nieuwe handdoeken

ik heb van ikea die blijven erg goed maar zijn niet dik. verder handdoeken van de action die vind ik heerlijk dik en blijven zeker goed

hema vind ik juist geen fijne handdoeken ondanks herhaaldelijk heet wassen drogen ze niet goed af.

Hier ook Hema :thumbup:

Hier ook Hema en dan de tussenmaat. Geen kleine handdoek maar ook geen badlaken.

Wij hebben 12 zwarte en 12 witte opgerold in de kast liggen.

Ik heb spijt van de zwarte want die laten stofjes op je lichaam achter bij het afdrogen en omdat ik na het douchen altijd mijn lenzen uit doe, moet ik eerst mijn handen wassen :?

Bovendien zorgt het op de badkamer voor extra stof.

De witte doen dat niet.

Hier ook de tussenmaat van de Hema.

Donker grijs en wit, en ik heb geen last van pluisjes gelukkig!

Ik heb ze nu 3 jaar, en ze zijn nog heerlijk!

Hier v&d dik tevree :inlove: , ik heb ze inmiddels 5 jaar.

hema… superkwaliteit, lekker dik… en krimpen niet…

@Karin2 wrote:

Hier ook Hema en dan de tussenmaat. Geen kleine handdoek maar ook geen badlaken.

Wij hebben 12 zwarte en 12 witte opgerold in de kast liggen.

Ik heb spijt van de zwarte want die laten stofjes op je lichaam achter bij het afdrogen en omdat ik na het douchen altijd mijn lenzen uit doe, moet ik eerst mijn handen wassen :?

Bovendien zorgt het op de badkamer voor extra stof.

De witte doen dat niet.

Ik twijfel nog aan de kleur. Maar hier moet ik dus wel op letten. Thanks

Hema :mrgreen: goed, dik en in d eaanbieding ook nog goed betaalbaar! :thumbup:

Tja… het word eentonig, maar ook hier Hema en dan de maat 70 bij 120 geloof ik dat het is… 50x100 heb ik ook, maar die liggen hier op de stapel “haardrooghanddoeken”

We hebben hier bruin, donkergrijs en ecru… blijven allemaal prima. Sommigen heb ik al 10 jaar en beginnen nu pas kleine slijtplekken aan de randen te krijgen.

om ze goed te laten drogen doe ik ze 1x per half jaar een nachtje weken in azijn en dan wassen op 90 graden… zijn ze weer super.

Hier heb ik ze van de spaaractie van C1000 of (wijlen) Sanders van mijn moeder gekregen. Heerlijke handdoeken maar ja merk is me onbekend.

Hema heb ik een aantal gastendoekjes van (knetterroze) en die blijven wel top ondanks het hete wassen en de droger. Wat Cell eens per half jaar doet met de handdoeken, doe ik met de handdoekenwas en dan gebruik ik dus nooit wasverzachter (enkel voor mijn beddegoed) maar dat vakje vul ik dus met een kopje azijn. Helpt de kleuren vast te houden en met de vochtopname. :thumbup: Daarbij ontvet het dus mocht er nog iets van een restant wasverzachter (dat vervet je wasgoed en ook je machine) dan wordt dat eruit gewassen maar ook nog eens extra eruit gespoeld door de ontvettende azijn. En ja ik doe het dus ook bij alle nieuwe kleding die voor de eerste keer gewassen wordt.