dat i voor jezelf ook eeen heel stuk leuker is dan nijntje!




Je gaat toch voor je kind naar zo’n film, niet voor jezelf. :angel:




Ik ga toch echt liefst naar de film als we beiden de film “leuk” vinden, als er geen is die ik zelf ook wat interessant vind, gaan we niet, maar dan zeg ik er ook niks van :wink:



Kaartjes kosten al genoeg :slight_smile:

Ik zou eerder K3 doen, wij zijn in de kerstvakantie geweest en Elin heeft het er nu nog over. Maar goed ik heb wel een k3-fan.

Als ik zeker weet of en wanneer we gaan, dan denk ik dat ik haar zelf maar laat kiezen. Ik kan beide trailers laten zien en dan mag ze zeggen welke het leukste lijkt. Ik schat in dat het K3 gaat worden, maar je weet maar nooit. :slight_smile:

Goed plan :thumbup:



in elk geval veel plezier :slight_smile:

@Selena wrote:

@Loesje79 wrote:
Wij zijn met onze net 4 jarige naar k3 de bengeltjes geweest en zelfs mijn man en ik vonden m best grappig. Het is een film van 5 kwartier dus dat red je vast. Denk iig dat i voor jezelf ook eeen heel stuk leuker is dan nijntje!




Je gaat toch voor je kind naar zo’n film, niet voor jezelf. :angel:




Ja dat vind ik ook! Maar TS heeft het er over dat K3 haar dan zelf niet zoveel aan lijkt. Lijkt mij persoonlijk nijntje nog erger.

Zoonlief is ook bijna 5, loopt helemaal hyper te roepen, mama gaan wij ook???



eigenlijk denk ik dat hij het beu gaat worden en of saai,

want op tv is het Dora en mickey mouse club huis, meer actiever dus.

ben ook heel erg in dubio, K3 is niks, dat is te hard voor hem…

gaat ie helemaal stuiteren.



vind het echt zonde van mijn geld, als we eerder moeten gaan…

Op TV kijkt hij geen bumba en nijntje, gaat de zapper zo weer voorbij.

Op de website van de bioscoop hier kun je altijd trailers kijken.

Zelf laat ik altijd aan mijn heren de trailers zien van 2 of 3 films, en mogen ze zelf kiezen.



Persoonlijk denk ik dat voor jouzelf k3 wel leuker is dan Nijntje. Ik zou zelf niet 5 kwartier naar Nijntje kunnen kijken denk ik, haha.

Maar als ik kinderen had die dat nog wilden zien, ging ik gewoon mee



Maar daarover gesproken, de laatste keer zijn wij naar Hotel transylvania geweest (monsters in een hotel) en dat zijn ook meer de jongensfilms, maar hij was wel grappig.



Zo moet ik ook mee naar Drakenjagers, etc…

Dat krijg je als jongensmama :mrgreen:



Maar ook madagascar, ice age e.d. en die zijn voor jong en oud leuk.



Als er humor inzit is het vaak voor de ouders ook wel leuk. Nu ben ik uiteraard helemaal niet in to k3, maar gok dat het niet echt een volledige überachtige meisje-meisje zoetsappige kinderfilm is.

Zal best een grapje hier en daar inzitten… hoop ik, haha.

Oja, en met betrekking tot leeftijd hier nog nooit iets gehoord.

Lucas gaat ook weleens mee naar films voor 6 jaar en ouder.



Als je denkt dat je kind het kan, zie ik daar geen bezwaar in.

Het zijn meer richtlijnen.



Zo weet ik nog dat de film Up van alle leeftijden, naar vanaf 6 jaar is gegaan, ivm blaffende, happende honden.

@Anneke wrote:

Oja, en met betrekking tot leeftijd hier nog nooit iets gehoord.

Lucas gaat ook weleens mee naar films voor 6 jaar en ouder.



Als je denkt dat je kind het kan, zie ik daar geen bezwaar in.

Het zijn meer richtlijnen.



Zo weet ik nog dat de film Up van alle leeftijden, naar vanaf 6 jaar is gegaan, ivm blaffende, happende honden.


Het zijn idd ook meer richtlijnen. Wij gaan geregeld met de bso naare de film, de laatste was de groeten van mike. Heel zielig onderwerp eigenlijk, maar de kinderen vonden hem erg leuk. Incl de ukkies van 4.



Ik zou het kind zelf laten kiezen als je twijfelt. Nijntje lijkt mij ergens best wel saai voor als je al bijna 5 bent.

Mijn nichtje van 4,5 vond K3 best wel akelig. Dat kwam doordat de K3-meisjes allerlei lichamelijke veranderingen doormaakte (langere neus, dikker worden). Dat terwijl ze helemaal weg is van sprookjes…



Zoonlief wilt heel graag naar Nijntje de film. Persoonlijk staat me dat een beetje tegen, maar dat komt doordat ik Nijntje wel bij peuters vindt horen :shifty: Ik zie mezelf al met een kleuter tussen allemaal echte kleintjes zitten :roll:

Natuurlijk moet je een film kiezen die je kindje leuk vindt. Ik schreef dat de film van K3 mezelf niet zo leuk leek. Ik bedoelde eigenlijk meer dat na het kijken van de trailer het verhaal me niet zo aansprak. Ik twijfelde of het wel leuk zou zijn voor onze meid. Heb het nogmaals gezien en ik denk dat ze het toch wel leuk gaat vinden.



Ik heb bij een film wel dat ik het zelf geschikt moet vinden. Als een film me niet aanspreekt qua verhaal, beeld, geluid, dan zal ik er niet naar toe gaan. Dan vind ik het ook geen optie voor onze meid. Maar dan kijk ik naar het geheel. Dan zijn er dus verschillende factoren die meespelen: is het mooi en rustig gefilmd, heb je niet van die flikkerende beelden, hoe is het geluid, is het verhaal geschikt en spreekt het aan, kan ze zo lang geboeid blijven of is het te moeilijk, te eng of te simpel, hoe lang duurt de film, enz.



Als je Nijntje en K3 naast elkaar zet, dan verschilt het nogal. Het ene is heel eenvoudig en rustig en het andere is veel drukker. Het ene is misschien te eenvoudig om geboeid te blijven, het andere is misschien weer te druk en een te langdradig verhaal. Voor mezelf maakt het me niks uit of ik Nijntje of K3 leuker vindt, als zij het maar leuk vindt.



Anneke Hier waren we al fan van de Pixar-films voordat onze meid er was. We zien ze vaak in de bioscoop en we hebben een flinke verzameling op dvd. Het is prachtig gemaakt, er zit vaak mooie muziek in en een bepaald soort humor. Cars bijvoorbeeld vind ik niet een jongensfilm, hoor. Eigenlijk al die films zijn leuk voor zowel jongens en meisjes als volwassenen. :slight_smile:



Cees Dat was inderdaad wat mij ook een beetje tegenstond aan de K3-film: de lange neus, de snorren, het dik zijn. Ik kan niet echt duidelijk aangeven waarom, ik had meteen zoiets van: Mwaah, weet niet… Ik denk trouwens niet dat je bij Nijntje tussen allemaal kleintjes zit, hoor. De meeste kleuters zijn nog nooit naar de bioscoop geweest, ik denk dat veel ouders Nijntje als eerste film zullen kiezen. Ik zou niet zo snel met een twee-drie jarige naar de bioscoop gaan. Dus ik denk dat je best kunt gaan.

't Ligt ook wel aan je kind. Mijn dochter van 7 kijkt ook graag babytv en Nijntje met haar zusje van 1 mee. Die zou zich nog steeds kostelijk vermaken bij Nijntje de film!

Fenna vond K3 film geweldig en ik vond em ook leuk.

Maar toen ik zei dat ik niet wilde dat ze loog tegen me riep ze wel geschrokken dat ze geen lange neus wilde. En dik worden net als K3 is ook iets wat ze echt niet wil :lol:

Scheiden van nep en echt is wel lastig dus.

Verhaal vond ik trouwens wel goed juist, dat ze niet mogen liegen bijv.



Nijntje heeft ze toen trailer van gezien en toevallig begon ze er vanmorgen over, terwijl we al 7 weken geleden geweest zijn.

We zijn nog niet naar de film geweest. Dat bewaren we hoogstwaarschijnlijk voor de voorjaarsvakantie. Ik denk dat het toch K3 gaat worden.



Ik heb op andere fora gelezen dat sommigen met hun 1-2 jarig kindje naar de Nijntje-film gaan. Dat zulke jonge kinderen voornamelijk in de zaal spelen en niet eens kijken. Logisch… :roll: Maar daar is niks aan voor onze meid, aangezien zij wel graag wil kijken. Ik zie het zelf ook niet zitten om in de bioscoop te zitten met zulke jonge kindjes. Ik heb dan al snel zoiets van: Wat doe je hier met een kind van 1-2 jaar?! Als een kindje nog niet eens zoiets kan volgen, heeft een film in de bioscoop niet zoveel meerwaarde. Maar misschien ben ik daar “ouderwets” in.

@Jippie wrote:

Als een kindje nog niet eens zoiets kan volgen, heeft een film in de bioscoop niet zoveel meerwaarde. Maar misschien ben ik daar “ouderwets” in.




Dan zijn we dat samen :wink:



Veel plezier bij K3! Is jullie vakantie ook volgende week?

Cees Ik ben dus niet de enige… :slight_smile: Het zou werkelijk nooit bij me opkomen om met een 1-2 jarige naar de bioscoop te gaan. We zijn met onze meid naar een Kabouter Plop show in het theater geweest toen ze bijna drie was. Dat ging erg goed. Maar dat is iets anders dan een film in een bioscoop. Bij Kabouter Plop kon ze meedoen, zingen en springen. Een kind van 1-2 dat 1,5 uur naar een beeldscherm moet kijken?!



Hier in het noorden is het over twee weken voorjaarsvakantie. Hub heeft dan late dienst, dus ik denk dat we er een middagje uit van maken. Samen in de trein naar de stad, waar ik vroeger gestudeerd heb. Heeft ook wel iets!

Komt goed uit dus met zijn diensten! Gezellig!! Hier is de halve vakantie al “op” aan Carnaval :wink: :mrgreen:



Bioscoop vindt onze boef nog steeds erg indrukwekkend. Donker, hard geluid. Wij zijn vorig jaar naar Kabouter Plop geweest (meneer was toen bijna 4). Normaal moest hij daar erg om lachen, maar in de bioscoop echt niet. Het liefst kroop hij bij mij op schoot. Wat ook wel weer leuk is natuurlijk :inlove:

Mijn zoon van 8,5 wil graag naar Nijntje :eh: …



Ik ga zelf het liefst met de kids naar het filmhuis, daar zijn meestal de films net even anders.

Zo was het eerste biosbezoek naar “De avonturen van het Kleine Molletje”.

Die K3 film lijkt me echt 10x niks. Gelukkig trekt het mijn dochter ook totaal niet.