wij willen een nieuwe bank.
of eigenlijk, willen we een bank.
hebben nu alleen maar 3 stoelen, maar beginne het lekker bankhangen te missen.
ons huis is niet heel groot, dus kunnen maar 1 driezitsbank kwijt,
maar goed, dan hebben we toch een bank
aangezien we er niet al te veel geld aan uit willen geven, kwamen we terecht bij seats and sofa’s en ikea.
maar nu twijfel ik waar we naartoe zullen gaan…
dus dacht: hier maar eens ervaringen vragen!
zeker een leuk vooruitzicht! en bedankt voor je linkje. ga eens even lezen
Ik heb nog nooit iets postiefs gehoord over Seats and Sofa’s, dus ik zou daar zeker niet heen gaan.
Ikea…
Ik lees nog wel eens op het Tros Radar forum en ook daar alleen maar negatieve dingen over Seats & Sofas.
Onze eerste bank was van S en S en nu 1 van Ikea. Ik zeg: Ikea :thumbup:
ikea
@Elka wrote:
Ik heb nog nooit iets postiefs gehoord over Seats and Sofa’s, dus ik zou daar zeker niet heen gaan.
same here…
@Madre wrote:
@Elka wrote:Ik heb nog nooit iets postiefs gehoord over Seats and Sofa’s, dus ik zou daar zeker niet heen gaan.
same here…
hier sluit ik me ook bij aan S & S :thumbdown:
Absoluut ikea.
Hub heeft 1 dag proefgedraaid bij S&S, en hij is voortijdig weggelopen.
Wat een piepzaak :thumbdown:
Als je een bank van 300 koopt dan weet je dat je er niet heel lang mee doet, maar als je bij S&S een bank van 5000 euro koopt dan is de service ook heel erg slecht net als de kwaliteit.
lekker naar de ikea zou ik zeggen!
Absoluut zeker weten Ikea!! Geen seats&sofa’s doen. Dat zit 1 jaar goed en dan is het prut!! Goedkoop rotspul is dat!!
absoluut ikea!
absoluut ikea!
Nou, dat lijkt me duidelijk :mrgreen:
haha inderdaad
echter komt hub net: zullen we vanavond even naar leen bakker gaan? kunnen we daar ook meteen kijken voor een bank…
Dan hier het eerste positieve bericht over seats and sofas
wij hebben er wel 1 van Seats and Sofas, omdat ik perse een bepaalde kleur bank wilde, en ik vind de keus qua kleuren bij Ikea erg minimaal.
Wij wilden sowieso goedkope banken, omdat ik stof wil, en die vast zo vies zijn. Dan kan ik tenminste over niet al te veel jaar weer nieuwe kopen.
We hebben wel de duurste prijsklasse qua stof van s en s, maar tot nu toe doen ze het prima. en ze staan nu bijna een jaar.
Wat ik aan Ikea weer veel handiger vind, zijn de wasbare hoezen.
Dus als de kleur me niet uitmaakte ging ik naar Ikea, maar omdat ik wel perse iets wilde, heb ik toch voor seats and sofas gekozen, die hebben enorm veel keus qua kleur.
Ik stem ook wel voor IKEA hoor, is leuker shoppen. Maar ik heb ook een bankstel van S&S gehad, geen prob hoor. Jarenlang plezier van gehad totdat zoontje lief besoot erin te snijden met een stanley mes. Dat was de enige reden waarom ik em weg heb gedaan. (mn bank he niet t zoontje :lol: )
100% Ikea! :thumbup:
Ikea :thumbup:
Wij hebben al 7 jaar dezelfde ektorp 3 zits en we hadden er ook 2 ektorp stoelen bij (nu nog 1), wat een héérlijke bank!!
Ideaal de wasbare hoes en iedereen die hier komt zit altijd heerlijk op onze bank. Wij willen nu een hoekbank, 2 keer raden welke
De kwaliteit is ook prima, de kussens zijn zeker niet doorgezakt, ik ben alleen door de leuning van de stoel gezakt, maar dat lag meer aan mij dan aan de stoel :oops: