“Fijn” om te horen dat de mods hier ook last van hebben. Ik was al bang dat dit een actie zou zijn om de gebruikers te dwingen om de adblock uit te schakelen.
Er schijnt een mogelijkheid te zijn om te selecteren wat wel en wat niet reclame is, zodat alsnog alle echte reclames onzichtbaar blijven. Maar zoveel verstand heb ik niet van adblock dat ik weet hoe dat werkt.
Maar gaat dit nog ‘gewoon’ opgelost worden ?
Want het is plotseling gekomen, niet doordat wij zelf als gebruikers iets bewust aan Adblock veranderd hebben.
Als ik hiervoor kon Kokken met Adblock aan, moet dat toch gewoon weer kunnen ? I.p.v. dat we het nu maar uit moeten schakelen ? :shifty:
Ik bedoel, het probleem moet toch niet bij ons gelegd worden als het ware, als het hiervoor ook ‘gewoon’ kon ?
We zijn achter de schermen aan het uitzoeken wat er aan de hand is.
Ik heb geen ad-block,
zie wel reclame, maar het is al een stuk minder…
alleen aan de rechterzijde,
maar dit stoort helemaal niet.
Dat heb ik ook ja… ik heb het toen gedaan omdat er zo’n mega groot reclame ding heel mijn scherm in beslag nam.
Je kon toen niet eens normaal meer op het forum communiceren.
Hoi allemaal,
Ik lees jullie en berichten en begrijp dat het forum niet zichtbaar is. Is dit alleen met Mozilla of ook met andere browsers?
Wij snappen niet wat er sinds gister is veranderd waardoor het forum niet zichtbaar zou zijn. Om het te kunnen oplossen heb ik alleen wel wat informatie nodig. Welke browsers het probleem hebben en of het nog steeds een wit scherm is of dat jullie alweer op het forum kunnen komen?
Ik hoor het graag zodat ik actie kan ondernemen.
Groeten Kim
Ik heb even getest in alle browsers die ik op mijn systeem heb staan (een stuk of 6) en ik heb geen problemen met welke browser dan ook.
Ik heb uiteraard ook geen adblocker.
Het probleem zit dus niet in het forum zit maar in de adblocker. Er zal op korte termijn wel een update van die bewuste adblocker komen waarna het forum ook daarmee weer naar behoren zal functioneren.
De opmerking hierna zal mij vast niet door iedereen in dank worden afgenomen maar ik vind het erg jammer dat bij het “eerste de beste” probleempje weer meteen allerlei complot theoriën gebezigd worden.
Ik werk in mozilla firefox en heb nog steeds geen beeld, alleen het bovenste stukje van het forum, de rest is wit. En ik heb ook adblock plus. Ik heb de registers hiervan doorgekeken maar kan echt niets vinden over het forum wat ik kan uitschakelen.
Is er soms een nieuwe reclame op het forum gezet die dit veroorzaakt?
@kimros wrote:
Hoi allemaal,
Ik lees jullie en berichten en begrijp dat het forum niet zichtbaar is. Is dit alleen met Mozilla of ook met andere browsers?
Wij snappen niet wat er sinds gister is veranderd waardoor het forum niet zichtbaar zou zijn. Om het te kunnen oplossen heb ik alleen wel wat informatie nodig. Welke browsers het probleem hebben en of het nog steeds een wit scherm is of dat jullie alweer op het forum kunnen komen?
Ik hoor het graag zodat ik actie kan ondernemen.
Groeten Kim
Misschien handig om eerst echt alle berichten te lezen? Want bijna iedereen heeft het over dat het te maken heeft met de Adblocker (plus).
Kwakje misschien ook handig om mijn bericht te lezen.
Het probleem ligt dus inderdaad bij de Adblocker en niet bij het forum.
Edit: en om het eea zo goed mogelijk uit te sluiten was de vraag van Kim volledig logisch.
@Ruud wrote:
Kwakje misschien ook handig om mijn bericht te lezen.
Het probleem ligt dus inderdaad bij de Adblocker en niet bij het forum.
Edit: en om het eea zo goed mogelijk uit te sluiten was de vraag van Kim volledig logisch.
Dat zeg ik ook.
Zucht, om die passage ging het mij mij niet.
Nogmaals de reactie van Kim is prima en gericht op het oplossen van een mogelijk probleem een volledig logische vraag.
Bummerdebum zeg, vind het heel vervelend dat ik nu weer in IE moet werken, want vind dat dus helemaal geen fijne browser.
Hopen dat het snel opgelost is door Adblock.
Wat betreft reclames;
Toen ik net wilde inloggen wist ik meteen weer waarom ik adlock erop had gezet… ik had meteen alweer zo’n irritant reclame ding links in beeld die dus over het forum heen komt.
Van die “HOERA u bent onze 1000ste bezoeker, u heeft gewonnen!”
En als ik iets irritant vind is het wel dat men zegt iets te hebben gewonnen terwijl ik niets heb gewonnen
Ruud schreef: De opmerking hierna zal mij vast niet door iedereen in dank worden afgenomen maar ik vind het erg jammer dat bij het "eerste de beste" probleempje weer meteen allerlei complot theoriën gebezigd worden
Dat trof mij gisteren in dit topic dus ook.... net omwille daarom heb ik mijn post van gisteren neergezet . ik hoopte dat ik een tikkeltje mee kon helpen om dà t de kop in te drukken, want dit is niet leuk om te lezen....
Kim, bij mij is het bij firefox. ik heb de adblocker uitgeschakeld en sindsdien lukt het wel om opnieuw op het forum te komen. Via Internet Explorer ging het gisteren ook probleemloos...
ach, het belangrijkste vind ik dat ik opnieuw kà n kokken.
ok, ik zie de zijdelingse reclame nu weer wel (terwijl ik die met een adblocker niet zag), maar daar ga ik me heus niet meer aan ergeren.
Dat grote vlak dat er ooit was, zie ik niet, dus oef !!!!
Bovendien wordt het hoe langer hoe duidelijker dat het niemands "fout" is. dus ik aanvaard wat is en kok met veel plezier verder.
groetjes
Gerda
Ik zit nu met Mozilla Firefox met Adblocker op het forum.
Dat kon ik gisteravond niet.
Dus misschien is het probleem nu opgelost?
Zijn er meer mensen die nu met Firefox en adblocker op het forum kunnen?
Chrome met Adblock Plus doet het ook weer!
yeah! :dance:
@miro wrote:
Ik zit nu met Mozilla Firefox met Adblocker op het forum.
Dat kon ik gisteravond niet.
Dus misschien is het probleem nu opgelost?
Zijn er meer mensen die nu met Firefox en adblocker op het forum kunnen?
ja, hier ook gelukt !
thanks om te melden Miro. :-*
Gerda
@Cynthia wrote:
Chrome met Adblock Plus doet het ook weer!![]()
Fijn!

“Gebruikertje pesten”, de voornaamste hobby van de moderators! :roll:
Jammer dat hier meteen vanuit gegaan wordt, terwijl het gewoon een technisch probleem is.