nieuwste aflevering Grey's Anatomy. ( US)

Kijken er hier meer mensen de afleveringen via internet?

Iemand de nieuwste al gezien?



Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden

Ik kan hem nog niet kijken moet zo naar de tandarts maar verheug me er wel op.



Word vast weer zo’n tranentrekken :cry: en ze zingen heel veel he heb een paar voor stukjes gezien.

Ik ben nog niet bij het einde, dus hoop dat het tranengetrek meevalt,

Maar dat zingen :shifty:

Moet wel toegeven dat het zingende gedeelte van de cast best een albumpje op kan nemen.

Welke aflevering is dat? Ik download de afleveringen altijd, omdat ik t op tv standaard vergeet. En spaar het dan meestal op en kijk er dan 3 of 4 achter elkaar :mrgreen:



Ik ben volgens mij bij seizoen 7, aflevering 16 ofzo gebleven.

Mag ik van iemand de site waar ik kan kijken. Word hier wel erg nieuwsgierg van :smiley:

aflevering 18

Ah, ik moet 17 nog kijken. 18 zal binnenkort wel te downloaden zijn. Ik download ze wel met ondertiteling, want anders versta ik veel gewoon slecht.

Ik vond 'm persoonlijk erg mooi, wel echt een emotion rollercoaster dus jankennnnn! :wink:



Het zinggedeelte hoeft natuurlijk niet je ding te zijn, maar vond het voor 1 aflevering wel erg leuk, en onwijs knap gedaan qua dialogen/nummers door elkaar.

En hoewel het niveau wat up and down was, vond ik het merendeel best goed zingen! Wat mij betreft een geslaagd experiment :wink:

heeft iemand een linkje voor mij voor het kijken?



ik had deze, maar die werkt helaas niet meer… :cry:

Dames, jullie maken mij zo ontzettend nieuwsgierig!

Dus…iemand de link pleez? :angel:

Beetje Glee achtig :mrgreen:



Ik vond het voor een keertje wel leuk! En mede daardoor ook een emotionele aflevering…

Hij was weer mooi, geloof alleen wel dat het weer hiatus is en het weer 4 weken duurt voor er weer een nieuwe komt :roll: .

Ik heb een link, kom maar als je hem wil.

Maar ik ben al binnen de eerste 5 minuten in tranen… Kl*tezooi

@blue_fairy wrote:

Ik heb een link, kom maar als je hem wil.

Maar ik ben al binnen de eerste 5 minuten in tranen… Kl*tezooi


Ik kom :mrgreen:

@Muiz wrote:

Beetje Glee achtig :mrgreen:



Ik vond het voor een keertje wel leuk! En mede daardoor ook een emotionele aflevering…

Hij was weer mooi, geloof alleen wel dat het weer hiatus is en het weer 4 weken duurt voor er weer een nieuwe komt :roll: .


Volgens de site van ABC komt er volgende week een aflevering :thumbup:



Ik weet ook niet goed wat ik er van moest vinden, ben wel blij dat het eenmalig was geloof ik :oops:

@~Melanie~ wrote:

@Muiz wrote:
Beetje Glee achtig :mrgreen:



Ik vond het voor een keertje wel leuk! En mede daardoor ook een emotionele aflevering…

Hij was weer mooi, geloof alleen wel dat het weer hiatus is en het weer 4 weken duurt voor er weer een nieuwe komt :roll: .


Volgens de site van ABC komt er volgende week een aflevering :thumbup:



Ik weet ook niet goed wat ik er van moest vinden, ben wel blij dat het eenmalig was geloof ik :oops:




Die mening deel ik ook.

Ik kijk trouwens geen Glee omdat ik snel flauw word van dat gezing.

Ik vind Grey’s Anatomy een goede serie onder andere door de sterke dialogen en die mistte ik echt wel.



Al konden een aantal echt wel heel goed zingen.

@ollie wrote:

@~Melanie~ wrote:
@Muiz wrote:
Beetje Glee achtig :mrgreen:



Ik vond het voor een keertje wel leuk! En mede daardoor ook een emotionele aflevering…

Hij was weer mooi, geloof alleen wel dat het weer hiatus is en het weer 4 weken duurt voor er weer een nieuwe komt :roll: .


Volgens de site van ABC komt er volgende week een aflevering :thumbup:



Ik weet ook niet goed wat ik er van moest vinden, ben wel blij dat het eenmalig was geloof ik :oops:




Die mening deel ik ook.

Ik kijk trouwens geen Glee omdat ik snel flauw word van dat gezing.

Ik vind Grey’s Anatomy een goede serie onder andere door de sterke dialogen en die mistte ik echt wel.



Al konden een aantal echt wel heel goed zingen.


Kijk, jij vult aan wat ik eigenlijk voel, afgezien van de hele sterke cast en de mooie verhaallijn zijn de dialogen nou net waarom ik zo verslaafd ben aan Grey’s.

We hebben het uitgezeten omdat ik natuurlijk wilde weten hoe ‘het’ af zou lopen…

Ik ben het eens met Mel, ik miste iets.

het leek er echt een beetje op alsof ze een hype willen creeren, juist vanwege Glee. Ik denk dan toch schoenmaker blijf bij je leest.

Wel hele goede stemmen, maar toch…

Er is al wel eens eerder een zang aflevering geweest toch? Of iig een ‘afwijkende’ aflevering qua filmen e.d. Ik vind het wel leuk dat ze dat er af en toe door doen en ik vond het bij deze ook best wat toevoegen. Maar het hoeft van mij idd niet elke keer…

Net aflevering 18 gezien. Heel bijzonder idd…Ik vond het even leuk, daarna too much.