nieuwe handdoeken

Ik heb nieuwe handdoeken nodig. Ze gaan veel gewassen worden.

We zijn niet extreem groot, dus ik wil het kleine formaat.

Wat is aan te raden?

HEMA, Action, V&D???

Die van de Hema blijven bij ons heel goed. Worden ook veel gewassen.

@Tamma wrote:

Dacht ook al aan HEMA, maar de keukendoeken vind ik niet heel erg mooi blijven.

Ik wil ze wle op 60 graden wassen trouwens.

k heb er uit nood twee van de action gehaald, die bevallen opzich wel, zijn niet dik in kwaliteit!

Hier ook HEMA. :thumbup:

@Wawa wrote:

@Tamma wrote:

Onze handdoeken worden ook altijd op 60 graden gewassen en gaan in de droger. We zijn nu ruim 9 jaar getrouwd, en ik gebruik nog steeds de handdoeken van in het begin. Ondertussen ook wel wat extra erbij gehaald, maar ze zijn nog steeds prima.

Hier ook HEMA en hebben 2 jaar terug de oude HEMA handdoeken vervangen… die had ik ooit als student gekocht in 1997 :mrgreen: (13 jaar gebruikt dus).

Gingen en gaan hier op 60 graden in de machine, maar niet in de droger, die hebben we namelijk niet.

De oude waren op zich niet eens af… en worden in de vakantie nog meegenomen :thumbup: .

Maar blauw/wit gestreept was niet meer ons ding en eerlijk is eerlijk… wit was niet niet meer helemaal wit, maar grauwig.

Mijn moeder heeft ze ook van de HEMA en gooit ze wel in de droger… na een jaar of 8 waren ze bij haar wel af/ erg dun.

@Tamma wrote:

@Wawa wrote:
@Tamma wrote:

Onze handdoeken worden ook altijd op 60 graden gewassen en gaan in de droger. We zijn nu ruim 9 jaar getrouwd, en ik gebruik nog steeds de handdoeken van in het begin. Ondertussen ook wel wat extra erbij gehaald, maar ze zijn nog steeds prima.

Super om te horen. Ik heb handdoeken van de V&D die nu 12 jaar oud zijn en handdoeken van C1000 actie die nu 6 jaar oud zijn. Die van de V&D gaan nu rafelen. Vandaar dat ik nieuwe wil. Dan ga ik denk ik voor HEMA. Ik ga vast op de site kijken

HEMA heeft geregeld 3+1 gratis op hun handdoeken… vaak ook begin van het nieuwe jaar, dus met een beetje mazzel nu ook :thumbup:

@mamaMarije wrote:

HEMA heeft geregeld 3+1 gratis op hun handdoeken… vaak ook begin van het nieuwe jaar, dus met een beetje mazzel nu ook :thumbup:

Tot wanneer is de actie?

Ik heb witte van de Hema. Ik was ze altijd op 95 graden en ze gaan in de droger. Ze zien er nog goed uit. Ik heb ook wel eens grijze van de Hema gehad die dezelfde behandeling ondergingen en die verkleurden tot een vies kleurtje bruin. Daarom nu dus de witte :smiley:

Ik heb een maand noodgedwongen zonder droger gedaan en toen vond ik ze wel heel dun. Maar nu ze weer in de droger zijn. Geweest zijn ze weer goed.

Hier van alles, maar vind ikea toch het fijnst :thumbup:

@Wawa wrote:

@mamaMarije wrote:

Tot wanneer is de actie?

vorige week in ieder geval, want toen heb ik ook handoeken gekocht bij de hema.

Maar volgens mij duren de acties maar een week bij hema.

Hier begonnen met die van de V&D, die zijn, behalve de kleur, nog bijna net zo mooi als toen ik ze 6 jaar terug kocht.

Nu ook wat van de Hema, maar die vind ik na veel wassen echt dun worden. Nu vind ik dat geen probleem, want ik hou helemaal niet van dikke, zachte handdoeken, maar als je daar wel van houdt, dan zou ik niet zo snel voor de Hema handdoeken gaan.

Ikea heb ik ook, maar die worden nog dunner (al heb ik waarschijnlijk wel de goedkoopste meegenomen van daar, dus misschien zijn de duurdere wel mooier)

Hier ook V&D handdoeken :thumbup: en die gaan ook al wat jaartjes mee en zijn nog heel dik en zacht.

Ik heb de ervaring dat V&D handdoeken mooier en dikker blijven dan die van de Hema. Heb ze nu 10 jaar en ze zijn nog prima :thumbup:

Hangt volgens mij ook wel af van welke je van de HEMA koopt.

Volgens mij heb je daar keuze uit twee merken.

Hier hebben wij eigenlijk alles door elkaar (Wibra, Action, HEMA, V&D en IKEA).

Maar ik merk wel dat ik die van de HEMA toch het fijnste vind.

Het hoeft er voor mij niet echt mooi uit te zien, als ze maar lekker en goed afdrogen.

Kreeg net de folder van hema binnen via mail en daar staan handdoeken in 3+1 gratis

Hier ook van alles wat,maar die van de hema blijven wel heel goed.

Dan denk ik dat ik toch maar voor de HEMA ga.