nierstuwing

het blijkt dat mijn urine echt bomvol zit met bacterien en eiwitten en bloed.

het was een fixe uwi en die moet zo snel mogenlijk behandeld worden. het is wel zo dat ze eerst via infuus wilden geven en nu alsnog gaan ze het eerst proberen met een kuur oraal. morgen is die binnen en moet het nog even uitzingen.

heb koorts 39 en ben moe maar kan van de pijn niet slapen. ik ben benieuwd of ik de nacht thuis afmaak.



ben het zolangzaamaan echt zat aan het worden.

:wall:

@fieke mam van 2 en 02/03 wrote:

het blijkt dat mijn urine echt bomvol zit met bacterien en eiwitten en bloed.

het was een fixe uwi en die moet zo snel mogenlijk behandeld worden. het is wel zo dat ze eerst via infuus wilden geven en nu alsnog gaan ze het eerst proberen met een kuur oraal. morgen is die binnen en moet het nog even uitzingen.

heb koorts 39 en ben moe maar kan van de pijn niet slapen. ik ben benieuwd of ik de nacht thuis afmaak.



ben het zolangzaamaan echt zat aan het worden.

:wall:




He bah wat een k*t nieuws! Maar dat is dus iets anders als de buscopan he…?

Ik ben momenteel al afgebouwd van 4 naar 1 busco zetpil per dag en ik trek het aardig moet ik zeggen, hopelijk blijft het zo, als ik af en toe op zit van wat pijntjes 's nachts tot het eind heb ik dat liever dan gelijk een catether.



Eiwitten kan toch ook duiden op zw. vergiftiging? Wil je niet bang maken, maar denk je aan jezelf? En houd je het in de gaten?



Dikke knuffel!

Fieke ik zie nu pas dat je ook een maartmama bent, geen zin om mee te schrijven bij ons?



x

Och jee meiden :hug:. Het gaat dus niks beter :hug:.



Fieke, hoe is het nu met jou? Volgens mij heb je door die catheter ook verhoogde kans op een blaasontsteking of uwi. Staat me iets van bij dat me dat toen is verteld. Maar mss klets ik uit mijn nek hoor.

Meid, ik heb met je te doen. Pijn is niet leuk, maar ik riep altijd dat pijn aan je hoofd (bijv. oorpijn) de ergste pijn is, maar dat neem ik allemaal terug. Dit is echt veeeeeel erger :cry:. Ik vind het helemaal niet gek dat je steeds huilbuien hebt hoor.

Hopelijk ben je snel van je uwi af en zwakt ook alle pijn af :pray:. Ik hoop echt dat je nog een tijd van je zwangerschap kunt genieten :-*.



Huggie, hoe is het met jou nu? Heb je ook nog gevraagd naar een roesje mocht die catheter uiteindelijk toch geplaatst worden? Of wacht je daar ook nog even mee tot die beslissing is genomen? Dat kan ik me namelijk ook goed voorstellen. Voor jou ook een dikke :hug:.

Heb ik nog niet gevraagd, dat doe ik inderdaad als het écht zo ver is :frowning:



Ging goed met afbouwen van buscopan hier, nog steeds wel, alleen als ik er 1 per dag nog nam was het aardig te doen, nu zit ik op 0 (vrijdagavond de laatste genomen) en is toch wel pijnlijk, hoop dat het dragelijk blijft want ik zing liever nog '‘even’'14 weken ‘‘zo’’ uit :roll:



x

Hoe is het met iedereen?



Hier gaat het vooralsnog boven verwachting qua pijn, goed te houden hoor! Hoop woensdag op minder stuwing van mijn nieren tijdens de echo :pray:

@Huggie wrote:

Hoe is het met iedereen?



Hier gaat het vooralsnog boven verwachting qua pijn, goed te houden hoor! Hoop woensdag op minder stuwing van mijn nieren tijdens de echo :pray:




En? Hoe was de echo? Hoe gaat het nu?

@Wijnanda wrote:

@Huggie wrote:
Hoe is het met iedereen?



Hier gaat het vooralsnog boven verwachting qua pijn, goed te houden hoor! Hoop woensdag op minder stuwing van mijn nieren tijdens de echo :pray:




En? Hoe was de echo? Hoe gaat het nu?




Goed! Over 3 weken in principe pas terugkomen en als het eerder niet meer gaat natuurlijk eerder.

Krijg nu wel weer meer pijn, maar het is goed uit te houden met kruiken, liggen, etc.

Hij wilde liever niet ‘‘zomaar’’ een catether plaatsen, nou gelukkig maar, ik zing het liever nog even uit!

Huggie, dat is fijn zeg. Hopelijk blijft de pijn vol te houden. Je moet toch nog een behoorlijke tijd uitzitten met een dikke buik :hug:.



Fieke, hoe gaat het met jou??? :-*

@Wijnanda wrote:

Huggie, dat is fijn zeg. Hopelijk blijft de pijn vol te houden. Je moet toch nog een behoorlijke tijd uitzitten met een dikke buik :hug:.



Fieke, hoe gaat het met jou??? :-*




Gelukkig is mijn buik niet zo HUGE…kan 'ie nog wel worden natuurlijk :mrgreen:

he hallo,



ik ben weer thuis. ik heb een tijdje 2 weken in het zkh gelegen en ook nog op de intensive care. het was echt kantje boord.

voor het hele verhaal kun je ook naar mijn site http://www.minten.babysite.nl



jeetje, ik had dus die uwi in die nacht, om half 7 had ik 40 koorts en koude rillingen. daarop had ik een nierbekkenontsteking en was echt dood ziek. daarna kreeg ik een bloedvergiftiging en toen belande ik op de ic. ik had een veel te lage bloeddruk en een te hoge hartslag. ik heb 1 liter vocht per uur toegedient gekregen om alles te stabiliseren.

nee ik weet er weinig meer vanaf en ik weet wel dat mijn ouders en mijn man verschrikkenlijk ongerust zijn geweest. gelukkig maakt de baby het goed.

mensen in mijn omgeving leven erg mee en dat doet goed.

@huggie: zal eens kijken bij de maartmama’s.

aangezien ik toch telkens hier terugkom kan ik me net zo goed ergens bij aansluiten he.



verder ben ik vandaag thuisgekomen en ik heb nog pijn. ik mag zonodig wel een morfine achtige pil maar niet standaard want dan went de baby eraan en komt ie straks stoned te wereld.

verder ben ik altijd welkom in het zkh al is het om bij te tanken. even een infuusje buscopan en slaapmedicatie. verder als ik koorts heb moet ik meteen weer terug en als ik een vermoede heb van een uwi moet ik ook meteen komen.

dus wat de toekomst gaat brengen weet ik niet. maar ik verwacht niet dat ik de 40 weken volmaak.

op de vraag of ik pijnvrij zou zijn na de bevalling konden ze me geen antwoord op geven.

tja, we zien wel.

Och Fieke, wat een verhaal :hug: :hug: :hug:. Ik heb niet je hele verhaal gelezen, maar zo in een korte update klinkt het al heel erg heftig!!! Meid, wat moet jij allemaal doorstaan :shock: :(. Dat is niet normaal.

Ik weet niet wat ik kan zeggen om je op te fleuren. Niks waarschijnlijk. Maar ik blijf wel aan je denken en kijk hier niet dagelijks, vandaar ook dat ik nu pas lees dat je terug bent uit het zkh. Maar je blijft in mijn gedachte. Hopelijk kom je nu in rustiger vaarwater en kan je nog gaan genieten van een vrij onbezorgd einde van je zwangerschap. het laatste trimester is ingegaan, hopelijk beval je lekker met 37 weken en ben je pijnvrij :pray:.

Hoe is het nu in je hoofd met je? Psychisch moet dit toch ook veel met je doen? Ben je erg angstig dat de pijn terugkomt?

Dikke :hug: voor jou!

daar ben ik weer, ik heb een andere naam omdat ik hier in het zkh niet meer kon inloggen.



ik ben afgelopen donderdag avond weer opgenomen met nierbekkenontsteking en lage bloeddruk, hoge hartslag.

in die nacht ben ik weer naar de intensive care gemoeten en daar lag ik dan weer…

het is weer allemaal goedgekomen en nu lig ik op de kraam aan de antibiotica, buscopan en ik gebruik 4x dgs morfine tegen de pijn.



vanmiddag hebben we gesprek met de gynacoloog en de uroloog. ik durf niet meer naar huis want ik word telkens na een week weer opgenomen.

ben vandaag 30 weken zwanger. een mijlpaal!!



ik heb me er maar bij neergelegd dat mijn zwangerschap nu gewoon zo verloopt want het is niet anders… eerst kon ik er erg verdrietig van worden.

Och meis. Is niet leuk dat je nu de rest moet ‘uitzingen’ in het zkh :hug:.

Hopelijk blijft je kindje niet al te lang, maar wel langgenoeg zitten en gaan de laatste weken snel voorbij.



:hug: :hug: :hug: