Nieuwe administrator (update blz. 7)

@mama van anne wrote:

Sorry, maar op deze manier vind ik het maar een raar verhaal worden en komt het ongeloofwaardig over dat dat weer een reden is voor ‘tijdelijke’ switch :think:

Normaal ben ik iemand die me met zo min mogelijk zaken probeer te bemoeien, maar wilde even melden dat ik dit vreemd vind en vooral, onduidelijk (ik begrijp wat er gedaan wordt, maar de reden tot alles niet)

Je moet niet eerst een nieuwe introduceren en dan een weekje later dat weer terug wisselen met een verhaal dat het op ander front toch wat druk is…dat hadden jullie anders vast van te voren ook kunnen inzien…of ben ik nu wartaal aan het uitslaan? :eh:

Nee hoor, ik vind da tje het keurig verwoord, dit bedoelde ik dus ook en ik kwam alleen niet zo goed op het scherm uit mijn woorden!

De feiten zijn zoals deze verteld zijn. Kim is drukker met de migratie naar de nieuwe site dan gepland.

That’s it nothing more nothing less.

Gelukkig kunnen jullie het in het team zo oplossen :thumbup: Enne het is gelukkig nu wel voor iedereen duidelijk dat je niet bij Cell woont, Ruud :mrgreen:

Zal ik dat maar weer weghalen dan hè. :mrgreen:

Nee joh!

@Matsjo wrote:

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mij niet zó bezig hou met wie admin, mod of gewoon lid is. Je bent allemaal gewoon een deel van kok.

En verwarrend, nee, alsof ik dagelijks moet weten wie hier de beheerder is waar ik mij tot moet wenden. Het is duidelijk dat het nu weer even zo is. Prima hoor.

idem, er zijn landen -en ik noem geen namen maar het begint met een b- waar ze heel wat langer al zonder bestuur zitten, en zelfs daar redden ze het prima.

Ik denk zelfs dat de wereld niet zou vergaan als er even ook geen enkele modies bekend waren :wink:

@fiep klophout wrote:

@Matsjo wrote:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mij niet zó bezig hou met wie admin, mod of gewoon lid is. Je bent allemaal gewoon een deel van kok.

En verwarrend, nee, alsof ik dagelijks moet weten wie hier de beheerder is waar ik mij tot moet wenden. Het is duidelijk dat het nu weer even zo is. Prima hoor.

idem, er zijn landen -en ik noem geen namen maar het begint met een b- waar ze heel wat langer al zonder bestuur zitten, en zelfs daar redden ze het prima.

Ik denk zelfs dat de wereld niet zou vergaan als er even ook geen enkele modies bekend waren :wink:

Nee, zó erg is het nog niet gesteld met ons :mrgreen: ook deze zware tijd op kok gaan we doorkomen! Ik voel het!!

Wat is er gebeurd waardoor Kimros geen admin is en Ruud dan weer wel? :think:

Dat staat dus op pagina 7 :slight_smile:

Thanks… :slight_smile:

Oh, ik heb je nog helemaal geen welkom geheten, shame on me :oops:

Nou bij deze dan, Kim welkom en veel succes en plezier hier!!