nieuwste aflevering Grey's Anatomy. ( US)

Ik ben nog bij de vlg aflevering…

ik ben nog gewoon bij aflevering van gisteravond :mrgreen:

Kan mij nog niet voorstellen dat ze gaan zingen :lol:

Wanneer komt het in NL uit?

@~Melanie~ wrote:

Volgens de site van ABC komt er volgende week een aflevering :thumbup:



Ik weet ook niet goed wat ik er van moest vinden, ben wel blij dat het eenmalig was geloof ik :oops:




Ja er komt wel een aflevering, maar het is een oude. Het is 7-13 en een nieuwe zou 7-19 moeten zijn :wink: . Dus het wordt nog wel even wachten…

Je hebt gelijk, zie nu ook op tv.com dat 28 april pas weer een nieuwe komt :cry:

Als ik het goed begrijp zijn we in Nederland volgende week ook aan die zingende aflevering toe :think: …

(al weet ik niet of ik 'm ga kijken :shifty:)



Dan hebben we US ingehaald, dus dan ben ik bang dat we hier voorlopig weer even klaar zijn :cry: ???

Nou we kunnen het natuurlijk nooit inhalen. Us loopt altijd voor.

Maar ga er vanuit dat volgende week laatste aflevering is hiero en dat het pas over een paar maand verder gaat.

Volgende week de 28e komt er een nieuwe aflevering daar :smiley:

Uitzending 28 april :

Everyone pulls together to help Callie and baby Sofia on their painstaking journeys to recovery in hopes of allowing mother and baby to finally meet; the sudden death of a clinical trial patient has Derek proceeding with more caution while Meredith makes a calculated and risky move; Alex treats a cranky old rich woman dying of cancer and gets an idea for a grandiose endeavor that is sure to get him the Chief Resident spot; and Teddy is pleasantly surprised by the return of a familiar face.



oh gelukkig ze gaan nog wel door ik dacht al t was zon spannend einde gister maar t gaat volgende week wel weer verder dus!!!

Ik heb net aflevering 17 en 18 gedownload en die ga ik vanavond kijken! Ik heb er zin in!! En hoop dat ik daarna niet al te lang moet wachten op nieuwe afleveringen!

Ik heb ze gekeken, maar wil nu 19 zien!! Maar die kan ik nog niet vinden online :frowning: Waar kijken jullie de amerikaanse afleveringen?



Zie net dat aflevering 19 pas op 28 april wordt uitgezonden in Amerika. Kan wel het verhaaltje van aflevering 19 en 20 al lezen…

ik was ookal aan het zoeken en zie nu hier dat het pas 28 april komt, ik kan niet wachten…ik kijk ook altijd Private Practice en heb tot en met afl 17 maar in Nederland zijn ze bijna net zover.

Oh leuk hier ook al grey’s fans. Ik vond de zing aflevering wel leuk, maar de andere afleveringen toch leuker, ook vanwege de dialogen.



De pauzes tussen de afleveringen zijn wel vervelend, kan me ook niet voorstellen dat het goed is voor de kijkcijfers. Je bent er elke keer weer uit. Nou kijk ik ook elke keer als het er weer is, dus de dy-hard fans kijken toch wel.



Ik kijk ook private practice. Vind ik ook een erg leuke serie al vind ik GA leuker. Vind de rol die Kate Walsh speelt erg goed. Dus de ex van Derek (Patrick)

:shifty: Ohh ben zo blij dat ik nog niet echte weeen heb… Maar wel echte tranen hoor.

Hij is mooi. Past wel bij de aflevering…

Zingen ze allemaal zelf? Ze kunnen het nog ook allemaal :mrgreen:

Als het in een goede studio is opgenomen kan iedereen, ja ook jij Ep, héul mooi ‘zingen’… :mrgreen:

Als zelfs ik goed zou kunnen zingen, is het inderdaad wel een hele goede studio :mrgreen:

Dan wil ik wel zo’n studio thuis, onder de douche ofzo :stuck_out_tongue:

Heb net weer even een stuk zitten kijken, totdat hub voetbal international wilde kijken. Ach heb hem nog op de pc staan.

Donderdag weer een nieuwe aflevering. Ben benieuwd.

ik heb m ook gezien… voor een keer vind ik het zingen wel gaan…



maar geloof niet dat het iedereen zijn eigen stemmen zijn… :think:



nu moeten we weer alleen zolang wachten… :cry:

Ik vond het zingen niet heeeeel vervelend, maar ze moeten het niet te vaak gaan doen 8) . Als ze echt heeft gezongen, dan heeft Callie een mooie stem.



Verder hakte het er aardig in moet ik zeggen…pfffff…kan nog niet zo goed tegen prematuur baby ellende (ook al was het godzijdank overduidelijk een pop)

Ik keek het gisteren voor het eerst, maar wat ik uit jullie verhalen begrijp is het zingen dus niet standaard ?