nieuwste aflevering Grey's Anatomy. ( US)

Nee, zingen is niet standaard



Weten jullie waarom het een zangaflevering was? Callie was in levensgevaar, voluit heet zij in de serie ‘Calliope’. In de Griekse mythologie is dat de naam van 1 van de muzen, het betekent “mooie stem”. Calliope was de muze van het heroisch epos, het heldendicht. Dat is op rijm en heel verhalend en poetisch geschreven.



met dank aan wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Calliope



Zien jullie de overeenkomsten met de aflevering: elk nummer wat werd gezongen had een inhoudelijke boodschap en ook degene die het zong was niet per ongeluk gekozen.



Ik vind het 1 van de mooiste afleveringen van Grey’s. Niet om het zingen zelf, maar om de enorme symboliek die erachter zit. Chapeau voor de schrijfers!!!



(ik ben sowiezo DOL op sprookjes, mythen en sagen en de symboliek daarvan)

met dat laatste ben ik het eens.



ben niet van de musicals, maar hoorde duidelijk dat het ze het wel zelf zongen.



meennn callie kan zingen zeg… vooral haar laatste nummer was prachtig. De symboliek had ik gelijk door… prachtig gedaan… hij bleef nog erg lang hangen die aflevering



maar volgende keer weer een gewone aflevering :wink:

ik vond dat de liedjes de aflevering versterkte. het maakte zoveel meer indruk dan wanneer het een gewone aflevering zou zijn.



vanavond weer een nieuwe aflevering :dance:

Waar kan ik de herhaling kijken van de aflevering van gisteren? Op de site van Net5 staat hij niet :think:

cucirca punt c…

ik heb m gisteren niet gezien, maar ga nu kijken.



betreft het zingen.



zag zondag made of honor… en dr hunt speelt daar ook in en daar zong hij ook… zelfde stem…

@blue_fairy wrote:

cucirca punt c…


die gebruik ik ook altijd.

of surf the channel punt

Thanks :thumbup: Ik ga zo kijken.

:evil: computer kon het niet goed laden, dus heb nog alleen maar de 1e 3 min. gezien… :?

was best een heftige aflevering (maar meer gezien mijn ‘geschiedenis’ denk ik)



Tissues waren niet aan te slepen in ieder geval 8)

Yep, hier ook tissues nodig!



Agossie, Callie die ineens gevoelens verwart met de baby/ongeluk/moedergevoelens :inlove: :cry: :inlove:

zeker heftig zeg! En herkenbaar ook wel voor een deel :mrgreen:

Kan niet wachten op de volgende aflevering.

volgende week laatste aflevering in nederland :S :cry: :cry:

Ik kijk gewoon op de NL-tv, maar die zang aflevering was echt bijzonder vond ik. Niet voor elke week. Er werd gevraagd of Callie echt zong. Nou, echt wel. Zoek maar eens op youtube naar Sara Ramirez. Volgens mij heet dat laatste nummer dat ze zong “The Story”.

@meisje1974 wrote:

Ik kijk gewoon op de NL-tv, maar die zang aflevering was echt bijzonder vond ik. Niet voor elke week. Er werd gevraagd of Callie echt zong. Nou, echt wel. Zoek maar eens op youtube naar Sara Ramirez. Volgens mij heet dat laatste nummer dat ze zong “The Story”.




ik heb m opgezocht…ennen WAUUWWW… kippenvel…



Sara zingt ook het liedje colors of the wind…



en de cast van greys… wooohhhh mooi zeg…

@Pitje27 wrote:

@meisje1974 wrote:
Ik kijk gewoon op de NL-tv, maar die zang aflevering was echt bijzonder vond ik. Niet voor elke week. Er werd gevraagd of Callie echt zong. Nou, echt wel. Zoek maar eens op youtube naar Sara Ramirez. Volgens mij heet dat laatste nummer dat ze zong “The Story”.




ik heb m opgezocht…ennen WAUUWWW… kippenvel…



Sara zingt ook het liedje colors of the wind…



en de cast van greys… wooohhhh mooi zeg…




Goed is ze he!

!@)(#+!_)#+!@)(#!)@#( A heeft de vroege aflevering van Grey’s opgenomen EN NIET DE LATE!!!



Waar kan ik de aflevering van maandag terug kijken??



Overal waar ik hem vind speelt ie hem niet goed af… Ook niet op cucirca…

heb je surfthechannel al geprobeerd?

Het is gelukt!

ik begrijp dat we nu in nl de finale vamn seisoen 7 hebben gehad ?



Hoeveel afleveringen hebben ze in amerika al van seisoen 8 gemaakt ?



Kan er online echt niks over vinden :?