nieuwe bank: ikea of seats and sofa's?

@Gemmama wrote:

Ikea :thumbup:

Wij hebben al 7 jaar dezelfde ektorp 3 zits en we hadden er ook 2 ektorp stoelen bij (nu nog 1), wat een héérlijke bank!!

Ideaal de wasbare hoes en iedereen die hier komt zit altijd heerlijk op onze bank. Wij willen nu een hoekbank, 2 keer raden welke :wink:

De kwaliteit is ook prima, de kussens zijn zeker niet doorgezakt, ik ben alleen door de leuning van de stoel gezakt, maar dat lag meer aan mij dan aan de stoel :oops:

welke kleur hoes heb je om je 3 zits :stuck_out_tongue: ben nog op zoek naar een idemo beige :mrgreen: (zie ergens mijn mp frustratie topic in de huiskamer)

@mamaMarije wrote:

@Gemmama wrote:

Wij hebben al 7 jaar dezelfde ektorp 3 zits en we hadden er ook 2 ektorp stoelen bij (nu nog 1), wat een héérlijke bank!!

Ideaal de wasbare hoes en iedereen die hier komt zit altijd heerlijk op onze bank. Wij willen nu een hoekbank, 2 keer raden welke :wink:

De kwaliteit is ook prima, de kussens zijn zeker niet doorgezakt, ik ben alleen door de leuning van de stoel gezakt, maar dat lag meer aan mij dan aan de stoel :oops:

welke kleur hoes heb je om je 3 zits :stuck_out_tongue: ben nog op zoek naar een idemo beige :mrgreen: (zie ergens mijn mp frustratie topic in de huiskamer)

Idemo beige :shifty: En een zwarte…maar zwart is niet aan te raden met snotterige neusjes en kleverige monsters in je huis :angel:

Je mag de hele bank wel overnemen hoor :angel:

@Gemmama wrote:

@mamaMarije wrote:
@Gemmama wrote:

Idemo beige :shifty: En een zwarte…maar zwart is niet aan te raden met snotterige neusjes en kleverige monsters in je huis :angel:

Je mag de hele bank wel overnemen hoor :angel:

wil wel graag een nieuwe bank, maar mocht er tegen de tijd dat jullie een hoekbank kopen te praten zijn over die hoes… dan hou ik me heel erg aanbevolen :thumbup:

(mits die niet van gaten aan elkaar hangt dan :lol: )

Zwart zou hier sowieso te donker worden (ze hebben wel een hele mooie kleur grijs nu nieuw in het assortiment… tenminste… die vind ik wel mooi, alleen dat is ook nog aan de donkere kant hier in huis helaas).

Ik zal het even met mijn man bespreken. Ik heb die grijze gezien, mooi idd!! Maar ik vind ze wel duur hoor, die hoekbanken nieuw!!

Onze hoes is nog prima, ja hij zal verkleurd zijn na al die jaren, maar geen gaten.

Ik zal aan je denken als we hem weg doen!

Onderaan een linkje naar een topic zijn over seats and sofa’s. Niet echt heel positief. Garantie tot aan de deur, slechte kwaliteit en op provisiebasis werkend personeel. Ik zou voor Ikea gaan, veel banken hebben daar toch langer garantie, er zijn diverse modellen waar je een losse hoes over kan kopen, zodat je kan wisselen.

Wel een leuk vooruitzicht, wat nieuws in je woonkamer. :smiley:

seatsandsofa’s