Hallo,
Bij mijn eerste zws wat ik maanden aan een stuk misselijk, bij mijn tweede zo goed als nooit alleen kon ik niet goed tegen geurtjes. Nu bij de derde zit ik nu aan bijna 5 weken en behalve een beetje last na het eten ben ik ook niet echt supermisselijk. Is het omdat ik nog geen vijf weken ben dat ik nog niet misselijk ben en dat het maar vanaf zes weken echt gaat beginnen ?Of zijn er nog mama’s die vanaf het prille begin nooit misselijk zijn geweest?
yups ik ben niet misselijk geweest. Heeerlijk
Wel wee op mijn maag al sik niet ging eten als ik wakker werd, maar meer ook niet.
Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
Ik werd pas met een week of 6-7 misselijk :shifty:
ik ken geneog vrouwen die totaal geen last van misselijkheid hebben gehad. Ik heb er deze zwangerschap ook echt meer last van gehad als bij de 1e
Ik ben niet misselijk geweest en heb ook niet overgegeven. Dat was echt :thumbup:
Hier bij beide zwangerschappen niet misselijk geweest.
Ben ik alleen maar blij om
:-*
Nanda
Ik werd bij de eerste pas goed ziek met 7/8 weken
Toen wist ik het trouwens pas met 5 weken dat ik zwanger was.
Deze keer ben ik wel wat sneller ‘mottig’
Wat een vol gevoel zeg maar.
Dit herken ik niet van de eerste keer want toen wist ik rond deze tijd nog niet eens dat ik zwanger was.
Mijn eerste zeven weken riep ik heel hard hoe geweldig het was dat ik niet misselijk was en dat ik nergens last van had. In mijn achtste week heb ik dat geweten: 24 uur per dag misselijk (het begrip 'ochtend’misselijkheid heb ik nooit begrepen ), ik ben toen ook enorm afgevallen omdat ik na twee happen van iets al zat te kokhalzen. Dit duurde tot aan week elf/twaalf ongeveer, sindsdien is het helemaal over.
hoi,
hier van begin af aan nooit een dag misselijk geweest.
alleen moe en zere (.) (.)
en rook af en toe rare luchtjes die een ander niet rook.
ook mijn smaak was anders.
gr mel
Hoi,
Ik ben ook vrijwel niet misselijk geweest de eerste weken. Nu ben ik sinds een paar dagen heel af en toe een klein beetje misselijk maar hoef niet over te geven.
Ik heb me in het begin wel eens zorgen gemaakt over het feit dat ik niet misselijk was maar de echo’s hebben toch echt bewezen nu dat alles leeft en goed zit!!!
Ik zou me daar dus niet te veel zorgen over maken.
bedankt voor jullie antwoorden! Weet je wat ik nu al een aantal dagen heb, heel vreemd, ik heb koud maar toch gloeit mijn lichaam en vooral mijn gezicht, vreemd
ik ben helemaal niet misselijk geweest.
wel sterkere reuk inderdaad, maar niet misselijk of overgeven.
ze zeggen dat misselijkheid bij een meisjeszwangerschap vaker voorkomt dat bij een jongen
bij mij klopte het wel, maar of het nu echt zo is?
Nou dat is volgens mij dus echt een fabeltje…en eigenlijk weiger ik dat te geloven want ik was dus doodziek bij Thijmen.
Dus mocht dit een meisje zijn, dan is het gewoon een fabeltje hoor, want hoe ziek moet ik dan wel niet worden
Ben bij beide zwangerschappen niet misselijk geweest :thumbup:
Ook ik ben de eerste zwangerschap niet misselijk geweest en deze zwangerschap tot nu toe ook niet (zal dus ook niet meer komen verwacht ik).
bijde zwangerschappen niet echt misselijk geweest iniedergeval nooit gespuugd. wel `s avonds na het eten was ik wel eens misselijk.
ik was wel bij bijde zwangerschappen ontzettend moe, liep er soms bij als een lijk zo moe als ik was.
Ben nog geen dag misselijk geweest hoor tijdens mijn zwangerschap :thumbup:
ben tot nu toe bijna nooit misselijk geweest
af en toe eens een vlaagje maar nooit zoiets van ik moet er van overgeven ofzo
denk dat het ook een fabeltje is over meer misselijk bij meisjes als bij jongetjes… want me moeder heeft 4 meiden op de wereld weten te zetten en is er nooit ziek van geweest :mrgreen:
@poeizie wrote:
denk dat het ook een fabeltje is over meer misselijk bij meisjes als bij jongetjes… want me moeder heeft 4 meiden op de wereld weten te zetten en is er nooit ziek van geweest :mrgreen:
ik denk ook dat het een fabel is, mijn schoonzusje heeft een jongen en ze was de eerste 3mnd heel erg misselijk en heel veel gespuugd.
dit wordt mijn 4e kind
ben nog nooit misselijk geweest.
Dat verschijnsel ken ik niet.