Nieuwsgierig....(kolfopbrengst)

Jemig, wat een opbrengsten, goed hoor! :thumbup:



Ik ben jammer genoeg niet zo’n beste kolfster. Als ik s’morgens heel vroeg kolf, en Jody heeft nog niet bij me gedronken, heb ik eens één keer 240 cc gekolfd, uit beide borsten. Maar meestal is het véél minder.



Op werkdagen krijgt Jody 3 flessen van 180 cc per dag mee naar het kdv. Ik kolf op mijn werkdagen net de helft, dus dat betekent dat ik de rest van de week wel 1x moet kolven om de voorraad op peil te houden.



Op mijn werkdagen krijgt ze om 05:00 een live voeding, dan kolf ik om 8 uur op mijn werk, dan kolf ik zo’n 160 cc… dan om 12 uur nog een keer kolven, dan mag ik blij zijn als ik 120 cc haal. En s’middags nog een keer thuis kolf ik nog eens 100 cc… dat is het wel zo’n beetje op een dag



Op de dagen dat ik niet werk probeer ik elke dag minstens 1x te kolven, dan kolf ik zo’n 140 cc per keer, altijd uit beide borsten. (Ik heb een dubbele electrische kolf)



Ik ben een hele slechte drinkster overigens… dus misschien is het ook wel een beetje mijn eigen schuld dat mijn opbrengst niet zo hoog is.