Nieuwe administrator (update blz. 7)

@Mariiyelle wrote:

@hedwich wrote:
@Mariiyelle wrote:
@ariel wrote:
Kim, welkom!

Volgens mij heeft Ruud geen kinderen en is ook nog eens man.

Volgens mij heeft ie er 4… Toch? :think:

in de war met de ruud van cell ??

of je moet zijn vissen als kinds rekenen, dan heeft hij er wel meer :lol:

Jah… Of is dat geen Ruud van Cell?
haha dat zelfs in het post-ruud-tijdperk die vergissing nog wordt gemaakt :mrgreen:

Dat had ik al die tijd van wel geweten… Dan weet ik dat nu :mrgreen:

@kimros wrote:

@Ninanien wrote:
@kimros wrote:
@Gab wrote:
Dus redactionele stukken worden herschreven op basis van ?

(andere informatie bronnen?)

Niks tegen jou,

maar ik zou persoonlijk liever iets lezen, met iemand met ervaring, of deskundig is op het gebied van zwangerschap, kinderen, dan iemand die alleen een text redacteur is, geen kinderen/ervaring heeft…

Of zeg ik nu heel iets stoms ?? :wink:

Wat mij betreft wel ja :wink: .

Oeh. Pittig…

We proberen je te leren kennen denk ik en het is voor iedereen wat aftasten, maar om nou te zeggen dat iemand iets stoms zegt is misschien wat kort door de bocht? Of zeg ik nu iets heel raars.

Maar goed, wat mij betreft geen aanval, wel nieuwsgierig en geïnteresseerd. Als ik terugdenk aan vroegâh :mrgreen: toen ik 21 was had ik dit echt niet gekund hoor, over kinderen/zwangerschappen schrijven etc.

Succes met de workload en de vele vragen hier!

Hoi Ninanien,

Pittige antwoorden, komen op pittige vragen. Iedereen mag vinden wat hij of zij vindt. Ik vind het alleen wat mij betreft wel een stomme opmerking (kort door de bocht en snel oordelen). Zoals Ariel aangeeft, vind ik een opgeleide journalist wel degelijk deskundig. Ik heb hiervoor ook voor een tijdschrift voor ouders van jonge kinderen gewerkt dus ik weet wel degelijk van het onderwerp af. Daarnaast werk ik voor KOK samen met een team van moeders en deskundigen. Ik vind het dus eerder kort door de bocht om zo snel te oordelen over mij.

Ik zie het ook niet als een aanval en ik ben bereid al jullie vragen te beantwoorden, maar ik vind dat jullie mensen wel een kans moeten geven.

Groetjes :slight_smile:

Ik stel je deskundigheid ook niet ter discussie. Ik vraag me oprecht af, uit belangstelling en interesse hoe je je inleeft. Meer niet. Ik vond en vind je reactie pittig en eigenlijk een beetje onprofessioneel overkomen, sorry. Ben bang dat je het niet makkelijk gaat krijgen hier in de pittige discussies die er regelmatig gevoerd worden als je op deze manier reageert. Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk uitleg. Voel me nu ook genoodzaakt om alles heel omslachtig uit te leggen, omdat anders mijn reactie wellicht ook als stom bestempeld gaat worden.

Wij hebben tijd nodig om jou te leren kennen, ik hoop dat je ook de tijd en moeite neemt om ons te leren kennen.

oh en for the record, ik spreek als ervaringsdeskundige. :mrgreen: Ben hier lang moderator geweest en heb ook periodes gehad dat ik best fel kon reageren. En daarmee maakte ik het voor mezelf en de gebruikers niet makkelijker. Beschouw het als een vriendelijk bedoelde tip. Meer niet :wink:

Sorry, maar ik weet niet hoe het is gegaan toen Ruud hier kwam of was of wat dan ook…maar ik persoonlijk snap heel goed dat Kim zich zo voelt en dat mag ze best schrijven. Ik vind het ook niet erg leuk overkomen wat sommigen schrijven en dan had het wellicht door de kokkers waar ik het over heb anders geschreven kunnen worden.

Tuurlijk mag je vragen hoe ze aan haar input komt, maar weet je dat van Ruud ook? Tuurlijk moeten we elkaar leren kennen, maar maak er niet zo n heisa van. Heet Kim welkom stel wat vragen maar blijf niet doorzeuren over het feit dat ze geen ervaring heeft met het zelf krijgen van kinderen.

Lijkt me geen leuke binnenkomst zo.

En nee ik trek geen partij, ik kan me de vragen ook voorstellen, maar als ik het als ‘buitenstaander’ lees krijg ik ook de kriebels. Sorry dames.

Wat mij betreft stoppen we met deze discussie. Jullie hebben kunnen zeggen hoe je erover denkt. Ik heb mijn antwoord gegeven. Ninanien fijn dat je mij deze tip geeft (ik houd het in mijn achterhoofd). Met dit onderwerp ben ik klaar, maar uiteraard mogen jullie mij wel andere dingen vragen. Ik zal proberen om overal antwoord op te geven. Geef mensen eerst een kans voordat je oordeelt. Dat is mijn tip :wink:

Ik heb helemaal niet een oordeel geplaatst,

maar puur mijn gevoel mening gezegd…

En niet gebaseerd op iemand,

alleen puur dat ik liever informatie lees van een deskundige…

Zo raar is dat toch niet ?

Even mijn persoonlijke achtergrond:

Ik heb zelf mee KOK geholpen, ontworpen ect, met Sandra

(bijna 11 jaar geleden),

en toen werd alle informatie echt door verloskundige, gyn, gecontroleerd,

Zelfs een CB.Bureau, kraamzorg ect.

Zodat we zeker waren dat er juist geen verkeerde med. informatie verstrekt zou worden, zeker met een site met zoveel bezoekers/lezers…

En iedereen gaat ervan uit dat idd. alles wat je leest op het WWW klopt.

(helaas is dit dus niet zo)

En dat werd in het eerste stukje niet vermeld,

logisch dat ik dan denk, van hey ik mis de deskundigheid,

en ik verwacht dan eigenlijk niet een oordeel terug, maar een soort gelijkwaardige uitleg?.. :think:

En ik heb Kim netjes welkom gezegd, niet wetende van de rest…

Liever geen discussie, daar heb je een ander topic over,

en nogmaals, ik wens Kim enorm veel succes, en ik weet zeker dat het enorm veel tijd en moeite kost,

om het kippenhok in gareel te houden…

iemand die nog op mijn reactie graag wat kwijt wil, dan via een PB,

want nu is het idd geen leuk voorstel-topic voor Kim…

En nogmaals, helemaal geen persoonlijke aanval !

KOK is gewoon de beste, en zonder KOK was ik niet zo’n goede mama geweest, en met lief en leed gedeeld… :thumbup:

Edit…

Kim ik was lang aan het typen om de juiste woorden te vinden,

jouw bovenstaande post, was je eerder mee, en je hebt gelijk… het moet leuk blijven…

Ik snap het volkomen. Nogmaals alle informatie op KOK klopt. Deze informatie wordt inderdaad samengesteld door moeders en deskundigen. Daar hoeven jullie niet bang voor te zijn. Daarbij blijft bestaande KOK informatie die klopt, gewoon bestaan.

Ik waardeer je bericht enorm. En ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent op de betrouwbaarheid van de KOK info. Niet alle info op het WWW is kloppend. Dat wist je denk ik wel. Wij van KOK proberen uiteraard alles zo betrouwbaar mogelijk aan jullie te presenteren. Daar kunnen jullie vanuit gaan.

Ik ben voor vandaag volledig volgeboekt met afspraken. Dus ik zeg iedereen vast een fijn weekend.

Groetjes en geniet van de zon :slight_smile:

welkom Kim, en heel veel plezier en succes! :slight_smile:

wat ik me nog zomaar even afvraag (uh en waarvan ik hoop dat het niet als een aanval of weet ik veel wat gezien wordt :shifty: ): kok heeft tot nu toe altijd een behoorlijk pro-bv-boodschap uitgestraald. Is dat iets wat van hogere hand is opgelegd, of is dat een ‘voorkeur’ van het team? Maw, zal daarin nog iets kunnen veranderen nu het team veranderd is?

welkom!!

@kimros wrote:

Wat mij betreft stoppen we met deze discussie. Jullie hebben kunnen zeggen hoe je erover denkt. Ik heb mijn antwoord gegeven. Ninanien fijn dat je mij deze tip geeft (ik houd het in mijn achterhoofd). Met dit onderwerp ben ik klaar, maar uiteraard mogen jullie mij wel andere dingen vragen. Ik zal proberen om overal antwoord op te geven. Geef mensen eerst een kans voordat je oordeelt. Dat is mijn tip :wink:

Is dit nu aan mij gericht? Die laatste zin? :think:

@Ninanien wrote:

@kimros wrote:

Is dit nu aan mij gericht? Die laatste zin? :think:

Nee dit bedoel ik in het algemeen. Helemaal niet specifiek aan jou gericht. Fijn weekend! :slight_smile:

Ah! Fijn dat je het even zegt. Kon het al niet plaatsen :slight_smile:

Fijn weekend!

@ariel wrote:

Kim, welkom!

Volgens mij heeft Ruud geen kinderen en is ook nog eens man. Hij heeft zich jaren lang prima kunnen inleven in onze vrouwenproblemen, zwangerschap, baby, dreumes, kleuter en basisschool kids. Daarnaast heb ik altijd gedacht dat hij een ict achergrond had. Ik denk dat iemand die fulltime bezig is met het schrijven van kind en zwangerschap gerelateerde artikelen zich prima kan inleven in al onze topics :smiley: Het maakt denk ik niet uit of iemand zelf moeder, vrouw of zwanger is. Zolang je je maar goed kunt verplaatsen in iemand of situatie en op de juiste plaats info zoekt.

Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant…Had Ruud dan helemaal geen enkele weerstand meegemaakt in zijn eerste paar weken op KoK? Hij is natuurlijk mee gegroeit met de meeste dames hier. Maar het lijkt me niet dat hij meteen van dag 1 met open armen en geen enkele twijfel ontvangen werd…

Ik kan me ergens wel vinden in de reactie van gab. Mij lijkt het me nl moeilijk om de mening van iemand van 21 zonder kinderen of kinderwens echt aan te nemen als het juist om die zaken gaat.

Dat is geen beoordeling, maar een persoonlijke mening.

Maar goed. De ervaring in dit geval komt dus van een moeder, en de tekst van Kim?

nu een streep onder (ik vind het al een aardig heen en weer gezeur worden zoals ik het lees)

Wekom kim !!!!!!!!!!!!!!

Ik wens je al vast veel plezier hier en suc6 met al het werk hier !

Wat doe je zoal naast kok ?

Hobbie's ?

Vriend/man ?

Huisdieren ??

Genoeg lol in je leven ?

Groetjes !!

@ingemamavan2 wrote:

nu een streep onder (ik vind het al een aardig heen en weer gezeur worden zoals ik het lees)

:-*

@ingemamavan2 wrote:

Wekom kim !!!!!!!!!!!!!!

Hobbie's ?

Vriend/man ?

Huisdieren ??

Genoeg lol in je leven ?

Groetjes !!

Hi!

Ik ben gek op fotograferen, leuke dingen doen met vrienden, koken, reizen en genieten. Ik ga het liefst elk jaar een paar keer op vakantie. Daar kan ik zo van genieten. En dan niet elk jaar naar hetzelfde maar elke keer een nieuwe plek. Deze zomer zijn we gaan rondreizen in Florida. Wat een prachtige reis was dat :mrgreen:

Ik heb al 6 jaar vriend. Maar ik ben nog steeds erg gek op hem. Wij gaan zeker trouwen en kindjes krijgen, dat voel ik gewoon :wink:
We wonen sinds 1,5 jaar samen in een koophuis in Almere. Daar gaat trouwens ook een groot deel van mijn tijd naar toe. Huishouden :think:
Hij helpt gelukkig wel!

Daarnaast hebben we één kat. Een heel lief rood monster. Hij heet Cooper. Het is zo'n lief beestje en echt een beetje gek. Zo ligt hij bijvoorbeeld altijd op zijn rug met zijn armen langs zijn oren :inlove:

Al met al heb ik ontzettend veel lol in mijn leven en ben ik erg gelukkig.

Groetjes!

@ingemamavan2 wrote:

Wekom kim !!!!!!!!!!!!!!

Hobbie's ?

Vriend/man ?

Huisdieren ??

Genoeg lol in je leven ?

Groetjes !!

Ik merk net je handtekening op en mijn zus en ik schelen precies evenveel als jou kindjes in leeftijd. En dat heeft goed uitgepakt. Wij zijn twee handen op één buik. :D

Fotograferen vandaar zoon leuke advar…

Genieten is ook heel belangrijk !!!

Florida lijkt me ook geweldig wij zijn al wel in houston geweest

6 jaar dat is al een aardige tijd komt aardig overeen met mij en mijn man…

ik was ook 15 toen ik hem leerde kennen en nu ben ik 25

trouwen en kindjes zal vast goed komen (alleen de voorbereiding is al super leuk)

Huishouden ja dat kennen we hier ook slurpt altijd tijd en het is nooit klaar helaas…

Leuke naam cooper en grappig hou hij ligt

en lol is erg belangrijk !!!

(hier leverd dat nog wel eens ongelukken op de oudste denkt dat de jongste ook alles kan wat hij kan en de jongste denk dat hij net zo groot is als de oudste en wil alles het zelfde… dus ik hoop dat dat net zo goed komt als jij en je zus)

Fijne avond nog ik ga zo weer aan de slag