nierstuwing

dit is het eerste berichtje wat ik op dit forum plaats maar ik zit hier met een dringende vraag!



laatste anderhalve week zit ik met pijn in mijn rug en zij. soms houd ik het niet meer en krijg dan een kramp aanval. die aanvallen zijn echt zo pijnlijk!

ik heb al een bevalling meegemaakt maar ik geloof dat die momenten van kramp nog erger zijn dan een perswee wegpuffen!

gelukkig duren ze een half uur en daarna ebt het langzaam weg. maar ja wel weer een reeks harde buiken als gevolg!



nou moest ik vanmorgen naar de vk voor controle en die dacht aan nierstuwing. als het nou erger zou worden moest ik bellen.

en als de klachten over een week nog hetzelfde zijn moest ik ook bellen.



dus ja we wachten maar pijnlijk af…

is er iemand die hetzelfde heeft gehad? wat waren jullie verschijnselen en wat zijn de behandelsmogenlijkheden?



word een beetje gek van die pijnaanvallen! oja, ik ben nu 22 weken zwanger.

Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou naar de huisarts gaan. Zekere voor het onzekere weet niet aan welke kant je het voelt maar het kan misschien ook nog een blindedarm ontsteking zijn.



En beterschap hopelijk weet je snel wat het is.

jouw klachten lijken op die van mij, toen ik een nierbekkenontsteking te pakken had. Even goed in de gaten houden, en zeker weten even de huisarts bellen! Pijn is niet leuk :hug:

niekje heeft het gehad bij haar eerste…moet je haar eens vragen… :wink:

Weet ook iemand die het had. Aanpak: 6 paracetamol per dag, preventief. Is misschien niet ideaal maar echt, asl he pertinent niet kon schrijft een dokter het niet voor.

En zeker laten checken of je geen nierbekkenontsteking hebt! . Kun je geen urine ergens in leveren voor uitgebreide kweek?

Ik heb momenteel ook een nierbekkenontsteking en heb er een antibiotica kuur voor gehad, mn urine was sowieso een bende, dus morgen ook bloedprikken, zéker even langs de HA gaan hoor, hoe is het nu?



x

ah nierstuwing, ben er net vanaf.