Niet op het Forum komen.

@Jippie wrote:

“Gebruikertje pesten”, de voornaamste hobby van de moderators! :roll:

Jammer dat hier meteen vanuit gegaan wordt, terwijl het gewoon een technisch probleem is.

:hug: :-*

@Jippie wrote:

“Gebruikertje pesten”, de voornaamste hobby van de moderators! :roll:

Jammer dat hier meteen vanuit gegaan wordt, terwijl het gewoon een technisch probleem is.

Die opmerking heeft uiteraard wel te maken met een eerdere discussie over reclames.

Ook toen is er door ons aangegeven dat wij als moderators geen invloed hebben op de reclame die getoond wordt op het forum. Het forum is onderdeel van de site Kindje op Komst, zij bepalen wat er gebeurt. Hier hebben wij niks over te zeggen. Dus dan is het logisch dat ook wij niet degene zijn die bepalen of advertenties wel of niet zichtbaar zijn en of adblockers werken of niet. Ik heb niet een knopje waarmee ik reclames plaats en een adblocker aan en uitzet.:wink:

oh, nou, misschien komt het wel door mij dat het is opgelost ? Ik heb namelijk een melding gedaan bij adblock (via ‘probleem op deze pagina rapporteren’) dat hij teveel weghaalde, heb ik om 10 uur vanochtend gedaan. Waarschijnlijk zijn ze daar direct mee aan de slag gegaan. Ik wilde net een oproepje aan jullie doen om het ook te melden, maar het is gewoon al opgelost :thumbup: :thumbup:

Fijn WoLa! :smiley: Ik hoorde van mn vriend dat er een dergelijke optie moest zijn inderdaad, maar ik had geen zin om het uit te zoeken. Maar dat zal inderdaad een verschil gemaakt hebben :slight_smile:

Ohw was dat de reden dat ik gisteren niet op kok kon komen :roll: .

Heb ook adblock er toen opgezet door dat megagrote uitschuif geval, waardoor ik niet normaal kon forummen zonder op dat ding te klikken.