Mijn vk was ook jong en had ook geen kinderen en mijn gyn was op leeftijd, maar ook zonder kinderen … en ik heb geen seconde getwijfeld aan hun deskundigheid en hun inlevingsvermogen was meer dan goed.
En daar laat ik het bij.
Welkom hier!
@kimros wrote:
@ingemamavan2 wrote:Owww ja hoe voel je dat???nu een streep onder (ik vind het al een aardig heen en weer gezeur worden zoals ik het lees)
Wekom kim !!!!!!!!!!!!!!
Ik wens je al vast veel plezier hier en suc6 met al het werk hier !
Wat doe je zoal naast kok ?
Hobbie's ?
Vriend/man ?
Huisdieren ??
Genoeg lol in je leven ?
Groetjes !!
Hi!
Ik ben gek op fotograferen, leuke dingen doen met vrienden, koken, reizen en genieten. Ik ga het liefst elk jaar een paar keer op vakantie. Daar kan ik zo van genieten. En dan niet elk jaar naar hetzelfde maar elke keer een nieuwe plek. Deze zomer zijn we gaan rondreizen in Florida. Wat een prachtige reis was dat :mrgreen:
Ik heb al 6 jaar vriend. Maar ik ben nog steeds erg gek op hem. Wij gaan zeker trouwen en kindjes krijgen, dat voel ik gewoon :wink:
We wonen sinds 1,5 jaar samen in een koophuis in Almere. Daar gaat trouwens ook een groot deel van mijn tijd naar toe. Huishouden :think:
Hij helpt gelukkig wel!
Daarnaast hebben we één kat. Een heel lief rood monster. Hij heet Cooper. Het is zo'n lief beestje en echt een beetje gek. Zo ligt hij bijvoorbeeld altijd op zijn rug met zijn armen langs zijn oren :inlove:
Al met al heb ik ontzettend veel lol in mijn leven en ben ik erg gelukkig.
Groetjes!
Grappig dat je dat kan voelen. :oops: Ik neem aan dat het kindjes krijgen gewoon een grote wens is voor de toekomst.
@Nefarious wrote:
@ariel wrote:Weet je… tuurlijk heeft Ruud waarschijnlijk ook eerst weerstand gehad. Alleen forum was toen kleiner en gemoederlijker.Kim, welkom!
Volgens mij heeft Ruud geen kinderen en is ook nog eens man. Hij heeft zich jaren lang prima kunnen inleven in onze vrouwenproblemen, zwangerschap, baby, dreumes, kleuter en basisschool kids. Daarnaast heb ik altijd gedacht dat hij een ict achergrond had. Ik denk dat iemand die fulltime bezig is met het schrijven van kind en zwangerschap gerelateerde artikelen zich prima kan inleven in al onze topics Het maakt denk ik niet uit of iemand zelf moeder, vrouw of zwanger is. Zolang je je maar goed kunt verplaatsen in iemand of situatie en op de juiste plaats info zoekt.
Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant…Had Ruud dan helemaal geen enkele weerstand meegemaakt in zijn eerste paar weken op KoK? Hij is natuurlijk mee gegroeit met de meeste dames hier. Maar het lijkt me niet dat hij meteen van dag 1 met open armen en geen enkele twijfel ontvangen werd…
Ik kan me ergens wel vinden in de reactie van gab. Mij lijkt het me nl moeilijk om de mening van iemand van 21 zonder kinderen of kinderwens echt aan te nemen als het juist om die zaken gaat.
Dat is geen beoordeling, maar een persoonlijke mening.
Maar goed. De ervaring in dit geval komt dus van een moeder, en de tekst van Kim?
Ruud kwam van wat ik weet vrij rustig binnen.
Kim daarintegen komt binnen en heeft binnen 4 berichten al mensen tegen zich in het harnas gejaagt. :think:
Niet erg slim op zo een groot forum als KOK.
Maar ja dat is mijn mening
Hey Kim,
(sorry, een beetje laat… :oops: )
Van harte welkom meid!!
Veel veel plezier en succes!!!
(zal niet altijd meevallen )
@Jannigje wrote:
@kimros wrote:@ingemamavan2 wrote:Owww ja hoe voel je dat???nu een streep onder (ik vind het al een aardig heen en weer gezeur worden zoals ik het lees)
Wekom kim !!!!!!!!!!!!!!
Ik wens je al vast veel plezier hier en suc6 met al het werk hier !
Wat doe je zoal naast kok ?
Hobbie's ?
Vriend/man ?
Huisdieren ??
Genoeg lol in je leven ?
Groetjes !!
Hi!
Ik ben gek op fotograferen, leuke dingen doen met vrienden, koken, reizen en genieten. Ik ga het liefst elk jaar een paar keer op vakantie. Daar kan ik zo van genieten. En dan niet elk jaar naar hetzelfde maar elke keer een nieuwe plek. Deze zomer zijn we gaan rondreizen in Florida. Wat een prachtige reis was dat :mrgreen:
Ik heb al 6 jaar vriend. Maar ik ben nog steeds erg gek op hem. Wij gaan zeker trouwen en kindjes krijgen, dat voel ik gewoon :wink:
We wonen sinds 1,5 jaar samen in een koophuis in Almere. Daar gaat trouwens ook een groot deel van mijn tijd naar toe. Huishouden :think:
Hij helpt gelukkig wel!
Daarnaast hebben we één kat. Een heel lief rood monster. Hij heet Cooper. Het is zo'n lief beestje en echt een beetje gek. Zo ligt hij bijvoorbeeld altijd op zijn rug met zijn armen langs zijn oren :inlove:
Al met al heb ik ontzettend veel lol in mijn leven en ben ik erg gelukkig.
Groetjes!
Grappig dat je dat kan voelen. :oops: Ik neem aan dat het kindjes krijgen gewoon een grote wens is voor de toekomst.
Inderdaad, helemaal gelijk :)
@Greetje14 wrote:
Hey Kim,
(sorry, een beetje laat… :oops: )
Van harte welkom meid!!
Veel veel plezier en succes!!!
(zal niet altijd meevallen )
Dank je!
had je mijn vraag nog gezien??
@fiep klophout wrote:
had je mijn vraag nog gezien??
Nee sorry. Misschien gemist? Ik keek even terug en zie jouw bericht wel, maar er staat geen vraag in. Maar stel hem anders nogmaals dan antwoord ik.
@Jannigje wrote:
@Nefarious wrote:@ariel wrote:Weet je… tuurlijk heeft Ruud waarschijnlijk ook eerst weerstand gehad. Alleen forum was toen kleiner en gemoederlijker.Kim, welkom!
Volgens mij heeft Ruud geen kinderen en is ook nog eens man. Hij heeft zich jaren lang prima kunnen inleven in onze vrouwenproblemen, zwangerschap, baby, dreumes, kleuter en basisschool kids. Daarnaast heb ik altijd gedacht dat hij een ict achergrond had. Ik denk dat iemand die fulltime bezig is met het schrijven van kind en zwangerschap gerelateerde artikelen zich prima kan inleven in al onze topics Het maakt denk ik niet uit of iemand zelf moeder, vrouw of zwanger is. Zolang je je maar goed kunt verplaatsen in iemand of situatie en op de juiste plaats info zoekt.
Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant…Had Ruud dan helemaal geen enkele weerstand meegemaakt in zijn eerste paar weken op KoK? Hij is natuurlijk mee gegroeit met de meeste dames hier. Maar het lijkt me niet dat hij meteen van dag 1 met open armen en geen enkele twijfel ontvangen werd…
Ik kan me ergens wel vinden in de reactie van gab. Mij lijkt het me nl moeilijk om de mening van iemand van 21 zonder kinderen of kinderwens echt aan te nemen als het juist om die zaken gaat.
Dat is geen beoordeling, maar een persoonlijke mening.
Maar goed. De ervaring in dit geval komt dus van een moeder, en de tekst van Kim?
Ruud kwam van wat ik weet vrij rustig binnen.
Kim daarintegen komt binnen en heeft binnen 4 berichten al mensen tegen zich in het harnas gejaagt. :think:
Niet erg slim op zo een groot forum als KOK.
Maar ja dat is mijn mening
Laten we zeggen opstartprobleempjes. Iedereen is ook niet even aardig tegen mij. Maar daar gaat het niet om. Ik kan Ruud niet voor jullie terughalen, jullie zullen het echt met mij moeten doen. Laten we het met zijn alle gewoon gezellig maken. :thumbup:
@fiep klophout wrote:
wat ik me nog zomaar even afvraag (uh en waarvan ik hoop dat het niet als een aanval of weet ik veel wat gezien wordt :shifty: ): kok heeft tot nu toe altijd een behoorlijk pro-bv-boodschap uitgestraald. Is dat iets wat van hogere hand is opgelegd, of is dat een ‘voorkeur’ van het team? Maw, zal daarin nog iets kunnen veranderen nu het team veranderd is?
ik zie toch wel een vraag, met vraagtekens notabene.
@fiep klophout wrote:
@fiep klophout wrote:wat ik me nog zomaar even afvraag (uh en waarvan ik hoop dat het niet als een aanval of weet ik veel wat gezien wordt :shifty: ): kok heeft tot nu toe altijd een behoorlijk pro-bv-boodschap uitgestraald. Is dat iets wat van hogere hand is opgelegd, of is dat een ‘voorkeur’ van het team? Maw, zal daarin nog iets kunnen veranderen nu het team veranderd is?
ik zie toch wel een vraag, met vraagtekens notabene.
Oeps :oops: Kindje op Komst blijft pro borstvoeding. Dit veranderd niet omdat het team veranderd is. Dit is niet vanuit hogere hand opgelegd. p.s het wordt zeker niet als aanval gezien
Ik kom niet zo veel met op het forum, buiten het shoptopic om, dus heb geheel gemist dat Ruud weg is en er een nieuwe modie is…
Welkom aan Kim!
Maar hallo he, dames! Wat maken jullie het een nieuweling moeilijk!!!???
Nav het welkomsttopic ben ik even gaan kijken naar de berichten van Kim en zie hier en daar op het forum echt alleen maar azijnpissers die Kim even het gevoel komen geven van ‘het forum is van ons en jij bent eigenlijk niet welkom want je hebt geen idee waar je over praat’
men men men, ik schaam me zelfs beetje voor mijn medevrouwen… Doen jullie ook zo tegen nieuwe mensen in je omgeving op bijv sport, school of werk? Hoop het niet zeg…
pffff dikke :thumbdown: voor een aantal KOK forumleden
@jet wrote:
Ik wil hier even op reageren zonder een discussie aan te gaan. En alleen vanuit mezelf te spreken.
Ik vind het echt niet erg dat er een nieuwe Modie is. Vind het alleen erg dat het inleefvermogen van Kim naar mijn idee echt op dat moment tekortschoot.
Een zin neerzetten die mij echt steekt. Misschien ook omdat ik er net weer een mislukte ICSIpoging op het zitten, dat het mij meer steekt.
Ik had het er even moeilijk mee dus geef mijn commentaar erop.
@Jannigje wrote:
@jet wrote:
Ik wil hier even op reageren zonder een discussie aan te gaan. En alleen vanuit mezelf te spreken.
Ik vind het echt niet erg dat er een nieuwe Modie is. Vind het alleen erg dat het inleefvermogen van Kim naar mijn idee echt op dat moment tekortschoot.
Een zin neerzetten die mij echt steekt. Misschien ook omdat ik er net weer een mislukte ICSIpoging op het zitten, dat het mij meer steekt.
Ik had het er even moeilijk mee dus geef mijn commentaar erop.
Wat rot dat je ICSI poging niet gelukt is Hopelijk lukt het binnenkort wel. Het was niet mijn bedoeling om iets te zeggen waarvan het rot zou overkomen. Veel geluk voor de toekomst
Zie ik nu dat Ruud terug is en Kim alweer weg??? :think: :think: :think:
Als Site Admin dan natuurlijk
@mamy wrote:
Zie ik nu dat Ruud terug is en Kim alweer weg??? :think: :think: :think:
Als Site Admin dan natuurlijk
dat viel mij toen straks ook al op
In verband met de drukte rond de nieuwe site gaat Kim zich daar voornamelijk mee bezig houden.
Kim zal hier wel berichten plaatsen maar heeft haar rechten met ingang van nu tijdelijk aan Ruud afgestaan.
Hij is er dus weer, in elk geval tijdelijk.
Het klinkt misschien wat onrustig maar voor nu is dat de beste oplossing.
Ik zal de topictitel even aanpassen zodat iedereen op de hoogte is.
Ja onrustig inderdaad, en verwarrend ook wel denk ik…
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mij niet zó bezig hou met wie admin, mod of gewoon lid is. Je bent allemaal gewoon een deel van kok.
En verwarrend, nee, alsof ik dagelijks moet weten wie hier de beheerder is waar ik mij tot moet wenden. Het is duidelijk dat het nu weer even zo is. Prima hoor.
Sorry, maar op deze manier vind ik het maar een raar verhaal worden en komt het ongeloofwaardig over dat dat weer een reden is voor ‘tijdelijke’ switch :think:
Normaal ben ik iemand die me met zo min mogelijk zaken probeer te bemoeien, maar wilde even melden dat ik dit vreemd vind en vooral, onduidelijk (ik begrijp wat er gedaan wordt, maar de reden tot alles niet)
Je moet niet eerst een nieuwe introduceren en dan een weekje later dat weer terug wisselen met een verhaal dat het op ander front toch wat druk is…dat hadden jullie anders vast van te voren ook kunnen inzien…of ben ik nu wartaal aan het uitslaan? :eh:
Impulsief schrijven van mij hoor… verder boeit t me niet wie de zaak ‘regeld’ als het forum maar zo blijft