hoi
nee, ik bij allebei niet. Ja, dat lag alleen aan een buikgriep, bij allebei de zwangerschappen. Maar dan was ik daar een weekje misselijk van en was t over
verder bij deze keer merk ik, pas vanaf week 7 (hoor ik wel vaker) dat je dan pas dat een beetje begint te merken
ik kon ook slechter tegen geurtjes… maar nee, thank god niet misselijk
bij mij begon de misselijkheid dus pas rond de 8/9 weken(teruggerekend dan want ik wist niet dat ik zwanger was :mrgreen: ) en dit heeft aangehouden tot week 21 en echt ook met alles erop en eraan overgeven ,niet kunnen eten en heeeeeeeeel erg afvallen… :?
dus meis ik hoop voor je dat je er ongeschonden afkomt , maar het kan dus net zo goed later beginnen…
Ik ben bij mijn eerste zwangerschap echt 12 weken misselijk geweest en bij de tweede gewoon niet.
Zo af en toe wel eens een “blegh” gevoel, maar niet echt misselijk, overgeven of wat dan ook
Lekker genieten van het niet misselijk zijn
ondertussen ben ik zes weken en zo misselijk als wat, ik kan geen eten zien of ruiken laat staan klaarmaken en dan moet ik nog voor mijn twee kindjes zorgen want het is nog vakantie terwijl ik liever gewoon in bed zou liggen
Ik werd pas misselijk rond een week of 7, en het heeft geduurd tot een week of 15…pff en ik was het echt goed zat!
Nu nog steeds regelmatig kokhalzen van ‘vieze’ luchtjes, maar overgeven gelukkig niet meer (behalve van chinees :shock: )