Niet op het Forum komen.

Het klinkt raar/vaag, maar ik kan niet meer op het forum komen via Mozilla.



Ik krijg alleen het volgende te zien:



http://tinypic.com/view.php?pic=347d9qg&s=6



Kent iemand dit probleem?



Heb mijn man al gevraagd wat het is maar die snapt er niks van (en hij is nog wel een IT-er).



Nu zit ik via Windows Internet Explorer op het forum.



Mijn mail en andere forums/website kan ik wel op Mozilla komen. Het is dus echt alleen maar het forum van KOK.

Ik heb PRECIES hetzelfde :eh: :? Zit nu tijdelijk via Google Chrome, maar wil/moet gewoon op Firefox terug.

Alle andere internet pagina’s kunnen inderdaad wel gewoon via Firefox.

Ik hoop dat ik het fout heb, maar ik heb het vermoeden dat dit gebeurt bij mensen met een adblock functie in hun browser. In de browsers waar ik adblock heb, blijft het hele forum wit terwijl ik in chrome incognito (adblock loos) het hele forum kan zien, inclusief irritante reclames aan de zijkant.



Blijkbaar zien de adblockers spontaan het hele forum als reclame, waardoor je het forum alleen nog kunt zien door het uitschakelen van de adblocker.

Ik hoop maar even dat dit niet bewust is gedaan door het beheer… :shifty:

Okew… die laatste zin van Mouse, hmm als dat echt zo zal zijn (vindt ik dat wel erg jammer).

Met de adblocker aan heb ik precies hetzelfde beeld, alleen de balk bovenin en de rest wit. Met de adblocker uit is het wel goed. Het heeft dus met de adblocker te maken. Op andere fora heb ik er echter geen last van.

euch… hier nog één…

deze namiddag, totaal onverwachts, lukte het me evenmin.



ik had fb openstaan en zag Ruud online… hij heeft er ook geen idee van wat er gebeurt.

Hij gaf me de raad om een andere browser te proberen. ik heb in oorsprong firefox staan waarbij het dus niet ging. ik probeerde via internet explorer en tadaaaaaa: geen probleem.



Ook met modie Kimmie ff op fb gechat en zij wist ook van niets !



dus: ik ben zeker dat het niet vanuit de modies komt hoor, waardoor dit niet lukt !



groetjes

Gerda

Klopt, het is de adblock, ik zit er al een hele tijd mee te vechten… :-/

Ik had de adblock en de adblock plus in chrome en ik dacht eerst dat er een conflict was, maar het gebeurt dus bij allebei apart ook. Heel irritant!

Heb ook zo een vermoeden dat het aan adblock ligt, nu ik hem heb gepauzeert kan ik weer op kok komen. Daarvoor niet.

En het was zo ineens, vanmiddag ging alles nog prima.

(Google Chrome, met adblock)

Het is idd de Adblock.



We horen van zelf wel hoe het komt. Maar nu zijn er in ieder geval geen vervelende reclames te zien.

Kwakje Hier moet de adblocker uit, dus ik kan alleen forummen inclusief reclames.

In Internet Explorer zit geen adblocker, toch? Dus daar heb je sowieso advertenties aan de zijkant.

Jippie,

mss domme vraag: maar hoe schakel ik die adblocker uit?

:-*

Gerda

Klopt Jippie.

Bij mij staat hij rechts boven in en als ik daar op druk pauzeer ik hem.

Maar liever zet ik hem gewoon aan, heb hem daarvoor tenslotte geïnstalleerd, snap nou niet waarom ineens een probleem blijkt te zijn…

Gerda Heb je Google Chrome? Dan is het rechts bovenin op het plaatje met drie horizontale streepjes drukken. In het menu naar Instellingen. Vervolgens links op Extensies en dan haal je het vinkje bij Adblocker weg. Dan heb je hem helemaal uitgeschakeld, dus voor alle sites.

jippie, thanks lieverd, maar ik heb firefox. is dat dan hetzelfde ? :oops: :oops: :oops:



(voel me redelijk blond nu hoor :shifty: :silenced: )



xxx

Gerda

aha, nou ik heb dit probleem dus ook. Ben er niet blij mee! Zit nu via IE op Kok…hoop dat er een oplossing voor komt? Ik wil adblock ook niet uitschakelen in firefox…

Gerda Firefox is niet hetzelfde als Google Chrome. Ik zou even bij Opties of Instellingen zoeken. Of misschien heb je wel een symbooltje van een adblocker in beeld, waar je op kunt drukken.

@gerda wrote:

Jippie,

mss domme vraag: maar hoe schakel ik die adblocker uit?

:-*

Gerda




Je gaat naar: Extra, als het goed is zie je dan ergens in een rijtje Adblock Plus staan en dan kun je daar Adblock uitschakelen.

@Kwakje wrote:

@gerda wrote:
Jippie,

mss domme vraag: maar hoe schakel ik die adblocker uit?

:-*

Gerda




Je gaat naar: Extra, als het goed is zie je dan ergens in een rijtje Adblock Plus staan en dan kun je daar Adblock uitschakelen.




Thanks, Kwakje, het ging wel via een grote omweg maar het uitschakelen is gelukt.

dus kan nu terug via gewone weg kokken… (zal er die zijdelingse reclame maar terug moeten bijnemen, vrees ik :think: :hand: :silenced: ).



xxx

Gerda

Ach of het nu via een grote omweg is… maakt het niet uit. :wink: